دسته ها
پنج شنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳

عکس حرم امام علی (ع) و عکس نوشته های حرم امام علی

  • فاطمه میرزایی
  • ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۰
  • ۰

در این بخش از مجله آرگا مجموعه ای زیبا از عکس حرم امام علی (ع) را گردآوری کرده ایم که امیدواریم مورد توجه شما قرار گیرد.

در گذشته حرم حضرت علی (ع)، به گونه ای که اکنون می بینیم نبوده، این مکان مقدس در عصر حاضر به صورت یک بنای بزرگ و باشکوه است که شامل ۵ ایوان، چهار در و یک روضه و ضریح می باشد. در چند سال اخیر، صحن بزرگی به نام صحن حضرت فاطمه (س) واقع در قسمت غربی حرم، فضای کلی حرم را گسترش داده است. علمای شیعی و بسیاری از فقها در این مکان روحانی و مقدس دفن شده اند. در ادامه می توانید تعدادی از انواع عکس حرم امام علی (ع) را ملاحظه نمایید.

عکس جالب حرم امام علی (ع)نمایی زیبا از حرم حضرت علی (ع)

مجموعه ای فوق العاده زیبا از عکس حرم امام علی (ع)

حرم امام علی (ع) در شهر نجف اشرف و در کشور عراق واقع شده است، در طول سال میلیون ها زائر دلسوخته از داخل و خارج عراق به قصد زیارت به این مکان مقدس می آیند. در مطالب قبلی آرگا، عکس نوشته هایی در مورد امام علی (ع) و همچنین تبریک عید غدیر با شما به اشتراک گذاشتیم. اکنون مجموعه ای زیبا از عکس حرم امام علی (ع) را گردآوری کرده ایم. در ادامه می توانید تعدادی از این عکس های با کیفیت و جدید را مشاهده نمایید، ضمن اینکه می توانید در مناسبت های مذهبی خاص، از آنها برای پروفایل تلگرام و اینستاگرام نیز استفاده کنید.

عکس حرم حضرت علی (ع)عکس زیبایی از گنبد حرم حضرت امیر المؤمنین (ع)

عکس حرم حضرت علی عکس حرم امیر المومنین (ع) در شب میلاد

عکس خاص حرم امام علییا علی ابن ابی طالب (ع)

  •  آرون گروپس

عکس بسیار زیبا از حرم امام علی عکس حرم حضرت علی (ع)

پروفایل حرم امام علی (ع)  تصویر حرم امیرالمؤمنین (ع)

عکس جدید حرم امام علی (ع)عکسی از زیارت زائران امام علی (ع)

عکس جدید حرم امیر المؤمنین (ع)تصویری زیبا از حرم حضرت علی (ع)

تصویر جدید و خاص حرم امام علی (ع)عکس حرم حضرت علی (ع)

عکس زیبایی از حرم امیر المؤمنینحرم حضرت علی ابن ابی طالب (ع)

عکس جدید حرم امام علی (ع)تصویر زیبایی از ضریح حرم امام علی (ع)

عکس حرم مولا علی (ع) عکسی از حرم در روز عید مبعث

عکس حرم مولا علی

فضیلتهای بی شماری برای زیارت قبر حضرت علی (ع) ذکر شده است، حضرت صادق (ع) در مورد برکات زیارت حضرت علی (ع) می فرمایند: هنگام دعای زائر امیرالمؤمنین(ع)، درهای آسمان باز می‌شود؛ همچنین روایات زیادی از پیامبر گرامی اسلام (ص) در این رابطه وجود دارد که در ادامه می توانید سخنان ارزشمند ایشان را به همراه تصاویر دیگری از حرم مشاهده کنید.

تصویر حرم امام علیحرم حضرت علی (ع) در آستانه عید غدیر

عکس نوشته حرم امام (ع)عکس جدید حرم حضرت علی (ع)

پیامبر اسلام (ص): کسی که من و علی(ع) و فرزندانش را در حیات یا بعد از از دنیا رفتن زیارت کند، ضمانت می‌کنم که روز قیامت او را از سختی‌ها و مشکلات رها کنم و او را همراه خود و در مقام خود قرار خواهم داد.

عکس حرم حضرت علی (ع)السلام علیک یا امیر المؤمنین (ع)

پیامبر اسلام (ص) در جای دیگری می فرمایند: کسی که من یا علی(ع) را زنده یا مرده، زیارت کند، خداوند نیز او را در روز قیامت، ملاقات می‌کند و گناهانش را می‌آمرزد.

عکس نوشته حرم امام علی

گلچینی از عکس نوشته حرم امیر المونین (ع)

حضرت علی علیه السلام اسوه مردانگی و غیرت و شجاعت و عدالت در سیزده رجب سی عام الفیل متولد و در نوزدهم ماه رمضان سال ۴۰ قمری در شهر نجف به دست عبد الرحمن بن ملجم لعنت الله علیه و با شمشیر آلوده به زهر فرق مبارکشان در حال خواندن نماز صبح در مسجد کوفه شکافت و در بیست و یک ماه رمضان به شهادت رسیدند.

در ادامه این مطلب سعی کرده ایم مجموعه ای متنوع از عکس نوشته های مذهبی پر معنا و دلنشین از حرم حضرت علی علیه السلام را در اختیار شما همراهان عزیز قرار دهیم که با مشاهده این تصویر نوشته های زیبا می توانید بهترین عکس ها را انتخاب کنید و به عنوان عکس منتخب پروفایل صفحه شخصی خود برای شب های قدر که مصادف با شب ضربت حضرت علی (ع)، شب شهادت و شب سوم ایشان می باشد انتخاب نمایید و یا با ارسال آن ها این ایام را به دیگران تسلیت بگویید. خواهشمندیم تا پایان از این عکس نوشته ها دیدن فرمایید.

جدیدترین عکس حرم امام علی عکس نوشته جدید حرم حضرت علی (ع) عکس نوشته قشنگ حرم حضرت علی (ع) عکس نوشته دیدنی حرم حضرت علی (ع) عکس نوشته تماشایی حرم حضرت علی (ع) عکس نوشته متفاوت حرم حضرت علی (ع) قشنگ ترین عکس حرم امام علی عکس نوشته فوق العاده حرم حضرت علی (ع) عکس نوشته ایده آل حرم حضرت علی (ع) عکس نوشته جدید بارگاه حضرت علی (ع) عکس نوشته جالب بارگاه حضرت علی (ع) عکس نوشته قشنگ بارگاه حضرت علی (ع) جالب ترین عکس حرم امام علی عکس نوشته فوق العاده بارگاه حضرت علی (ع) عکس نوشته منحصر به فرد بارگاه حضرت علی (ع) عکس نوشته خاص بارگاه حضرت علی (ع) عکس نوشته پر محتوا بارگاه حضرت علی عکس نوشته حضرت علی (ع) با مضمونی جذاب خاص ترین عکس حرم امام علی عکس نوشته حضرت علی (ع) با مضمونی ناب

ضمن تشکر از شما دوستان و همراهان همیشگی مطالب مجله آرگا، دعوت می کنم در صورت تمایل با مراجعه به قسمت عکس از دیگر تصاویر و عکس نوشته های مذهبی مرتبط دیدن نمایید.

منبع : آرگا

مطالب مرتبط
مطالب داغ
همچنین ببینید
مشاهده دیدگاه های این مطلب
دیدگاه های مطلب
۰ دیدگاه برای این نوشته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *