دسته ها
جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳

تغییر نور مداوم صفحه نمایش وان پلاس ۶ در محیط های پرنور

  • مرضیه نوروزیان
  • ۹ مرداد ۱۳۹۷
  • ۰

مشکل تنظیم نور مربوط به صفحه نمایش وان پلاس ۶ می باشد. به گونه ای که فرد پس از قرار گرفتن در نور با این تغییر نور در صفحه مواجه می شود.

کاربران صفحه نمایش وان پلاس ۶ احتمالاً متوجه شده اند که نور صفحه نمایش زمانی که در محیطی پرنور قرار می گیرند، شروع به سوسو زدن می کند.

 

این مسئله از مشکلات صفحه نمایش وان پلاس ۶ می باشد. این مشکل ناشی از فعال بودن گزینه روشنایی تطبیقی(Adaptive Brightness) است. با قرار گرفتن صفحه نمایش در محیط پرنور، اقدام به تنظیم نور می کند. این سوسو زدن به دلیل تغییر مداوم نور صفحه است.

 

صفحه نمایش وان پلاس 6

 

رنگ های روشن و سفید این نوسان رنگی را بیش از هر موقعیت دیگری نشان می دهند. این مشکل در پی آپدیت ۵.۱.۸ برای OxygenOS اتفاق افتاده است. البته احتمال دارد که وان پلاس با ارائه نرم افزار جانبی این مشکل را حل کند. تاکنون گزارش های بسیاری در One plus و XDA مبنی بر مشکل تنظیم نور ارائه شده است. با این وجود این مشکل تمام کاربران را تحت تاثیر قرار  نداده و فقط عده ای از این مشکل رنج می برند.

  •  مبل و میز
  •  آرون گروپس

اگر تعداد شاکیان مشکل تنظیم نور در کاربران آن افزایش یابد، احتمالاً این مشکل با دید بازتری مورد بررسی قرار خواهد گرفت و راه حل مناسبی برای برطرف شدن آن ارائه می گردد.

منبع : آرگا


مطالب مرتبط
مطالب داغ
همچنین ببینید
مشاهده دیدگاه های این مطلب
دیدگاه های مطلب
۰ دیدگاه برای این نوشته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *