دسته ها
جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳

امتیازات نمایشگرهای مقاوم گوریلا گلس ۶

  • مرضیه نوروزیان
  • ۲۸ تیر ۱۳۹۷
  • ۰

بسیاری از افراد به دنبال گوشی هایی با پنل مقاوم هستند که در صورت خدشه وارد شدن یا ضربه آسیب نبینند. در این زمینه شرکت کورنینگ پنل های مقاوم شیشه ای گوریلا گلس ۶ را طراحی کرده است.

بیشتر نمایشگرهای گوشی توسط شرکت کورنینگ تولید و به بازار عرضه می شود. کورنینگ مدت مدیدی است که برای گوشی های هوشمند، پنل شیشه ای می سازد. اولین آیفون نیز از نمایشگرهای شیشه ای این شرکت استفاده کرد.

در حال حاضر کورنینگ جدیدترین پنل شیشه ای با نام Gorilla Glass 6 را طراحی و تولید کرده است. قائم مقام و مدیر کل این شرکت درباره پنل تولیدی گفته است که میزان مقاومت گوریلا گلس ۶ در سقوط های بالاتر بیشتر از گوریلا گلس ۵ می باشد.

گوریلا گلس 6

این پنل در برابر سقوط های مکرر نیز از خود مقاومت نشان می دهد. گوریلا گلس ۶ در تست های سقوطی مورد آزمایش قرار گرفته و نرخ ماندگاری بیشتر آن نسبت به گلس ۵ ثابت شده است.

گوریلا گلس 6

 قبل از اقدام به ساخت و تولید، مدل سازی و شبیه سازی آن توسط کامپیوتر انجام گرفته و بسیاری از ترکیبات در آن حذف می گردد. برای این پنل های شیشه ای تست توپ، تست سقوط و تست خمش انجام می شود. با این آزمایش ها متوجه علت شکست شیشه خواهیم شد و می توانیم پنل های مقاومی تولید کنیم.
نمایشگرهای مقاوم
مدیر عامل این شرکت می گوید که این پنل تا کنون روی ۶ میلیارد گوشی در جهان نصب شده و تا پایان سال ۲۰۱۸ میلادی در دستگاه های تجاری به کار خواهد رفت. شیشه به کار رفته در گوشی ها اهمیت زیادی دارد. به خصوص که اکنون این پنل های شیشه ای هم در قسمت رو به رو و هم در پشت گوشی قرار می گیرند.

  •  آرون گروپس

منبع : آرگا

مطالب مرتبط
مطالب داغ
همچنین ببینید
مشاهده دیدگاه های این مطلب
دیدگاه های مطلب
۰ دیدگاه برای این نوشته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *