دسته ها
جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳

ارتقای مرسدس بنز AMG C63 S توسط شرکت G پاور

  • مرضیه نوروزیان
  • ۱۰ مرداد ۱۳۹۷
  • ۰

شرکت G پاور آلمان به تازگی تغییراتی در مرسدس بنز AMG C63 S اعمال کرده است. این تغییرات منوط به زمینه های قدرتی و سرعتی خودرو می باشد.

شرکت تیونینگ آلمانی G پاور با ارتقای مرسدس بنز AMG C63 S این خودرو را از نظر حرکتی در سوپر اسپرت ها قرار داده است. 

افزایش قدرت حرکتی این خودرو ناشی از وجود Performance Module ساخت Gپاور می باشد و محل فرار گیری آن بر روی واحد کنترل الکتریکی پیشرانه است.

مرسدس بنز

این دستگاه، اطلاعات سنسورهای مختلف خودرو را دریافت و به شکل های متفاوتی پردازش می کند. همین مسئله عملکرد پیشرانه را در C63 بهتر می کند.

Gپاور، این خودوری فوق العاده را به اگزوز اسپرت مجهز کرده و صدای جذابی در حین حرکت تولید می شود. این پیشرانه، قدرت ۵۹۲ اسب بخار و ۸۰۰ نیوتون متر گشتاور تولید می کند. حال آنکه در مقایسه با نمونه قبلی، ۱۰۰ نیوتون متر گشتاور و ۸۹ اسب بخار بیشتر تولید می کند.

 

اخبار خودرو مرسدس بنز

  •  آرون گروپس

در این واحد کنترل الکتریکی پیشرانه، G پاور نرم افزاری Performance Software V1 را نصب کرده است. با اعمال تغییرات ارتقایی، سرعت به ۳۰۰ کیلومتر بر ساعت رسیده و میزان سرعت گیری صفر تا ۱۰۰ به کمتر ۳.۸ ثانیه رسیده است.

 

قابلیت های مرسدس بنز AMG C63 S

ضمن اینکه برای مرسدس کیت قوی تری در نظر گرفته شده که قدرت خودرو را تا ۷۸۹ اسب بخار بیشتر می کند. این کیت جدید سیستم اگزوز ویژه و توربوشارژرهای ارتقاء یافته را دارا می باشد. این شرکت تغییری در ظاهر بدنه خودرو ایجاد نکرده است و فقط رینگ های هاریکن RR 20 اینچی رنگ مشکی را در آن استفاده کرده است.

منبع : آرگا

مطالب مرتبط
مطالب داغ
همچنین ببینید
مشاهده دیدگاه های این مطلب
دیدگاه های مطلب
۰ دیدگاه برای این نوشته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *