دسته ها
شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳

در سفر به شانگهای چین از کجاها دیدن کنیم؟

  • سمیه نیک فرجام
  • ۱۱ شهریور ۱۳۹۷
  • ۰

شانگهای از بنادر بزرگ و مهم در دنیا به حساب می آید این شهر بندری در کشور چین و میان رودخانه یانگ تسه و اقیانوس آرام قرار گرفته است این بندر سرزمین چین را به مناطق مهم دیگر در دنیا متصل می کند و از مهم ترین مکان های دیدنی شانگهای می توان به بندر و مکان های طبیعی آن اشاره کرد.

بیشتر گردشگرانی که به شهر توریستی شانگهای چین سفر می کنند دوست دارند از مهم ترین بندر دنیا که در این شهر قرار دارد دیدن کنند مکان های دیدنی شانگهای بسیار متنوع و گوناگون است در این شهر می توانید از جاذبه های گردشگری طبیعی و طبیعت گردی در آن استفاده کنید علاوه بر آن در مرکز مکان های دیدنی و تفریحی بسیاری قرار دارند که توجه بیشتر گردشگران را به سمت خود می کشاند و مکان های متفاوت و مناسبی برای گردشگران است.

دیدنی های به روز شانگهای

مکان های دیدنی شانگهای چین:

در مطالب گذشته، مکان های دیدنی گوانجو که یکی از شهرهای زیبای چین است را بررسی کردیم در این مطلب به بررسی دیدنی های شانگهای می پردازیم. در شهر شانگهای آسمان خراش های بی نظیری با معماری های مدرن و دیدنی وجود دارد که یک مکان گردشگری خاص و زیبا خواهد بود این شهر از مهم ترین مراکز تجاری در دنیا است. در این شهر هتل های زیبا و با امکانات ویژه به گردشگران عرضه می شوند.

دیدنی های مهم شانگهای

برج تلویزیونی مروارید شرقی:

از مکان های دیدنی شانگهای می توان به برج تلویزیون اشاره کرد این برج در منطقه پودانگ قرار دارد و دارای ارتفاع ۴۶۸ متر است در این برج می توانید چشم اندازی ویژه و رویایی از از چین را مشاهده کنید قرار گرفتن این برنج در کنار رودخانه هوانگ پو مناظر اطراف آن را جذاب و خاص کرده است. در درون این برج نیز رستوران ها، مغزه ها و فروشگاه مهم و با کیفیتی قرار دارند.

مکان های دیدنی شانگهای برای گردشگران

موزه شانگهای:

این موزه در میدان پیپل قرار دارد و دارای ۵ طبقه مجزا است در این موزه مجموعه آثار فرهنگی و هنری ارزشمندی با بیش از ۱۲۰ هزار اثر نگهداری می شود این آثار شامل مجسمه های گچی، سفالی، برنز و سرامیک هستند و بر روی آنها نقوش مختلفی از نقاشی، خوشنویسی، مهر کاری و نقاشی های مرکب دیده می شود.

  •  آرون گروپس

شهر زیبای شانگهای چین

پودانگ:

پودانگ از مراکز تجاری مهم در در چین محسوب می شود و در قسمت شرق رودخانه هوانگ پو قرار گرفته است در این منطقه موزه، برج، آسمان خراش، هتل و رستوران های مجلل و دیدنی قرار دارند که مرکزر بسیاری از گردشگران این منطقه از مکان های دیدنی شانگهای محسوب می شود.

برج های جذاب در شانگهای

برج جین مائو:

این برج دارای ارتفاع ۴۲۰ متر است و از طراحی بی نظیر و خاصی برخوردار است این برج در منطقه لوجیازوی قرار دارد معماری این بنا سنتی و مدرن است و از درون این برج می توان چشم انداز بی نظیری از شهر را مشاهده کرد.

برج های دیدنی شانگهای

موزه هنر چین:

از دیگر مکان های دیدنی شانگهای موزه هنر چین است این موزه در یکی از کاخ های باشکوه و قدیمی چین قرار دارد این کاخ، کاخ پاویلیون چین است که دارای مجموعه ای بزرگ از گالری هنری در آسیا است و آثار مهمی از هنرمندان معروف در آن قرار دارد.

نمایی از معبد شانگهای

خیابان نانجینگ:

این خیابان یک مرکز خرید بزرگ در چین است که از قرن ۱۹ میلادی به عنوان مرکز خرید این شهر شناخته شده است خیابان های این منطقه پر اتز گردشگر و توریست است این خیابان ها همواره شلوغ و پر تردد می باشند.

شانگهای شهر چین

باغ یو:

این باغ از پارک های بزرگ شانگهای است که دارای مجموعه باغ های تفریحی زیبا با معماری کلاسیک بناهای داخلی است این پارک دارای قدمتی ۴۰۰ ساله در این منطقه است.

محل های توریستی شانگهای

تفرجگاه باند:

این تفرجگاه از مکان های دیدنی شانگهای است و در کنار قسمت غربی رودخانه هوانگ پو قرار گرفته است این منطقه برای بیشتر گردشگران اروپایی دوست داشتنی و بی نظیر است.

شهر شانگهای را بشناسید

میدان پیپل:

در گذشته این میدان محلی برای انجام ورزش های اسب سواری بوده است و به مرور زمان مرکز اصلی برای تجمع مردم شانگهای بوده است در اطراف این میدان ساختمان های بی نظیر و تالارهای زیبایی قرار دارند.

میدان زیبای شانگهای

معبد جید بودا:

این معبد از مهم ترین معابد چین است و دو مجسمه عظیم در قسمت ورودی آن قرار گذرفته است که برای پرستش مذهب بودا است در این معبد سنگ های قیمتی و ارزشمندی وجود دارند که مرمر یا شیشه می باشند. این معبد به لحاظ توریستی ارزشمند است و از مکان های دیدنی شانگهاتی است که جنبه تاریخی دارد.

معبد جدید در شانگهای چین

محله شین تیان دی:

این محله قدیمی در چین از مکان های دیدنی شانگهای محسوب می شود در این محله سبک خانه ها به شکل سنتی و مدرن طراحی شده است و برای اقامت در این منطقه باید هزینه های زیادی را بپردازید.

محله های سنتی در شانگهای

شهربازی هپی والی:

این شهربازی دارای سرگرمی های مختلف و به روزی است و امکانات تفریحی مهمی برای سنین مختلف در این شهربازی در نظر گرفته شده است و بسیار مهیج و سرگرم کننده خواهد بود.

رودخانه زیبای شانگهای

معبد لونگ هوا و پاگودا:

این معبد با ارتفاع ۴۴ متری در قسمت جنوب غربی از شانگهای و در یکی از پارک های این شهر قرار دارد معماری این معبد از چوب و آجر است و از قدیمی ترین معابد این منطقه است. این مکان از مکان های دیدنی شانگهای برای گردشگران محسوب می شود.

معبد تاریخی شانگهای

جوجیاجیائو یا ونیز شانگهای:

این منطقه دارای قدت ۱۷۰۰ ساله است و به دلیل آبهایی که در مراکز شهری دیده می شود یک منطقه رویایی است که سفر در ونیز ایتالیا را برای شما تداعی می کند.

مرکز داخل شهر شانگهای

محله تیانزیفانگ:

از مکان های دیدنی شانگهای محله قدیمی تیانزیفانگ است این منطقه به خوبی زندگی به سبک اروپایی را نشان می دهد در این محله گالری های بی نظیری وجود دارد که هنرهای ارزشمندی را در معرض دی همگان قرار می دهد.

محله های قدیمی شانگهای

این مناطق گردشگری بی نظیر و زیبا در شانگهای محل تفریح و گشت و گزار بسیاری از گردشگران و توریستان است که به این مناطق سفر می کنند شانگهای علاوه بر موارد ذکر شده دارای جاذبه های زیبا و تماشایی دیگری نیز می باشد.

منبع : آرگا

مطالب مرتبط
مطالب داغ
همچنین ببینید
مشاهده دیدگاه های این مطلب
دیدگاه های مطلب
۰ دیدگاه برای این نوشته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *