دسته ها
جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳

بیوگرافی کیت میدلتون و ۲۵ عکس جذاب از وی و همسرش

  • فاطمه میرزایی
  • ۱۰ مرداد ۱۳۹۷
  • ۰

کاترین الیزابت میدلتون (متولد ۹ ژانویه ۱۹۸۲) همسر شاهزاده ویلیام، دوک کمبریج است. کاترین و همسرش ۲۹ آوریل ۲۰۱۱ به طور رسمی با یکدیگر ازدواج کردند. در ادامه بیوگرافی کیت میدلتون را به طور کامل مشاهده نمایید.

در این مطلب به معرفی بیوگرافی کیت میدلتون همسر شاهزاده انگلیسی پرداخته ایم. کاترین در شهرستان برکشایر در انگلستان در خانواده ای پولدار متولد شده است، مادر وی مهماندار هواپیما و پدرش برنامه ریز پرواز هواپیما در خطوط هوایی بریتیش ایرویز بود. والدینش در سال ۱۹۸۰ با هم ازدواج کردند و بعد از مدتی با هم یک فروشگاه پستی سفارش لوازم تزئینی برای مهمانی برپا کردند و از این طریق میلیونر شدند. کاترین یک برادر و یک خواهر دارد.

بیوگرافی و زندگینامه کیت میدلتونعکس زیبای کیت میدلتون، همسر شاهزاده ویلیامز

بیوگرافی کیت میدلتون و عکس های دیدنی وی با همسرش

کاترین الیزابت میدلتون در دانشگاه سنت اندروز واقع در شمال بریتانیا در رشته تاریخ هنر تحصیل کرده و با نمرات بالا از آنجا فارغ التحصیل شده است؛ آشنایی وی با شاهزاده ویلیام در این دانشگاه رخ داده است. شروع رابطه این دو به شدت مورد توجه رسانه ها قرار گرفت و در حالی که همه گمان می کردند که در نهایت با هم ازدواج خواهند کرد، در آوریل ۲۰۰۷ به ناگهان، آنها از هم جدا شدند اما با این وجود دوستی آنها همچنان ادامه داشت.

زندگینامه کیت میدلتونکیت میدلتون و شاهزاده ویلیامز در سنین جوانی

تا اینکه بعد از مدتی و با دخالت شاهزاده فنلاند سانتاویچ این دو دوباره به هم رسیدند و به نقل از بعضی از روزنامه های آن دوران آتش روابط آنها دوباره روشن شد. بنابراین کاترین در مراسمی که به مناسبت دریافت نشان بال های خلبانی ویلیام در کالج نیروی هوایی پادشاهی بود شرکت کرد تا اینکه در ۲۹ آوریل ۲۰۱۱ کاترین میدلتون با شاهزاده ویلیام ازدواجشان را طی یک مراسم باشکوهی جشن گرفتند. در ادامه، ضمن ملاحظه بیوگرافی کیت میدلتون می توانید از تماشای عکس های جذاب و متنوع وی با همسرش دیدن نمایید.

بیوگرافی کامل کیت میدلتون+عکسعکس جدید کیت میدلتون و همسرش

  •  مبل و میز
  •  آرون گروپس

فرزندان کیت میدلتون و شاهزاده ویلیام

کاخ سنت جیمز در ۳ دسامبر ۲۰۱۲ اعلام نمود که دوشس باردار است. در ژانویه ۲۰۱۳ ، ملکه نامه جدیدی صادر کرد که بر طبق آن اگر فرزند دوک و دوشس کمبریج چه پسر و چه دختر باشد، لقب شاهزاده/ شاهدخت پادشاهی متحده و عنوان والا حضرت را دریافت خواهد کرد و این عناوین برای تمام فرزندان دوک و دوشس که در آینده نیز متولد خواهند شد صدق می کند. در ۲۲ ژوئن  ۲۰۱۳ پسر کاترین به دنیا آمد و نام شاهزاده جرج کمبریج را برای او انتخاب کردند.

بیوگرافی جالب کیت میدلتونعکس کیت میدلتون در کنار همسر و فرزندش

دومین بارداری دوشس در تاریخ ۸ سپتامبر ۲۰۱۴ اعلام شد، دوشس در طول بارداری فرزند دومش همچون بارداری اول از استفراغ تند بارداری رنج می برد، به همین دلیل بسیاری از دیدارهای رسمی و سفر های سلطنتی خود را به تعویق انداخت. فرزند دوم کیت و ویلیام نیز نوزاد دختری به نام شاهدخت شارلوت کمبریج است که در ۲ مه ۲۰۱۵ متولد شد.

بیوگرافی و عکس کیت میدلتونعکس زیبای کیت میدلتون و فرزندانش

شاهزاده لویی کمبریج سومین فرزند این خانواده سلطنتی نیز متولد ۲۳ آوریل ۲۰۱۸ می باشد.

علایق شخصی کیت میدلتون

کاترین قبل از اینکه همسر شاهزاده انگلیس شود یک دوره فشرده چگونگی واکنش در برابر موقعیت های خطرناک توسط نیروهای ویژه بریتانیا را آموزش دیده است. شاید برایتان جالب باشد که کاترین در سال ۲۰۰۶ در فروشگاه زنجیره ای لباس جسیکا کار می کرد اما در سپتامبر ۲۰۰۷ از کارش استعفا داد و مشغول یادگیری عکاسی حرفه ای زیر نظر عکاس سرشناس ماریو تستینو شد.

بیوگرافی همسر ویلیام شاهزاده انگلیس عکس جذاب کیت میدلتون

کیت میدلتون به ورزش نیز علاقه زیادی دارد، وی از بازیکنان ماهر رشته هاکی در مدرسه و دانشگاه بود، در مسابقات پرش ارتفاع و پرش طول هم در زمان تحصیل شرکت می کرد. فیزیک ظریف و خوش تیپ او نیز گویای بدن ورزشکاری اش می باشد.

بیوگرافی کاترین میدلتونعکس هایی از تیپ زیبای کیت میدلتون

افتخارات میدلتون

کاترین به دلیل خوش سلیقگی اش در انتخاب مد در بسیاری از لیست های خوش پوش دنیا قرار گرفته است و در لیست ۲۰۰۶ برنده ها و بازنده ها ، طبق انتخاب «دیلی گراف» به عنوان متعهد ترین نو ظهور  معرفی شده است. وی در سال ۲۰۰۷ در رتبه هشتم لیست ده تندیس برتر مد انتخاب شد و از سوی مجله مردم در سال ۲۰۰۷ و ۲۰۱۰ در لیست خوش پوشان قرار گرفت. در سال ۲۰۰۸ توسط وبگاه Style.com به عنوان تندیس زیبایی ماه انتخاب شد، همچنین در جشنواره غرور در لیست خوش پوشان بین المللی قرار گرفت.

بیوگرافی جدید کیت میدلتون+عکسکیت میدلتون و شاهزاده ویلیامز

بیوگرافی کیت میدلتون همسر شاهزاده انگلیسعکس کیت میدلتون در یک مراسم بعد از زایمان

زندگینامه کامل کیت میدلتونکیت میدلتون و همسرش در کانادا

زندگینامه جامع کیت میدلتونعکس کیت میدلتون در دوران بارداری سوم

زندگینامه همسر شاهزاده ویلیامزکاترین و همسرش در بازدید از حیات وحش هندوستان

بیوگرافی از کیت میدلتون  عکس جالب از بازی کیت میدلتون با دخترش

بیوگرافی کیت میدلتوناستایل زیبای کیت میدلتون

زندگینامه و بیوگرافی جدید کیت میدلتونعکس با حجاب کیت میدلتون در مالزی

بیوگرافی جدید کیت میدلتونعکس جدید کیت میدلتون

بیوگرافی خاص کیت میدلتون   عکس زیبای کیت میدلتون

بیوگرافی جالب کاترینعکس زیبای کیت میدلتون در کنار همسرش

بیوگرافی کامل کاترین میدلتونکیت میدلتون در کنار ملکه انگلیس  بیوگرافی کامل کیت میدلتونژست جالب کیت میدلتون

بیوگرافی دیده نشده کیت میدلتونکیت میدلتون و پرنسس کوچکش

بیوگرافی جامع کیت میدلتونعکسی زیبا از خانواده شاهزاده ویلیامز

بیوگرافی کیت میدلتونعکس زیبای کیت میدلتون

بیوگرافی همسر شاهزاده ویلیامزبیوگرافی کیت میدلتون به همراه عکس

بیوگرافی الیزابت میدلتونعکس کمتر دیده شده کیت میدلتون و همسرش شاهزاده ویلیامز

در این بخش بیوگرافی کیت میدلتون عروس خانواده سلطنتی انگلیس و عکس های جذاب وی با همسرش را ملاحظه نمودید. شما همواره می توانید با مراجعه به بخش عکس بازیگران از جدیدترین تصاویر بازیگران ایران و جهان دیدن نمایید.

منبع : آرگا


مطالب مرتبط
مطالب داغ
همچنین ببینید
مشاهده دیدگاه های این مطلب
دیدگاه های مطلب
۰ دیدگاه برای این نوشته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *