دسته ها
جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳

اینستاگرام از امکانات جدید برای کاربران خبر داد!

  • مرضیه نوروزیان
  • ۱۶ مرداد ۱۳۹۷
  • ۰

اینستاگرام به تازگی در حال بررسی و تست تغییرات جدیدی برای کاربران است. اینستاگرام این تغییرات را به منظور دسترسی های آسان به آیکون و راحتی کاربران تعبیه کرده است.

اینستاگرام شرایطی مبنی بر دسترسی آسان کاربران به ایموجی در کامنت ها فراهم کرده است و بررسی های زیادی در زمینه محل قرار گرفتن آیکون های پیام خصوصی و پروفایل انجام می دهد.

به تازگی اینستاگرام در زمینه تغییر آیکون پیام شخصی و پروفایل تغییراتی داده است. آیکون پیام خصوصی در حال حاضر در قسمت راست بالای نمایشگر و آیکون پروفایل نیز در سمت راست پایین نمایشگر قرار گرفته است. از آن جایی که کاربران اینستاگرام از آیکون پیام خصوصی نسبت به پروفایل بیشتر استفاده می کنند، اینستاگرام تصمیم به جا به جایی این دو آیکن گرفته و قصد دارد جای آن ها را با هم تعویض کند.

امکانات جدید اینستاگرام برای کاربران

بعد از اعمال این تغییرات ممکن است کاربران دچار اشتباه در استفاده از این دو آیکون شوند. کسانی که فقط از یک حساب کاربری در اینستاگرام استفاده می کنند، آیکون پروفایل را مانند همیشه می بینند. افرادی که چند حساب کاربری در اینستاگرام دارند، در حین استفاده از هر حساب، عکس همان پروفایل را در قسمت پایین نمی بینند. یعنی یک آیکون برای آن ها ارائه می شود که که در آن عکس پروفایل ها در کنار هم قرار گرفته است.

امکانات جدید اینستاگرام برای کاربرانالبته به غیر از این تغییرات، اینستاگرام در حال تست تغییرات دیگری نیز هست.

در حال حاضر کاربران اگر بخواهند عکسی را برای تعدادی از دوستان بفرستند، باید در قسمت نوار منوی استاندارد علامت«+» را بزنند. در این صورت امکان دسترسی به دوربین برای آن ها فراهم می گردد.

امکانات جدید اینستاگرام برای کاربران اینستاگرام در حال تست اضافه کردن کلمه «دوربین» در بالای نوار منو استاندارد می باشد. این کار موجب می شود تا کاربران سریع تر به عکس مورد نظر دسترسی پیدا کنند. ضمن اینکه اینستاگرام در حال تست دسترسی سریع به ایموجی برای کسانی که با ایموجی در کامنت گذاری سر و کار دارند، می باشد.

  •  آرون گروپس
  •  مبل و میز

منبع : آرگا


مطالب مرتبط
مطالب داغ
همچنین ببینید
مشاهده دیدگاه های این مطلب
دیدگاه های مطلب
۰ دیدگاه برای این نوشته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *