دسته ها
جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳

مکان های دیدنی ژوهانسبورگ آفریقای جنوبی

  • سمیه نیک فرجام
  • ۱۷ مرداد ۱۳۹۷
  • ۰

ژوهانسبورگ از مکان های دیدنی و جاذبه های زیبا در آفریقای جنوبی است این شهر دارای مردمانی پر جنب و جوش است و با وجود اینکه در برخی از مناطق آن هنوز فقر بیداد می کند این شهر در حال حاضر با وجود گردشگران بسیار در حال توسعه است مکان های دیدنی ژوهانسبراگ بسیار متنوع است و گردشگران زیادی را به سمت خود می کشاند.

ژوهانسبورگ از نظر جو آب و هوایی دارای آب و هوایی نیمه گرم و معتدل است تابستان فصل مناسبی برای سفر به این منطقه و تماشایی مکان های دیدنی ژوهانسبورگ در این فصل است زیرا در فصل تابستان آب و هوای این منطقه معتدل است و در زمستان دارای آب و هوای سرد و آفتابی است و می توانید شاهد بارش برف در این فصل باشید.

مکان های دیدنی ژوهانسبورگ برای گردشگران

جاذبه های توریستی و مکان های دیدنی ژوهانسبورگ

در این شهر امکانات اقامتی مناسبی وجود دارد که برای گردشگران فراهم شده است و با هزینه ای مناسب و کم می توانید یک سفر به یاد ماندنی در این منطقه داشته باشید هزینه یک روزه برای اقامت در این شهر به طور میانگین ۱۰۰ راند است که برابر با ۲۵۰ هزار تومان است که برداشتی از هزینه های حمل و نقلی، هتل و خوراک است.

باغ وحش ژوهانسبورگ

موزه‌ی آپارتاید:

این موزه نمایی از عکس و فیلم به همراه آثار مهم هنری مانند نشریات و روزنامه ها را در خود حفط کرده است و از مکان های دیدنی ژوهانسبورگ محسوب می شود که بیشتر گردشگران را به سمت خود می کشاند.

دیدنی های ژوهانسبورگ

پارک Gold Reef City:

این مجموعه پارک دارای بناهای مختلف تاریخی است و در آن موزه های ارزشمندی قرار دارد که به دوران تب طلا باز می گردد در این پارک امکانات تفریحی و رفاهی بی نظیری بریا گردشگران در نظر گرفته شده است که از جمله آنها یم توان هتل های اقامتی، مغازه ها اشاره کرد.

  •  مبل و میز
  •  آرون گروپس

پارک تاریخی ژوهانسبورگ

سوووتو (Soweto) و موزه‌ی ماندلا:

این منطقه در جنوب غربی ژوهانسبورگ قرار دارد و در گذشته قلب تپنده جنگ های آزادی بخش بوده است موزه ای که در این منطقه قرار دارد آثار مهمی ازکارگران سیاه پوست در آن دوران را حفظ کرده است.

جاذبه های توریستی ژوهانسبورگ

منطقه‌ی Maboneng Precinct:

این منطقه یکی از مکان های دیدنی ژوهانسبورگ است و دارای کافه ها و رستوران های مجلل و زیبا است در این منطقه بازارچه ای قرار دارد که برای گردشگران گشت و گزار در آن جذاب است.

جاذبه های خاص ژوهانسبورگ

موزه‌ی ملی تاریخ نظامی آفریقای جنوبی:

در این موزه آثار مهمی نگهداری می شوند که نشان دهنده تاریخ و تمدن و نظامیان سابق آفریقای جنوبی است و سلاح و ابزارهای مهمی که نشان دهنده نوع مبارزات آنها بوده است در این موزه دیده می شود.

کلیسای ژوهانسبورگ

موزه‌ی هنر:

این موزه دیدنی در سال ۲۰۱۲ تأسیس شده است و در آن نمایشگاه های مختلفی با عنوان های هنری برگزار می شود که گردشگران زیادی را به سمت خود جذب می کند.

موزه هنر ژوهانسبورگ

تئاتر مارکت:

این تئاتر یک مجموعه بازار است که دارای قسمت های مختلف فرهنگی است و ۴ سالن هنری برای تئاتر در آن در نظر گرفته شده است که نمایشنامه های بی نظیری در آن اجرا می شود.

تالار هنر ژوهانسبورگ

در ژوهانسبورگ بعد از داشتن یک روز تفریحی عالی می توانید از خوراکی ها و غذاهای بی نظیر این منطقه استفاده کنید در این منطقه از گوشت گوساله نیز در ترکیب غذاها استفاده می شود.

منبع : آرگا


مطالب مرتبط
مطالب داغ
همچنین ببینید
مشاهده دیدگاه های این مطلب
دیدگاه های مطلب
۰ دیدگاه برای این نوشته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *