دسته ها
شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳

معرفی مرسدس بنز ضد گلوله + عکس نمای داخلی و خارجی

  • مرضیه نوروزیان
  • ۱۵ مرداد ۱۳۹۷
  • ۰

خودروهای ضدگلوله با تجهیزات کامل مقاومتی و مجهز به امکانات امنیتی وارد بازار می شوند. شرکت کانادایی اینکاس در حال حاضر نمونه ای از این خودروها را وارد بازار کرده است.

شرکت کانادایی اینکاس به تازگی خودروی مرسدس بنز AMG G63 را با کابین باشکوه، بدنه ای کشیده و زره ضدگلوله معرفی کرده است. این خودرو ایمن و بزرگ بوده و شرایط راحتی را برای رانندگی شما فراهم می آورد.

 این شرکت کانادایی تمام تجهیزات لوکس را در خودرو مرسدس بنز تولیدی فراهم آورده است. فضای زره پوش خودرو با چرم الکاترا بازسازی شده است. این شرکت از یک تکنیک متفاوت برای دوخت چرم و پارچه استفاده می کند. این مسئله ضمن اینکه فضای درونی خودرو را زیبا می سازد، منجر به طول عمر آن می گردد.

معرفی مرسدس بنز ضدگلوله

برای اتاقک لیموزین از تزیینات چوب استفاده شده است. در داخل خودرو یک کف پوش ست با تزیینات چوبی به کار رفته است. خودرو دارای کیت اختصاصی اپل، تلویزیون ۴K اپل و دستیار هوشمند سیری می باشد. این تلویزیون به همراه سایر وسایل دقیقاً در مقابل صندلی های سرنشینان قرار گرفته است.

معرفی مرسدس بنز

در ناحیه عقب خودرو، دو صندلی بزرگ و نرم برای راحتی بیشتر استفاده شده است. این صندلی ها به ماساژور مجهز شده اند و به شکل کامل به سمت عقب رانده می شوند. یک کنترل پنل بین دو صندلی واقع شده است و شما از طریق آن می توانید نورپردازی داخل اتاقک، سیستم صوتی و تصویری خودرو، موارد امنیتی و راحتی خود را از روی صندلی عوض کنید.

معرفی مرسدس بنز

  •  آرون گروپس

این صندلی ها می توانند برای کم کردن خستگی مسافران، شبیه سازی نور روز را انجام دهند. این موضوع خاص ترین و مهم ترین ویژگی در مرسدس G63 می باشد. در این خودرو محافظ هایی برای سیستم الکتریکی و باطری تعبیه شده است. در این ورژن سیستم تعلیق خودرو، لولاهای درب ها و نقاط بحرانی تقویت شده است.

معرفی مرسدس بنز ضدگلوله

این خودرو به زره مسلح شده و در برابر انفجار و گلوله مقاوم است. این خودرو از سرنشینان خود در برابر گلوله های ۷.۶۲ میلی متری و یک یا دو نارجک DM51 مراقبت می کند.

معرفی مرسدس بنز ضد گلوله

در زمان شلیک نیز راننده می تواند با قدرت ۵۶۳ اسب بخار موتور ۵.۵ لیتری ۸ سیلندر از ناحیه دور گردد. این شاسی بلند به دوربین های نظارتی و حرارتی مادون قرمز مجهز بوده و می تواند تصاویر دریافتی را در یک فضای ذخیره سازی ابری آپلود کند.

منبع : آرگا

مطالب مرتبط
مطالب داغ
همچنین ببینید
مشاهده دیدگاه های این مطلب
دیدگاه های مطلب
۰ دیدگاه برای این نوشته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *