دسته ها
پنج شنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳

رونمایی از گوشی نوکیا ۵.۱ با ظاهری زیبا و متفاوت

  • مرضیه نوروزیان
  • ۲۹ تیر ۱۳۹۷
  • ۰

گوشی نوکیا ۵.۱ از گوشی های رده میانه به حساب می آید. این گوشی از نظر شکل ظاهری و قابلیت های دسترسی با سایر تولیدات HMD متفاوت و از این رو منحصر به فرد است.

HMD در طی ماه های اخیر گوشی های رده میانه زیادی معرفی کرده است. این موضوع خبر از داغ شدن بازار رقابتی و نبرد نوکیا برای باقی ماندن در بازار گوشی های هوشمند می دهد. 

محصولات ارائه شده شامل نوکیا ۷ پلاس، نوکیا ۵.۱، نوکیا ایکس ۶ و نوکیا ۳.۱ می باشد. نوکیا در زمینه موبایل های رده میانی قرار دارد. نوکیا ۵ به تازگی رونمایی شده است. این مدل گوشی دارای زبان طراحی مدرن، صفحه های نمایش هایی با حاشیه کم مانند نوکیا ایکس ۶ می باشد.

گوشی نوکیا 5.1

نمایشگر نوکیا ایکس ۵.۱ معادل ۵.۸۶ اینچ با رزولوشن۱۵۲۰*۷۲۰(+HD) می باشد که با نسبت ۱۹:۹ تجهیز شده و محافظ شیشه ۲D از آسیب به پنل ممانعت می کند. بزرگ ترین ویژگی بارز این نوکیا مربوط به زبان طراحی آن می باشد. حاشیه های کم نوکیا ۵.۱ موجب شده است که این گوشی از نظر شکل ظاهری زیبا و خوش دست به نظر برسد.

این نوکیا دارای پردازنده ای هشت هسته ای به مدیاتک هلیو P60 می باشد. دارای سه گیگ حافظه رم و ۳۲ گیگ حافظه ذخیره سازی می باشد. ثبت تصاویر در قسمت سلفی با سنسور ۸ مگا پیکسلی در کنار لنز ۸۰ درجه با F/2.2 انجام می گیرد. دوربین های دوگانه دارد و دو سنسور ۱۳ مگاپیکسلی و ۵ مگاپیکسلی برای آن تعبیه کرده اند. این مدل نوکیا در رنگ های آبی، سفید و مشکی عرضه می شود.

  •  آرون گروپس

منبع : آرگا

مطالب مرتبط
مطالب داغ
همچنین ببینید
مشاهده دیدگاه های این مطلب
دیدگاه های مطلب
۰ دیدگاه برای این نوشته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *