دسته ها
جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳

عرضه گوشی ساده Qin با قیمت پایین

  • مرضیه نوروزیان
  • ۱۵ مرداد ۱۳۹۷
  • ۰

شرکت شیائومی به تازگی نایل به دستاوردهای عظیم در زمینه تولید گوشی های ساده شده است. اگر چه این گوشی ها ساده هستند اما بسیاری از نیازهای کاربر را با قیمت پایین تر برآورده می کنند.

شیائومی یک شرکت چینی است که به تازگی گوشی های ساده Qin را به بازار عرضه کرده است. سرمایه گذاری جمعی منجر به تهیه این گوشی شده است و دارای بعضی از ویژگی های هوش مصنوعی می باشد.

این گوشی از ارتباط نسل چهارم(۴G) پشتیبانی کرده و این پروژه در حال حاضر ۲۳ هزار پشتیبان دارد. مجموعه سفارش های پرداخت شده برای آن، ۹۵۰ هزار دلار است. Qin لغتی چینی است که چین تلفظ می گردد و از سلسله چین اخذ گردیده است.

عرضه گوشی ساده Qin

دو گوشی نخست از خانواده Qin بسیار شبیه هم بوده و هر دو دارای نمایشگر ۲.۸ اینچی با رزولوشن ۲۴۰*۳۲۰ می باشند. صفحه کلید گوشی فیزیکی است و با نمایشگر گوشی در بدنه ای با ۱۳۲ میلی متر ارتفاع قرار گرفته است. ضخامت گوشی ۸.۵ و عرض آن معادل ۵۳.۸ میلی متر و از ورودی سیم کارت دوگانه نیز برخوردار است. از این خانواده، Qin1 مشخصات ضعیفتری دارد و به یک هسته ARM7 مجهز است. این گوشی ارتباط LTE و سیستم مکان یاب جهانی(GPS) را پشتیبانی نمی کند اما شرایط ارتباط با وای فای و بلوتوث نسخه ۴.۲ را فراهم می کند. باتری ۱۴۸۰ میلی آمپر ساعتی آن می تواند تا ۱۵ روز شارژ را تامین کند.

عرضه گوشی ساده Qin

نوع بهتری از خانواده Qin، گوشی Qin 1s است که دارای دو هسته با معماری Cortex-A53 می باشد. حافظه رم آن ۲۵۶ مگابایت و حافظه ذخیره سازی آن ۵۱۲ مگابایت است. از نظر فناوری های ارتباطی نیز مجهزتر از نمونه قبلی است. در گوشی های معرفی شده از دوربین و محل هدفون خبری نیست. قرار است با قیمت ۳۰ دلار به بازار عرضه شوند.

  •  آرون گروپس

منبع : آرگا

مطالب مرتبط
مطالب داغ
همچنین ببینید
مشاهده دیدگاه های این مطلب
دیدگاه های مطلب
۰ دیدگاه برای این نوشته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *