دسته ها
پنج شنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳

واحد پول صربستان چیست؟ ارزش پول صربستان در برابر دلار و تومان چقدر است؟

  • ندا خوشرو
  • ۵ مرداد ۱۳۹۷
  • ۰

در این مطلب واحد پول صربستان و ارزش واحد پولی کشور صربستان در برابر دلار کشور آمریکا و ریال کشور ایران را در اختیار شما همراهان عزیز و گرامی قرار داده ایم.

واحد پول صربستان دینار است و اگر شما می خواهید به کشور صربستان سفر کنید بهتر است با ارزش پولی این کشور در برابر دلار کشور آمریکا و ریال کشور ایران آشنا شوید.

با توجه به اینکه دینار در بازارهای ایران کمتر موجود است بهتر است ارزی جایگزین دینار را نظیر دلار و یا یورو برای سفر به کشور صربستان با خود به همراه داشته باشید و بهتر است در صورت امکان با خود یورو ببرید زیرا تبدیل این واحد پولی به دینار آسان تر است.

 واحد پول صربستان

آنچه باید درباره واحد پول صربستان بدانیم

قبل از سفر به هر کشوری بهتر است از واحد پولی آن کشور اطلاع داشته باشید تا برای هزینه هایتان به مشکل خاصی بر نخورید. در مطالب قبلی با واحد پول ارمنستان، واحد پول عراق و واحد پول تایلند آشنا شدید در ادامه این مطلب با واحد پول صربستان آشنا خواهید شد.

واحد پولی در کشور صربستان

واحد پول کشور صربستان

در کشور صربستان مانند دیگر کشور ها چند جای مختلف برای تبدیل ارز در این کشور موجود است. باجه های صرافی و هتل و فرودگاه و بانک از مکان هایی هستند که برای تبدیل ارز از آن ها استفاده می شود. توجه داشته باشید که برای تبدیل یورو به دینار بهتر است به صرافی ها مراجعه کنید تا ضرر کمتری داشته باشید. برای پرداخت هزینه غذاها و کرایه تاکسی و خرید اجناس از فروشگاه ها بهتر است از دینار استفاده کنید.
اسکناس های کشور صربستان به صورت ۲۰۰۰ و ۱۰۰۰ و ۵۰۰ و ۲۰۰ و ۱۰۰ و ۵۰ و ۲۰ و ۱۰ و ۵۰۰۰ دیناری موجود می باشند که در میان این اسکناس ها از ۲۰۰۰ و ۵۰۰۰ دیناری به ندرت استفاده می شود. سکه های ۱۰ و ۵ و ۲ و ۱ و ۲۰ دیناری از انواع سکه های متداول استفاده شده در کشور صربستان هستند و در بین این سکه ها از ۱۰ و ۲۰ دیناری به ندرت استفاده می شود.

واحد پول در کشور صربستان

  •  آرون گروپس

ارزش واحد پول کشور صربستان در برابر دلار ۴۳۸۰ تومانی

۱ دینار کشور صربستان برابر است با ۰.۰۰۹۸۹۸ دلار کشور آمریکا است به عبارت بهتر می توان گفت ۱ دلار کشور آمریکا برابر است با ۱۰۱.۰۳ دینار کشور صربستان می باشد

ارزش واحد پول کشور صربستان در برابر ریال کشور ایران

۱ دینار کشور صربستان برابر است با ۴۳۴.۶ ریال ایران است

واحد پولی کشور صربستان

در این مطلب با واحد پول صربستان و ارزش واحد پولی کشور صربستان در برابر واحد پولی کشور ایران و کشور آمریکا آشنا شدید که امیدواریم با مطالعه این مطلب بتوانید اطلاعات لازم را در خصوص واحد پول در کشور صربستان بدست آورید. در صورت تمایل می توانید برای اطلاعات لازم در زمینه واحد پولی و آشنایی با مکان های دیدنی کشورهای مختلف به بخش دانستی های سفر مجله آرگا مراجعه کنید.

منبع : آرگا

مطالب مرتبط
مطالب داغ
همچنین ببینید
مشاهده دیدگاه های این مطلب
دیدگاه های مطلب
۰ دیدگاه برای این نوشته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *