دسته ها
سه شنبه ۲۸ فروردین ۱۴۰۳

رهایی از افسردگی با سه قدم ساده و مطمئن

  • زهره امامی
  • ۲ مرداد ۱۳۹۷
  • ۰

حرف زدن در مورد هر مساله ای با دیگران آن را نزد افراد عادی می کند. بهتر است افراد جامعه از افسردگی، علایم و راهکارهای آن نیز با یکدیگر گفتگو کنند تا این مشکل روحی هر چه زودتر در جهان برطرف شود و یا به حداقل میزان خود برسد.

بیماری دو قطبی بودن شخصیت در واقع همان کم شیدایی است که بسیاری از افراد به آن مبتلا می باشند. بیان سه نکته کاربردی در ادامه این مقاله به افرادی که دچار افسردگی هستند کمک می کند تا با انجام آن ها با رهایی از افسردگی، سلامت روحی خود را بازیابند.

۱. یادداشت کردن حالات خود

برای مثال اپلیکیشنی با نام Moodtrack به افراد افسرده کمک می کند تا در صورت پیشروی علایم افسردگی به خود فرد آسب دیده و یا خانواده و دوستانش هشدار دهد.

افسردگی و روش مقابله با آن

۲. صحبت کردن با یک نفر

اپلیکیشن‌های داخلی و خارجی مانند I.M. Well، ۷ Cups of Tea و Ginger.io طوری طراحی شده اند تا فرد افسرده بتواند به صورت محرمانه با افرادی که در این زمینه آموش های لازم را دیده اند گفتگو کند.

افسردگی و روش مقابله با آن

۳. کتاب خواندن

خواندن کتاب هایی چون Success to die For از لینت دیویس، در مورد تلاش‌ های زنی به‌ عنوان کارآفرین؛ From the Depths of Madness از جرمی شارپ، نگاهی مدرن و غیرمتداول به دختران از دید یک مرد؛ Play It Away از چارلی هوئهن، در مورد مقابله با اضطراب به افراد افسرده کمک می کند تا از این معظل بزرگ رهایی یابد و ذهن خود را آرام سازد. افسردگی و روش مقابله با آن

  •  آرون گروپس

منبع : آرگا

مطالب مرتبط
مطالب داغ
همچنین ببینید
مشاهده دیدگاه های این مطلب
دیدگاه های مطلب
۰ دیدگاه برای این نوشته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *