دسته ها
پنج شنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳

مجهز شدن سامسونگ گلکسی A به سه دوربین پشت

  • مرضیه نوروزیان
  • ۱۱ مرداد ۱۳۹۷
  • ۰

شرکت سامسونگ تجهیزات جدیدی برای نسخه های خود در نظر گرفته است. مجهز کردن گوشی ها به دو قابلیت همزمان از پدیده های نادر سامسونگ است.

شرکت سامسونگ قصد تعبیه ۳ دوربین پشت و حسگر بر روی گلکسی A را دارد. شرکت سامسونگ با اعمال این تغییر موفق به مجهز کردن گوشی های خود به امکانات روز دنیا خواهدشد.

این تجهیز قبلاً در مورد سری S گلکسی و سری نوت انجام شده است. در عکاسی معمولاً به زاویه فوق عریض توجه می شود. این امکان برای گوش های گلکسی با سه لنز دوربین در قسمت پشت فراهم آمده است. جدا از دوربین های به کار رفته در گلکسی A، یک حسگر اثر انگشت در صفحه نمایشگر گوشی به کار رفته است. سامسونگ به ندرت مجموعه ای از قابلیت ها و توانایی های گوشی های خود را با هم ارائه می کند.

 

سامسونگ گلکسی A

 همگان انتظار دارند گلکسی S10 دارای پیشرفته ترین دوربین عکاسی باشد. این در حالی است که در گلکسی A  از یک حسگر ضعیف استفاده شده است. با رخداد گلکسی نوت ۷ برای سامسونگ، این شرکت در تکنولوژی های نوین و گرفتن قطعه  احتیاط بسیاری می کند. لذا برای پیروزی در عرصه رقابتی با سایر پرچمدارانش سعی دارد شرایط را به نفع خود تغییر دهد و موقعیت جدیدی در بازار ایجاد کند.

منبع : آرگا

مطالب مرتبط
مطالب داغ
همچنین ببینید
مشاهده دیدگاه های این مطلب
دیدگاه های مطلب
۰ دیدگاه برای این نوشته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *