دسته ها
جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳

معرفی ۱۷ تا از برترین رمان های عاشقانه دنیا که نباید از دست بدهید

  • زهره امامی
  • ۲۷ تیر ۱۳۹۷
  • ۰

اکثر انسان ها از آثار هنری عاشقانه خوششان می آید. حال چه این آثار فیلم، موزیک و یا کتاب باشد. بسیاری از فیلم های عاشقانه برگرفته از رمان های عاشقانه هستند. در این قسمت می خواهیم به شما چندین رمان جذاب عاشقانه را معرفی کنیم.

بهتر است بدانید کتاب خواندن از فیلم دیدن خیلی بهتر است چرا که در این روش قوه تخیل و تصور شما فعال می شود و مغزتان بیش تر کار می کند.

۱. «همه‌ چیز همه‌ چیز» از نیکولا یوون (Nicola Yoon)

این کتاب برای رده سنی جوانان نوشته شده است. داستان این کتاب در مورد فردی با نام مدی استکه به دلیل ابتلا به بیماری خود ایمنی از خانه خارج نمی شود اما هنگامی که با اولی آشنا می شود تغییر می کند.

رمان های معروف عاشقانه

۲. «دفتر خاطرات» از نیکولاس اسپارکس (Nicholas Sparks)

اسپارکس از نویسندگان برتر رمان های عاشقانه است که اکثر آثار وی در این زمینه می باشد. بهترین اثر او «دفترچه» معرفی شده است.

رمان های معروف عاشقانه

۳. «دکتر ژیواکو» از بوریس پاسترناک (Boris Pasternak)

این کتاب رمانی کلاسیک است که در سال ۱۹۵۷ توسط «بوریس پاسترناک» نوشته شده است. داستان این کتاب در مورد پسری است که باید بین عشق،خانواده و شغل خود در زمان انقلاب روسیه یکی را انتخاب می کرد.

  •  آرون گروپس

رمان های معروف عاشقانه

۴. «غرور و تعصب» از جین آستن (Jane Austen)

داستان رمانتیک این اثر عاشقانه در مورد «الیزابت بنت» است که با مردی با نام دارسی آشنا می شود و به تدریج روابط بین شان پیچیده شد.

رمان های معروف عاشقانه

۵. «همسر مسافر زمان» از آدری نیفنگر (Audrey Niffenegger)

این کتاب درباره فردی با نام هنری است که در زمان سفر می کند. این سفر که به چه زمانی و به کجا برود با اختیار او صورت نمی گیرد. وی در این سفر با فردی به نام کلر آشنا می شود.

رمان های معروف عاشقانه

۶. «بلندی های بادگیر» از امیلی برونته (Emily Brontë)

داستان بلندی های بادگیر درباره عشق بین «کاترین»و «هیثکلیف»است. این عشق به قدری سوزان است که باعث از هم پاشی رابطه شان می شود و هم موجب استحکام آن. این کتاب رمانی بسیار غم انگیز است.

رمان های معروف عاشقانه

۷. «تاریخ عشق» از نیکولاس کراوس (Nicole Krauss)

تاریخ عشق روایتگر داستانی است که در آن دو عاشق با نام های لئو و آلما را پس از سال ها دوری به هم می رسند.

رمان های معروف عاشقانه

۸. «به پیوست دوستت دارم» از سیسیلیا آهرن (Cecelia Ahern)

در این داستان هالی عشقش را از دست می دهد اما پس از مرگ عشقش هالی تا یک سال هر ماه یادداشتی از عشقش دریافت می کند که از آن ها زندگی دوباره می گیرد.

رمان های معروف عاشقانه

۹. «گرگ و میش» از استفانی مایر (Stephenie Meyer)

خون‌ آشامی به نام ادوارد عاشق بلا می شود. این دو بسیار عاشق یکدیدگر می شودن ولی معشوق این داستان زندگی ابدی دارد و این مساله عشق را سخت کرده است.

رمان های معروف عاشقانه

۱۰. «برباد رفته» از مارگارت میچل (Margaret Mitchell)

قصه این کتاب درباره عشق دوران جنگ است که بین رت و اسکارلت اتفاق می افتد. آن ها پس سال ها دوری از یکدیگر بخاطر مسایل جنگ در نهایت به هم می رسند.

رمان های معروف عاشقانه

۱۱. «النور و پارک» از رینبو روول (Rainbow Rowell)

داستان عشق بین دو نوجوان با نام های «النور و پارک»در این کتاب بازگو شده است. این داستان به شما کمک می کند تا روزهای خوش عشق اول خودتان را مرور کنید.

رمان های معروف عاشقانه

۱۲. «من پیش از تو» از جوجو مویز (Jojo Moyes)

در این قصه زنی با نام لو که زندگی معمولی و قابل پیش بینی را داراد با مردی به نام ویل آشنا می شود. ویل فلج است و در راستای این آشنایی اتفاقات عجیبی می افتد.

رمان های معروف عاشقانه

۱۳. «خطای ستارگان بخت ما» از جان گرین (John Green)

این قصه از دید یک بیمار سرطانی با نام هیزل نوشته شده است که فقط ۱۶ سال سن دارد. وی در جلسات درمانی با عشقش آشنا می شود و …

رمان های معروف عاشقانه

۱۴. «آب برای فیل ها» از سارا گرون (Sara Gruen)

جیکوب دانشجوی دامپزشکی است. وی در یک قطار سیرک با دختری زیبا به نام مارلنا آشنا می شود. در آن زمان در آمریکا الکل ممنوع بوده است و…

رمان های معروف عاشقانه

۱۵. «گتسبی بزرگ» از اف‌اسکات فیتزجرالد (F. Scott Fitzgerald)

«جی گتسبی» و «دیزی باکنان»در مهمانی های پر زرق و برق گتسبی با هم آشنا می شوند و عاشق یکدیگر می شوند. این داستان بسیار هیجان انگیز و در عین حال غصه دار است.

رمان های معروف عاشقانه

۱۶. «دفترچه‌ ی بارقه‌های امید» از متیو کویک (Matthew Quick)

این داستان درباره زن و شوهری هستن که در آن مرد به بیماری روتانی مبتلا شده است. پت که نام مرد این قصه است همه تلاشش را می کند تا با این بیماری مبارزه کند و دل همسرش را به دست آورد.

رمان های معروف عاشقانه

۱۷. «مرگ تا تاریکی» از شارلین هریس (Charlaine Harris)

این کتابی است عاشقانه و در عین حال ساده که می تواند گزینه مناسبی برای گذراندن اوقات فراغت شما باشد.    رمان های معروف عاشقانه

خوادن این ۱۷ رمان عاشقانه برتر دنیا را به همه علاقه مندان رمان های عاشقانه پیشنهاد می کنیم. صرف کردن وقت برای این رمان های زیبا شما را پشیمان نخواهد کرد.

منبع : آرگا

مطالب مرتبط
مطالب داغ
همچنین ببینید
مشاهده دیدگاه های این مطلب
دیدگاه های مطلب
۰ دیدگاه برای این نوشته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *