دسته ها
پنج شنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳

چرا افراد به خرید گوشی های پرچمدار ۲۰۱۸ مشتاق هستند؟

  • مرضیه نوروزیان
  • ۱۴ مرداد ۱۳۹۷
  • ۰

گوشی ها پرچمدار بالاتر از حد گوشی های دیگر در مدل خود تعریف می شوند. در ادامه این ویژگی های فوق العاده گوشی های پرچمدار جاذب افراد را ارائه می کنیم.

 معمولاً افراد متمایل به خرید گوشی های پرچمدار در هر مارکی هستند و از این انتخاب ها استقبال می کنند. احتمالاً این گوشی های سرآمد، امکانات زیادی در اختیار افراد قرار می دهند.

افراد برای خرید گوشی به ویژگی هایی از جمله قابلیت های نرم افزاری، مشخصه های فنی، اندازه نمایشگر، ظرفیت باتری و … توجه می کنند. تولید کنندگان سعی می کنند این قابلیت های مد نظر افراد را درون گوشی های پرچمدار تعبیه کنند.
توجه داشته باشید برای خرید گوشی های پرچمدار ۲۰۱۸ بالاتر از ۶۰۰ دلار، باید مجموعه از امکات حداقل در آن ها فراهم باشد. البته با این دلایل می توان انتخاب گوشی پرچمدار را نیز توجیه کرد.

در برابر آب و گرد و غبار مقاوم باشد

این ساده ترین ویژگی در یک گوشی پرچمدار است. هر تلفن یا تبلت بالاتر از چند صد دلار دارای این ویژگی است. البته میزان این مقاومت در گوشی های بالاتر بیشتر خواهد بود. برای مقاومت گوشی چند سطح در نظر گرفته شده که گشایش رمز در آن ها مشکل است. این گوشی ها با درجه بندی های IP و اعداد ۵۶، ۵۷، ۶۷ ۶۸ وجود دارند. ۶ یا ۵، مقاومت درباره گرد و غبار  و ۷ یا ۸ مقاومت در برابر آب است. توجه داشته باشید که این مقاومت در برابر آب به معنای مقاومت کامل نیست.

سامسونگ، گلکسی S9 خود را به استاندارد IP68 مجهز کرده است. گوشی های زیادی اقدام به تولید گوشی های مقاوم در برابر آب می کنند اما سامسونگ ضمن این مقاوم سازی، جک ۳.۵ میلی متری صدا را نیز محافظت می کند.

آپدیت پلتفرم تا دو سال آتی

شما باید از پشتیبانی سال های آینده سازندگان گوشی خود مطمئن و آن گاه به خرید اقدام کنید. در این آپدیت شدن باید دو نسخه بعدی سیستم عامل اندرویدی گوشی شما منتشر گردد.

ویژگی های گوشی های پرچمدار

استفاده از صفحه نمایش در محیط های پرنور و روشن

برای استفاده از عملکرد یک دوربین خوب، وضوح تصویر و نمایشگر، باید بتوان این نمایشگر صفحه را در محیط های پر نور استفاده کرد. افزایش کیفیت نمایشگرها، موجب بالاتر رفتن شدت روشنایی و میزان دید روز گوشی ها شده است. گلکسی اس ۹ با نمایشگر سوپر آمولد، شدت کنتراست و روشنایی بالایی داشته و در زمان تابش نور، حالت مخصوص خورشید را به شکل اتومات فعال می سازد.

دوربینی مناسب برای تمام موقعیت های نوری

دوربین در تلفن های هوشمند و پرچمدار اهمیت زیادی دارد.  موبایل های با قیمت بیش از ۶۰۰ دلار، اصلاً نباید عکس بی کیفیت ثبت کنند. اسمارت فون این موبایل ها باید در هر شرایطی تصاویر بدون تغییر رنگ، اختلال و تارشدگی ثبت کند. یعنی کیفیت دوربین از حد متوسط بالاتر باشد.

  •  مبل و میز
  •  آرون گروپس

 

ویژگی های گوشی های پرچمدار

 

هواوی پی ۲۰ پرو، نخستین دوربین سه گانه با توانایی فوق العاده در گرفتن عکس های با کیفیت است. گوگل پیکسل ۲ نیز قابلیت عکس گرفتن در محیط های تاریک را به شکل عالی دارد.

حافظه داخلی ۶۴ گیگابایت یا بیشتر

مدل ۶۴ گیگابایتی در بین کاربران بیشترین فروش را دارد. البته ۶۴ زیاد نیست. حافظه گوشی باید در حدی باشد که تا چند سال شما را از تعویض رم و … بی نیاز سازد. یکی از مدل های وان پلاس ۶ و گلکسی اس ۹ دارای ۲۵۶ گیگابایت حافظه داخلی هستند.

ویژگی های گوشی های پرچمدار

اسپیکری قدرتمند

با خرید گوشی های چند صد دلاری از سازندگان انتظار می رود که چند سنت از آن را صرف اسپیکر و یا سیستم های استریو کنند. نیازی نیست تمام اتاق با صدای گوشی پر شود اما شما باید با شنیدن صدا، آن را تایید کنید. LG G7 ThinQ از گوشی هایی با اسپیکر قوی است.

منبع : آرگا


مطالب مرتبط
مطالب داغ
همچنین ببینید
مشاهده دیدگاه های این مطلب
دیدگاه های مطلب
۰ دیدگاه برای این نوشته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *