دسته ها
پنج شنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳

تصاویر مدل سیسمونی نوزاد دختر و پسر جدید و زیبا

  • سمیرا غلامحسینی
  • ۱۸ آذر ۱۳۹۹
  • ۰

در سیسمونی نوزاد دختر, وسایل مورد نیاز برای نوزادان دختر تهیه می شود. مدل های جدید و متنوعی از وسایل نوزاد دختر در رنگ های متنوع وجود دارد که بسته به سلیقه می توان آن ها را انتخاب نمود.

جشن سیسمونی یکی از جشن های قدیمی در ایران می باشد که به مناسبت تولد نوزاد جدید برگزار می شود. با پیشرفت تکنولوژی و تعیین جنسیت جنین در طول بارداری, این امکان برای والدین فراهم شده است که وسایل سیسمونی را متناسب با جنس نوزاد خود تهیه کنند. در این مطلب تصاویر جدید و مدرن مدل سیسمونی نوزاد دختر را آماده شده است، بنابراین پیشنهاد می کنیم تا پایان مطلب همراه ما باشید.

جدیدترین مدل های سیسمونی نوزاد دختر

با توجه به جنسیت , لیست سیسمونی نوزاد متفاوت خواهد بود. مدل های سیسمونی دخترانه نوزاد با توجه به رنگ آن ها, مختلف و متنوع است. برای زیبایی و هماهنگی بیشتر وسایل سیسمونی نوزاد با یکدیگر باید به سرویس خواب نوزاد نیز توجه کرد. در زیر برخی از مدل های مدرن و جدید از چیدمان سیسمونی دخترانه نوزاد به تصویر کشیده شده است.

سیسمونی بنفش رنگ

سیسمونی نوزاد دختر

سیسمونی نوزاد دختر

جدیدترین مدل های لباس سیسمونی نوزادان دختر

نوزادان دختر لباس های متنوع و زیبایی دارند که در رنگ ها و مدل های مختلفی وجود دارد و بسته به سلیقه و اندازه نوزاد می توان آن ها را انتخاب نمود. در این قسمت تعدادی از جدیدترین مدل های لباس نوزادان دختر به تصویر کشیده شده است.

  •  آرون گروپس
  •  مبل و میز

سیسمونی نوزاد دختر

سیسمونی نوزاد دختر

سیسمونی نوزاد دختر

لباس های نوزاد دختر

سیسمونی نوزاد دختر

سیسمونی نوزاد دختر

مدل چیدمان وسایل در سیسمونی نوزاد دختر

یکی از مسائل مهم در سیسمونی, نحوه چیدمان وسایل و تزیین آن ها است. هماهنگی اتاق خواب نوزاد با وسایل تهیه شده در سیسمونی تاثیر زیادی در زیبایی دارد. قرار گیری هر یک از وسایل سیسمونی در مناسب ترین مکان, زیبایی اتاق نوزاد را دو چندان می کند.

مدل های کفش نوزاد دختر

وسایل سیسمونی بنفش

چیدمان سیسمونی نوزاد دختر

کمد لباس نوزاد دختر

مدل تخت نوزاد دختر

مهمترین وسایل نوزادان دختر

در تهیه سیسمونی علاوه بر وسایل بزرگ مورد نیاز نوزادان مانند کالسکه و سرویس خواب, وسایل کوچک مورد نیاز نوزادان نیز اهمیت ویژه ایی دارند. برخی از این وسایل عبارت است از: پیش بند نوزاد، وسایل شخصی و بهداشتی نوزاد، سرویس حوله و حمام و … . در این قسمت مدل های مختلفی از این وسایل برای نوزادان دختر به تصویر کشیده شده است.

وسایل بهداشتی در سیسمونی

وسایل مورد نیاز نوزاد دختر   تنوع رنگ در وسایل سیسمونی   سیسمونی نوزاد دختر سیسمونی نوزاد دختر وسایل کمکی نوزاد در سیسمونی           وسایل سیسمونی نوزاد دختر

مدل های سیسمونی نوزاد پسر

همانطور که می دانید خرید سیسمونی برای والدین کاری بسیار هیجان انگیز و دوست داشتنی است و چون سیسمونی نوزاد دارای تنوع بسیار بالایی است باعث گیج کننده شدن والدین در زمان خرید می شود که در واقع انتخاب را برای برخی از والدین سخت می کند، یکی دیگر از وسایل ضروری خرید سرویس خواب برای نوزاد است که باید در زمان خرید به استاندارد بودن آن دقت داشته باشید و تختی را برای نوزاد دلبندتان انتخاب کنید که داری نرده باشد و فاصله بین نرده های آن کم باشد همچنین، جنس تشک آن نیز از الیاف طبیعی باشد و در زمان خرید اسباب بازی ها نیز باید دقت بیشتری داشته باشید و علاوه بر در نظر گرفتن جنسیت جنین باید اسباب بازی هایی که استاندارد هستند را خریداری نمایید تا برای کودک تان مشکلی ایجاد نکند.

 مدل سیسمونی نوزاد دختر و پسر

سیسمونی نوزاد دارای وسایل مختلفی از جمله وسایل شوینده، وسایل بهداشتی، پوشاک نوزاد، سرویس غذا خوری، اسباب بازی، ست حوله و… است که ابتدا بهتر است این وسایل را خریداری کرده و اتاق مناسبی را برای وسایلی که تهیه کرده اید در نظر گرفته و آن را به شکل مناسبی تزیین نمایید، رنگ سیسمونی نوزاد دخترانه با پسرانه با هم فرق دارد به همین دلیل، پیش از هر چیزی ابتدا بهتر است جنسیت جنین تان را مشخص کنید سپس به دنبال خرید سیسمونی باشید.

از ضروری ترین لوازم در سیسمونی نوزاد وسایل بهداشتی و پوشاک است و همچنین دقت داشته باشید لباس های نوزاد را برای تمام فصول تهیه نمایید تا پس از به دنیا آمدن کودک تان با مشکل مواجهه نشویید و پس از تهیه وسایل بهداشتی می توانید آن را داخل کمد به صورت مرتب و منظم بچینید و کمدی تهیه کنید که دارای قفسه هایی باشد که به راحتی بتوانید داخل قفسه بچینید، در مطالب بالا شما عزیزان را با سیسمونی نوزاد دخترانه آشنا کرده ایم، در ادامه مطلب قصد داریم مدل های سیسمونی نوزاد پسر را در اختیار شما عزیزان قرار دهیم تا با ایده گرفتن از آن سیسمونی زیبایی برای نوازد پسر تهیه کنید.

مدل زیبای سیسمونی نوزاد پسر

طراحی زیبای اتاق خواب کودک

سیسمونی نوزاد با طرح جدید

مدل لاکچری و جدید سیسمونی نوزاد پسر

سیسمونی نوزاد پسر و دختر

مدل سیسمونی نوزاد پسر

سرویس خواب اتاق خواب نوزاد

جدیدترین مدل های سیسمونی نوزاد دختر و پسر

مدل های جدید و شیک سیسمونی نوزاد دختر و پسر

مدل های سیسمونی نوزاد دختر و پسر

طراحی زیبای اتاق خواب کودک

سیسمونی نوزاد دختر و پسر

مدل جدید و زیبای سیسمونی نوزاد پسر

مدل های سیسمونی نوزاد دختر و پسر

مدل سیسمونی آبی برای نوزاد پسر

سیسمونی نوزاد دختر و پسر با رنگ شیک

چیدمان شیک و زیبای سرویس خواب نوزاد پسر

مدل شیک و جدید برای سیسمونی نوزاد دختر و پسر

سرویس خواب شیک برای نوزاد پسر

مدل سیسمونی نوزاد پسرانه

مدل های زیبا سیسمونی نوزاد

سیسمونی نوزاد پسر

سیسمونی جالب برای نوزاد پسر

سیسمونی شیک برای نوزاد پسر

سیسمونی زیبا برای نوزاد پسر

با توجه به مدل های متنوع سیسمونی نوزاد دختر و پسر، به والدین توصیه می شود برای تهیه وسایل سیسمونی در ابتدا وسایل مورد نیاز نوزاد را در نظر بگیرند و آن ها را حتما تهیه کنند، امیدواریم از مطالب گفته شده و تصاویری که در اختیار شما عزیزان قرار دادیم نهایت بهره را برده باشید و یک سیسمونی شیک برای نوزادتان تهیه کنید، در پایان پیشنهاد می کنیم به منظور آشنایی بیشتر با وسایل سیسمونی می توانید بر روی لینک کلیک نمایید.

منبع : آرگا


مطالب مرتبط
مطالب داغ
همچنین ببینید
مشاهده دیدگاه های این مطلب
دیدگاه های مطلب
۰ دیدگاه برای این نوشته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *