دسته ها
شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳

رونمایی لامبورگینی از محصول سوپر اسپرت

  • مرضیه نوروزیان
  • ۱۲ مرداد ۱۳۹۷
  • ۰

به تازگی شرکت لامبورگینی از مدل مسابقه ای سوپر اسپرت خود برای شرکت در مسابقات رونمایی کرده است. این خودرو از تجهیزات مسابقه ای لازم برخوردار است.

اخیراً لامبورگینی توانسته رکود سرعت پیست نوربرگ رینگ را از آن خود کند. همزمان با برپا شدن سری دهمین مسابقات، قرار است شرکت ایتالیایی از استقامت ۲۴ ساعته اسپا در محصول سوپر اسپرت رونمایی کند. 

مدل طراحی شده این شرکت ایتالیایی لامبورگینی هوراکان سوپر تروفئو اوو نام دارد و از لحاظ ظاهری شبیه یک مدل مسابقه ای طراحی شده است. این تشابه به دلیل استفاده از اجزای آیرودینامیک در بدنه و باله بزرگ قسمت انتهایی است.

 

سوپراسپرت

 

در این طراحی، نمای بیرونی رنگ خودرو با سبز براق و خاکستری مات ترکیب شده است. وجود یک پیکان از قسمت کاپوت تا انتهای لامبورگینی، سرعتی بودن آن را به خوبی نشان می دهد. طبق معمول رنگ این خودرو از رنگ های پرچم ایتالیا اقتباس شده است. قرار است از نسخه مسابقه ای هوراکان سوپر تروفئو اوو ۱۰ دستگاه تولید شود. هر کدام از این دستگاه ها با نصب پلاک One of ten(یک از ۱۰) انحصاری خواهد شد.

 

  •  آرون گروپس

لامبورگینی سوپراسپرت

لامبورگینی سوپراسپرت

 

مهندسان لامبورگینی با تغییرات در پیشرانه، قدرت آن را از ۶۲۰ به ۶۳۰ اسب بخار رسانده اند. همچنین تجهیزات بسیاری مانند جعبه دنده ۶ سرعته ترتیبی X-Trac، لاستیک های پیرلی P ZeroDHD2، سیستم ترمز ضدقفل مسابقه ای بوش و … در نظر گرفته شده است. خودروی تولیدی قرار است سال آینده وارد مسابقات شود.

 

 

 

 

منبع : آرگا

مطالب مرتبط
مطالب داغ
همچنین ببینید
مشاهده دیدگاه های این مطلب
دیدگاه های مطلب
۰ دیدگاه برای این نوشته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *