دسته ها
جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳

عکس های منتشر شده از الهام صفوی زاده مجری تلویزیون بدون چادر

  • سمیه نیک فرجام
  • ۲۷ تیر ۱۳۹۷
  • ۰

الهام صفوی زاده از مجریان زن سابق در تلویزیون است تصاویر جدید منتشر شده از این مجری زن بدون چادر موجب خبرسازی های جدیدی شده است که الهام صفوی زاده در پیج خود به این سؤالات پاسخ داده است و نظر خود را درباره کشف چادر اعلام کرده است.

در مصاحبه ای که پی وی پلاس از این مجری زن به عمل آورده است بیان شده که مردم علت برداشتن چادر را همکاری طولانی مدت او با صدا و سیما و به دست آوردن ثروت کلان است که بعد از به دست آوردن این ثروت اقدام به کشف چادر کرده است.

الهام صفوی زاده در مصاحبه خود بیان کرده است که در ایران تمام رفتارهایی که از سوی مردم و افراد الگو در جامعه صورت می گیرد به نحو نادرست و منفی سوء برداشت می شود.

او در صفحه شخصی خود اینگونه نوشت:

همه مردم در عقاید، دیدگاه‌ها، باورها، انتخاب‌ها، تصمیم‌ها و نظرات خود با دیگران متفاوت هستند و هیچ‌کس مانند دیگری نیست… مهّم نیست که ما چقدر آن عقاید را باور داریم. کمترین کارى که حدّاقل در ظاهر می‌توانیم انجام دهیم، این است که به جای ایجاد دیوار و فاصله، پل ارتباطی بسازیم. ِبه نظرم تا زمانی که باب تبادل نظر باز باشد، بدون توهین و اجبار بسیار هم نیکوست.
چادر یک پوشش است… مانتو یک‌‌ پوشش است و همه در قالب چارچوب موازین کشور قابل احترامند… شما چطور فکر می‌کنید؟ پ.ن: بالاخره مهم‌ترین یا شاید سخت‌ترین تصمیم زندگیم رو گرفتم… از امروز می‌خوام خودم باشم…

الهام صفوی زاده مجری تلویزیون

الهام صفوی زاده مجری تلویزیون

الهام صفوی زاده مجری تلویزیون

  •  مبل و میز
  •  آرون گروپس

الهام صفوی زاده مجری تلویزیون

منبع : آرگا


مطالب مرتبط
مطالب داغ
همچنین ببینید
مشاهده دیدگاه های این مطلب
دیدگاه های مطلب
۰ دیدگاه برای این نوشته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *