دسته ها
پنج شنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳

بیوگرافی شقایق دهقان و جدیدترین عکس های دونفره با همسرش

  • فاطمه میرزایی
  • ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۰
  • ۰

بیوگرافی شقایق دهقان به همراه عکسهای متنوع او در کنار همسر و فرزندانش را در این مطلب مشاهده نمایید و با این بازیگر دوست داشتنی و با اخلاق بیشتر آشنا شوید.

شقایق دهقان بازیگر طنز تلویزیون ایران است. وی همسر مهراب قاسم خانی، نویسنده معروف تلویزیون می باشد، آنها در جریان مجموعه تلویزیونی پاورچین به کارگردانی مهران مدیری با هم آشنا شدند. اگر شما نیز از طرفداران این بازیگر هستید در ادامه مطلب ما را با بیوگرافی شقایق دهقان همراهی نمایید.

بیوگرافی شقایق دهقان

شقایق دهقان در ۲۳ فوریه ۱۹۷۹ در گیسن آلمان متولد شده است و هم اکنون ۳۹ سال دارد. شقایق دهقان سه ماه بعد از تولدش، همزمان با اتمام تحصیلات پدرش به همراه خانواده به ایران بازگشت؛ خانواده آنها به مدت تقریبا ۶ سال در شهرستان ساری از شهرهای شمالی ایران ساکن شدند و سپس به تهران آمدند.

بیوگرافی خاص و جدید شقایق دهقانعکس شقایق دهقان

شقایق دهقان، فعالیت هنری خود را از سن ۱۸ سالگی و با ثبت نام در کلاس های عروسک گردانی فرهنگ سرای امیر کبیر آغاز کرد. وی بعد از مدتی توسط یکی از همکارانش به گلچهره سجادیه معرفی شد و با همکاری با گروه او اجرای یک نمایش را به طور جدی تجربه کرد. او در این زمان کار نوشتن برای برنامه کودک را نیز انجام می داد، وی در نهایت به پیشنهاد یکی از کارگردان های گروه کودک تلویزیون، برای بازی در سریالش، فعالیت خود را در گروه کودک تلویزیون آغاز کرد. او تاکنون در فیلمهای سینمایی زیر نور ماه و سیندرلا و نیز مجموعه های تلویزیونی بی شماری ایفای نقش کرده است که از میان آنها می توان به مجموعه های نود شبی معروفی مثل پاورچین، شب های برره، باغ مظفر، ساختمان پزشکان و … اشاره کرد. جالب است بدانید عمده فعالیت شقایق دهقان مربوط به سریال های نود شبی مهران مدیری است.

 

بیوگرافی شقایق دهقانشقایق دهقان بازیگر طناز تلویزیون

  •  آرون گروپس
  •  مبل و میز

عمده محبوبیت وی مربوط به شخصیت فوق العاده جذاب خانم شیرزاد در سریال ساختمان پزشکان به کارگردانی سروش صحت می باشد؛ او در این سریال با بازیگرانی مثل بهنام تشکر، هومن برق نورد، بیژن بنفشه خواه، فرناز رهنما و … همبازی بود. شقایق دهقان در سال ۱۳۹۴ با شرکت در برنامه خندوانه رامبد جوان، اجرای استند آپ کمدی را تجربه کرد، وی همچنین در سال ۱۳۹۶ به همراه همسرش مهراب قاسم خانی به عنوان داوران بخش استند آپ کمدی جشنواره هنری پارسی زبانان اروپا انتخاب شدند.

بیوگرافی دیدنی شقایق دهقانشقایق دهقان در سریال شب های برره

آشنایی شقایق دهقان و مهراب قاسم خانی در زمان سریال پاورچین اتفاق افتاد و بعد از سریال به ازدواج منجر شد. آنها اکنون صاحب یک فرزند پسر به نام نویان هستند، ناگفته نماند که مهراب قاسم خانی از ازدواج اولش نیز یک دختر دارد، که هم اکنون با آنها زندگی می کند و رابطه خوبی با شقایق دهقان دارد. جالب است شقایق دهقان و بهاره رهنما هر دو عروس های خانواده قاسم خانی بودند  که چندی پیش بهاره رهنما از پیمان قاسم خانی جدا شد و مجددا ازدواج نمود. در ادامه بیوگرافی شقایق دهقان ، عکس های متنوع و جدید وی به همراه خانواده اش را به نمایش گذاشته ایم که امیدواریم مورد پسند شما واقع شود.

بیوگرافی شقایق دهقانعکس خانوادگی شقایق دهقان

بیوگرافی جدید شقایق دهقانعکس های جالب خانواده شقایق دهقان

بیوگرافی کامل شقایق دهقانشقایق دهقان در کنار بهاره رهنما و سحر ذکریا

بیوگرافی دیدنی شقایق دهقانشقایق دهقان و همسرش در لباس اتومبیل رانی

بیوگرافی جامع شقایق دهقانعکسی از سالگرد ازدواج شقایق دهقان و مهراب قاسم خانی

زندگینامه جذاب شقایق دهقانمهراب قاسم خانی و همسرش

زندگینامه دیده نشده شقایق دهقانشقایق دهقان و مهراب قاسم خانی در اکران صفر تا سکو

بیوگرافی جالب شقایق دهقانعکس دو نفره شقایق دهقان و مهراب قاسم خانی

بیوگرافی خاص شقایق دهقاناشکان خطیبی و مهراب قاسم خانی در کنار همسرانشان

بیوگرافی مختصر شقایق دهقان   سلفی مهراب قاسم خانی و خانواده اش

بیوگرافی دیده نشده شقایق دهقانعکس خانوادگی و جالب شقایق دهقان

بیوگرافی و عکس شقایق دهقانشقایق دهقان در کنار بهاره رهنما و بهنوش بختیاری

بیوگرافی و زندگینامه شقایق دهقانعکس زیبای شقایق دهقان

بیوگرافی و عکس خانوادگی شقایق دهقانعکس جالب مهراب قاسم خانی و شقایق دهقان

بیوگرافی و تصاویر شقایق دهقانشقایق دهقان و پسرش نویان

بیوگرافی شقایق دهقان+عکسعکس دیدنی شقایق دهقان و مهراب قاسم خانی

بیوگرافی شقایق دهقانعکس عاشقانه شقایق دهقان و مهراب قاسم خانی

بیوگرافی کمتر دیده شده شقایق دهقانژست زیبای شقایق دهقان

تصاویر و بیوگرافی شقایق دهقانعکس کودکی شقایق دهقان

بیوگرافی جذاب شقایق دهقانعکس و بیوگرافی شقایق دهقان

بیوگرافی بازیگر زن ساختمان پزشکانشقایق دهقان و خانواده اش

حسرت شقایق دهقان از آخرین عکسی که نگرفت

پدر شقایق دهقان چند سالی است فوت شده است و وی درباره این اتفاق یک حسرت بزرگ دارد :

یک بار پدرم داشت ساختمانی می ساخت به من گفت: از من و کارگرها عکس می گیری ؟ من گفتم: نه بابا باید بروم وقت ندارم.

تنبلی کردم و نرفتم دوربین بیاورم عکس بگیرم، نمی دانستم آن دفعه آخرین بار است و هر بار یادم می افتد، غصه می خورم.

زندگی نوشته جدید شقایق دهقانکودکی شقایق دهقان در کنار پدرش

بیوگرافی شقایق دهقانعکس جدید شقایق دهقان و مهراب قاسم خانی

زندگینامه کامل شقایق دهقانعکس قدیمی شقایق دهقان در کنار همسر و پسرش

بیوگرافی کلی شقایق دهقانشقایق دهقان و بهاره رهنما

زندگینامه و عکس شقایق دهقانعکس آتلیه ای شقایق دهقان و همسرش

مجموعه های تلویزیونی

بیست (۱۳۷۷)، دختران (۱۳۷۹)، مثل زندگی (۱۳۷۹)، رستوران خانوادگی (۱۳۸۰)، پاورچین (۱۳۸۱)، کوچه اقاقیا (۱۳۸۲)، شب های برره (۱۳۸۴)، باغ مظفر (۱۳۸۵)، فضا نوردان (۱۳۸۵)، شب می گذرد (۱۳۸۷)، مرد هزار چهره (۱۳۸۷)، مسافران (۱۳۸۸)، نون و ریحون (۱۳۸۹)، زن بابا (۱۳۸۹)، ساختمان پزشکان (۱۳۹۰)، مسیر انحرافی (۱۳۹۱)، گپ (۱۳۹۱)، دزد و پلیس (۱۳۹۱)، مهر آباد (۱۳۹۲)، پژمان (۱۳۹۲)،سر به راه (۱۳۹۳)، استند آپ کمدین خندوانه (۱۳۹۴)، یادداشت های یک زن خانه دار (۱۳۹۴)، دورهمی (۱۳۹۴)،ریو فانتزی (۱۳۹۵)، خندوانه (۱۳۹۶)، نامزد بازی

بیوگرافی و انواع عکس شقایق دهقانشقایق دهقان و فلامک جنیدی

فیلم های سینمایی

اکسیدان (۱۳۹۵)، گذر موقت (۱۳۹۴)، شرف خانواده فاضل (۱۳۹۳)، آتیش بازی (۱۳۹۲)، گنجینه جواهر پشته (۱۳۹۰)شیرین (۱۳۸۷)، زیر نور ماه (۱۳۷۹)

نمایش خانگی

گاراژ (۱۳۹۵)، شام ایرانی (۱۳۹۰)، گنج مظفر (۱۳۸۶)

بیوگرافی متفاوت شقایق دهقانعکس جدید شقایق دهقان

سریال نون خ

آخرین سریالی که شقایق دهقان در آن به ایفای نقش پرداخته است، مجموعه تلویزیونی نون خ ۳ به کارگردانی سعید آقاخانی می باشد که در نوروز ۱۴۰۰ به روی آنتن رفت، وی در سری قبلی این سریال نیز حضور داشت و به ایفای نقش پرداخت، این سریال در کرمانشاه تصویر برداری شده و فضای این منطقه را به تصویر می کشد، شقایق دهقان در مورد این سریال و حضورش در این مجموعه تلویزیونی در یکی از مصاحبه هایش اینگونه پاسخ داده است :

اگر بتوان سوءتفاهم ها را در ساخت آثار قومی و بومی برداریم این آثار روند رو به جلویی خواهند داشت، سعید آقاخانی از یک سو و محسن تنابنده از سوی دیگر توانستند به این توانایی برسند که بتوانند به جنسی از شوخی و کمدی در آثارشان دست یابند که آزار دهنده نباشد و گویش استفاده شده در سریال برای مخاطبان برخورنده نباشد.

سرگذشت شقایق دهقان

وی همچنین ادامه می دهد :

ما فقط تهرانی نیستیم که بخواهیم تمام آثارمان پیرامون این شهر ساخته شود، اتفاقا به شدت از ساخت آثاری با محوریت اقوام استقبال می کنم، ما کشوری با تنوع گویش، قومیت و اقلیم هستیم و نمی توان صرفا آثاری ساخت که همه با گویش تهرانی با هم صحبت کنند.

خبر جدایی شقایق دهقان و مهراب قاسم خانی

شقایق دهقان و مهراب قاسمخانی سالها زندگی بی حاشیه ای در کنار یکدیگر داشتند و صاحب یک فرزند پسر به نام نویان می باشند، اما گویا مدتی است که از یکدیگر جدا شده اند، البته هیچ کدام از آنها تاکنون این خبر را تایید نکرده و در این باره حرفی نزده است، گویا عکسی که شقایق دهقان در صفحه اش و بدون حلقه منتشر کرد، موجب قوت بخشیدن به صحت این خبر شده است.

عکسهای جدید شقایق دهقان

جدیدترین عکسهای شقایق دهقان بعد از جدایی اش

در ادامه بیوگرافی شقایق دهقان بازیگر شناخته شده و محبوب کشورمان دعوت می کنیم از مجموعه جدید و متنوع تری از تصاویر اینستاگرامی و نیز عکسهای منتشر شده وی در سایت های مختلف دیدن کنید.

شرح حال شقایق دهقان گالری تصاویر شقایق دهقان زندگی نوشته در مورد شقایق دهقان زندگی نوشته درباره شقایق دهقان جدیدترین بیوگرافی شقایق دهقان زندگی نوشته متفاوت شقایق دهقان زندگی نوشته جالب شقایق دهقان عکس و بیوگرافی شقایق دهقان زندگی نوشته خواندنی شقایق دهقان زندگی نوشته شقایق دهقان زندگی نامه شقایق دهقان

در این مطلب از مجله آرگا بیوگرافی شقایق دهقان به همراه عکس های خانوادگی وی را ارائه دادیم که امیدواریم از تماشای آنها لذت برده باشید و توانسته باشیم شما عزیزان را بیشتر با این بازیگر محبوب و دوست داشتنی آشنا نماییم. در صورتی که تمایل دارید با دیگر هنرمندان و چهره های مشهور نیز آشنا از بخش عکس بازیگران مجله آرگا دیدن نمایید.

منبع : آرگا


مطالب مرتبط
مطالب داغ
همچنین ببینید
مشاهده دیدگاه های این مطلب
دیدگاه های مطلب
۰ دیدگاه برای این نوشته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *