دسته ها
جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳

معرفی گوشی نوا ۳i شرکت هواوی با قابلیت های ویژه

  • مرضیه نوروزیان
  • ۳۰ تیر ۱۳۹۷
  • ۰

گوشی نوا ۳i دارای قابلیت های متفاوتی در زمینه صفحه نمایش، دوربین و .. است اما اندکی در نرخ ارزان تر مبادله می شود. شرکت هواوی از این مدل گوشی در کشور فیلیپین رونمایی کرد.

هواوی در زمینه تولید گوشی بسیار فعال است و بعد از گذشت یک هفته از رونمایی نوا ۳، از گوشی نوا ۳i رونمایی کرد. هواوی از سری نوا با تراشه بالا رده کرین ۹۷۰(با ظاهری شبیه به پی ۲۰ لایت یا همان نوا ۳e) رونمایی کرد.

در حال حاضر این شرکت چینی با نرخ ارزان تری در کشور فیلیپین Nova 3i با چهار گیگ رم عرضه کرده است. این موبایل دارای چینش دوگانه در دوربین اصلی و سلفی است. دوربین ۱۶ و ۲ مگاپیکسلی در پشت و ۲ دوربین ۲۴ و ۲ مگاپیکسلی در جلوی موبایل دارد.

گوشی نوا 3i

نوا ۳i نخستین گوشی مجهز شده به تراشه ۱۲ نانومتری کرین ۷۱۰ است. این تراشه هشت هسته ای به وسیله سیلیکون های ریز مجموعه هواوی ساخته شده است. باتری ۳۳۴۰ ملی آمپر ساعتی موبایل با شارژ ۱۰ واتی تغذیه یمی شود. این موبایل در سه رنگ سفید، بنفش و مشکی عرضه شده است. قیمت در نظر گرفته برای آن معادل ۳۰۰ دلار است. نوا ۳i در مدل INE-LX2 با رم ۱۲۸ گیگ تولید می شود اما امکان افزایش حافظه آن تا ۲۵۶ مگابایت وجود دارد.

 

معرفی گوشی نوا 3i

گوشی ساخته شده چینی ها با اندورید ۸.۱ اوریو و نسخه ۸.۱ رابط کاربری EMUI  به بازار وارد می شود. نوا ۳i با قابلیت های هوش مصنوعی و حالت GPU به صورت پیش فرض در اختیار علاقه مندان قرار خواهد گرفت.

  •  مبل و میز
  •  آرون گروپس

 

منبع : آرگا


مطالب مرتبط
مطالب داغ
همچنین ببینید
مشاهده دیدگاه های این مطلب
دیدگاه های مطلب
۰ دیدگاه برای این نوشته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *