دسته ها
شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳

رقیب تمام کربنی شیرون بوگاتی به بازار معرفی شد

  • مرضیه نوروزیان
  • ۱۴ مرداد ۱۳۹۷
  • ۰

محصول جدیدی از خودروهایی با قدرت بالای ۱۰۰۰ اسب بخار به بازار عرضه شده است. این خودرو دارای شتاب و قدرتی بی نظیر است. لطفاً با ادامه مطلب همراه ما باشید.

به تازگی اتومبیلی متفاوت بنام رد«Red»، توسط شرکت اتریشی Milan Automotive ساخته شده و در رده باشگاه اتومبیلی بیش از ۱۰۰۰ اسب بخار قرار گرفته است. 

 میلان رد بر خلاف سوپر اتومبیل های با پیشرانه الکتریکی یا هیبرید، از یک موتور ۶.۲ لیتری V8 نیرو می گیرد. قدرت تولیدی آن معادل ۱۳۰۶ اسب بخار و ۱۴۰۰ نیوتن متر گشتاور دارد. این نیروی تولید شده با گیربکس هفت سرعته دو کلاچه به سمت چرخ های عقب خودرو منتقل می شود.

رقیب شیرون بوگاتی

رقیب شیرون بوگاتی

 این اتومبیل با همکاری AVL طراحی و آماده شده که این شرکت اتریشی قبلاً با تیم فرمول یک فراری ارتباط نزدیک داشته است. نسبت قدرت و وزن در میلان رد به یک به یک رسیده است. چون وزن آن ۱۳۰۰ کیلوگرم است. این اتومبیل صفر تا ۱۰۰ خود را در طی ۲.۴۷ ثانیه انجام می دهد. این شتاب با اتومبیل بوگاتی شیرون برابری می کند.
رقیب شیرون بوگاتی
نام این اتومبیل از پرنده های شکاری گرفته شده و این خودرو برای رسیدن به ۲۰۰ کیلومتر فقط ۵.۴۶ ثانیه احتیاج دارد. این سوپر اتومبیل می تواند در مسیر مستقیم، سرعت ۴۰۰ کیلومتر را ثبت کند.
رقیب شیرون بوگاتی
 شاسی و پنل های بدنه آن از فیبر ساخته شده تا وزن آن کمتر شود. این اتومبیل نخستین خودروی تمام کربنی است که مجهز به سیستم تعلیق جناقی می باشد.
رقیب شیرون بوگاتی

این خودرو دارای عرض ۲.۱ و طول ۴.۷۴ متر می باشد و فاصله محوری آن ۲.۷۵ متر اعلام شده است. ۹۹ دستگاه مانند سایر سوپر اتومبیل ها از آن ساخته شده و قیمت در نظر گرفته برای آن معادل ۲ میلیون یورو می باشد. ضمناً ۱۸ دستگاه آن نیز تا به حال فروخته شده است.

منبع : آرگا

مطالب مرتبط
مطالب داغ
همچنین ببینید
مشاهده دیدگاه های این مطلب
دیدگاه های مطلب
۰ دیدگاه برای این نوشته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *