دسته ها
پنج شنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳

مدل های زیبای تزیین سالاد الویه جدید + آموزش تزیین

  • یلدا محمدی
  • ۳۰ مرداد ۱۳۹۴
  • ۰

ایده های جدید و زیبای تزیین سالاد الویه و مدل های شیک ظرف تزیین شده سالاد الویه به همراه نکات مهم برای تهیه و تزیین سالاد الویه برای مهمانی ها و جمع های خودمانی

دیزایین سالاد الویه برای مهمانی ها تاثیر زیادی در زیبایی سفره و نحوه چیدمان سفره غذا دارد و باعث میشود غذای شما اشتها برانگیزتر شود. در ادامه چند مدل از تزیینات مخصوص سالاد الویه را می بینید که میتوانند ایده خوبی برای دیزایین غذای شما باشد و همچنین چند نکته مهم و کاربردی برای تهیه سالاد الویه و نحوه دیزایین آن را مشاهده میکنید.

۲۰ مدل تزیین سالاد الویه جدید:

تزیینات مخصوص سالاد الویه به این خاطر که غذای محبوبی است و در جشن تولدها و مهمانی های خودمانی سرو می شود طرفدارهای زیادی دارد و اغلب سعی میکنیم این غذای خوشمزه را به بهترین و زیباترین شکل دیزایین کرده تابه کمک آن زیبایی میز و سفره غذا را بیشتر کنیم.

برای دیزایین روی سالاد الویه بهتر است از مواد غذایی که داخل سالاد وجود دارد استفاده کنیم تا موقع خوردن طعم و مزه مناسبی داشته باشد. می توانید از هویج پخته یا خام، خیارشور، ذرت، سیب زمینی و گوجه برش خورده و انواع سبزی ها خصوصا جعفری و شوید تازه استفاده کنید، فقط کافی است آنها را به فرم های مختلف و زیبا برش بزنید و بعد بر روی سالاد الویه بچینید.

مدل سالاد الویه

سالاد الویه جدید

سالاد الویه مجلسی

سالاد الویه مجلسی

  •  آرون گروپس
  •  مبل و میز

سالاد الویه

سالاد الویه

سالاد الویه تزیین شده

تزیین سالاد

لازم نیست سالاد را حتما داخل ظرف بکشید، میتوانید سالاد الویه را داخل قالب های کیک و دسر بریزید و بعد از برگرداندن قالب سطح آن را به شکل های مختلف تزیین کنید. این روش احتیاج به زمان بیشتری دارد تا تزیین شما مرتب و زیبا شود.

سالاد الویه

تزیین سالاد الویه

تزیین سالاد الویه

سالاد الویه مجلسی

سالاد الویه

سالاد الویه جدید

سالد الویه مجلسی

در ادامه چند مدل از تزیینات سالاد الویه، برای جشن تولد را می بینید که به صورت کودکانه و زیبایی تزیین شده است. از این مدل های عروسکی در منزل و برای اشتهای بیشتر کودکتان استفاده کنید.

تزیین سالاد الویه

سالاد الویه عروسکی

مدل سالاد الویه

سالاد الویه جدید

سالاد الویه جدید

نکته آخر اینکه در صورتی که سالاد الویه شما خیلی سفت شد میتوانید کمی از آب مرغ را داخل آن بریزید تا راحت تر فرم بگیرد و تا مراحل دیزایین شما سریع تر پیش رود و زیباتر شود. نوش جان

منبع : آرگا


مطالب مرتبط
مطالب داغ
همچنین ببینید
مشاهده دیدگاه های این مطلب
دیدگاه های مطلب
۰ دیدگاه برای این نوشته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *