دسته ها
جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳

موفقیت ولوو، مزدا، مرسدس بنز و فورد در تست ایمنی NCAP و IIHS

  • زهره امامی
  • ۴ مرداد ۱۳۹۷
  • ۰

اخیرا خودورهایی نظیر ولوو XC40، فورد فوکوس، مزدا CX-5 و مرسدس‌بنز GLE در تست NCAP و IIHS بیش ترین امتیاز را از آن خود کردند.

سیستم‌ های ایمنی و کمک‌ راننده‌ ی مدرن شامل ترمز اضطراری خودکار (AEB) با قابلیت شناسایی عابرین پیاده و دوچرخه‌ سواران از جمله تغییرات جدید است که توسط تست‌ های تصادف مؤسسه‌ های معتبر اروپا و آمریکا انجام گرفته است.

خودروهای موفق در تست های جدید

خودروهای موفق در تست های جدید

خودروهای ولوو XC40 و فورد فوکوس در بخش تست های یاد شده در قسمت بالای ۷۵ درصد امتیاز را از آن خود کردند و در تست قسمت خطرناک نبودن طراحی جلوی خودرو برای عابر پیاده یا دوچرخه‌ سوار امتیاز بالای ۷۰ درصد کسب کردند. ایمنی بزرگسال نیز ۸۵ درصد امتیاز برای فوکوس جدید به ارمغان آورد. خودروهای موفق در تست های جدید

خودروهای موفق در تست های جدید

مزدا CX-5 اولین خودرویی است که در انجام این تست ها بالاترین امتیاز را برای گروه خود کسب کرد. مزدا خودرویی است که  در سرعت‌ های بین ۳۰ تا ۱۴۵ کیلومتر بر ساعت مناسب ترین فاصله‌ ی ممکن را با خودروهای جلو و عقب حفظ می‌ کند و در سرعت های زیر ۳۰ کیلومتر به طور خودکار متوقف می شود و حرکت کامل نیز انجام می دهد. در پشت این خودرو هشدار نقطه کور عبور مانع قرار گرفته است. مرسدس‌بنز GLE نیز قابلیت هایی چون چراغ‌ های جلوی LED، سیستم ترمز اضطراری خودکار و هشدار وجود مانع در عقب دارد.

  •  آرون گروپس

منبع : آرگا

مطالب مرتبط
مطالب داغ
همچنین ببینید
مشاهده دیدگاه های این مطلب
دیدگاه های مطلب
۰ دیدگاه برای این نوشته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *