دسته ها
سه شنبه ۲۸ فروردین ۱۴۰۳

مشخصات گوشی جدید شیائومی می A2

  • زهره امامی
  • ۵ مرداد ۱۳۹۷
  • ۰

گوشی شیائومی می A2 دارای ویژگی های از قبیل پردازنده‌ی اسنپدراگون ۶۶۰، سیستم عامل اندروید وان و نمایشگر ۶ اینچی +FHD می باشد.

شرکت شیائومی به تازگی دو گوشی جدید با نام‌های Mi A2 و Mi A2 Lite را معرفی کرده است که دارای سیستم عامل اندروید وان می باشند.

گوشی شیائومی جدید

ضخامت گوشی شیائومی می A2 به اندازه ۷.۳میلی‌ متر می باشد و دارای نمایشگری از نوع LCD است که نسبت تصویر در آن ۱۸:۹ می باشد. رزولوشن +FHD کیفیت تصویر این گوشی جدید است و دارای باتری ۳۰۰۰ میلی‌ آمپرساعتی است که پورت USB Type-C دارد. دوربین اصلی شیائومی می A2 از نوع دوگانه است و دارای دو سنسور ۱۲ و ۲۰ مگاپیکسلی می باشد. رم شیائومی ۴ و ۶ گیگابایت است و حافظه داخلی آن ۳۲ و ۶۴ گیگابایتی و ۱۲۸ گیگابایتی می باشد.

گوشی شیائومی جدید

 Mi A2 Lite دارای نمایشگر ۵.۸۴ اینچی +FHD است و نسبت تصویر آن ۱۹:۹ است. باتری آن ۴۰۰۰ میلی‌ آمپرساعت ظرفیت دارد و ضخامت این گوشی ۸.۷۵ میلی‌ متر می باشد. ۱۲ و ۵ مگاپیکسل رزولوشن دو سنسور دوربین دوگانه ی پشتی این موبایل است و  دوربین سفلی این موبایل هوشمند جدید ماژول ۵ مگاپیکسلی دارد. قیمت می ای ۲ چهار گیگابایتی ۲۹۰ دلار  و ۶ گیگابایتی دارای قیمتی معادل ۳۲۵و ۴۰۸ دلار دارد. ۲۰۹ دلار و ۲۶۷ دلار برای گوشی های Mi A2 Lite تعیین شده است.

  •  آرون گروپس

منبع : آرگا

مطالب مرتبط
مطالب داغ
همچنین ببینید
مشاهده دیدگاه های این مطلب
دیدگاه های مطلب
۰ دیدگاه برای این نوشته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *