دسته ها
سه شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲

معرفی برترین مکان های توریستی و دیدنی های آلمان

  • سمیه نیک فرجام
  • ۶ خرداد ۱۴۰۰
  • ۰

آلمان از کشورهای بی نظیر در دنیا است که دارای جاذبه های گردشگری گوناگونی است، بیشتر گردشگران با سفر به شهرهای این کشور از غذاهای بومی و محلی آن استقبال می کنند که در کنار دیدنی های آلمان بسیار خاطره انگیز خواهد بود.

قلعه ها، کلیسا و پل های مدرن از دیدنی های آلمان هستند و در بیشتر شهرهای آن، این مکان های گردشگری با معماری مدرن و قدیمی دیده می شوند. برلین از شهرهای مهم توریستی آلمان است و مهد موسیقی این کشور محسوب می گردد که همواره هنرهای زیبایی را خلق کرده است، کوه های آلپ که در این کشور قرار دارد به دیدنیهای آن افزوده و هر ساله میزبان گردشگران زیادی از نقاط مختلف دنیا است.

دیدنی های آلمان

دیدنی های آلمان را بشناسید:

سفره به کشور آلمان همچون کشورهایی چون ترکیه، گرجستان، مالزی، سوئیس و… طرفداران ایرانی زیادی دارد و مکان مناسبی برای گردشگری محسوب می شود. در این کشور می توانید با هزینه هایی به نسبت مناسب تفریح خوب و خاطره انگیزی داشته باشید. برای داشتن سفری راحت، آسان و کم هزینه باید از سایت های معتبر برای رزرو بلیط هواپیما و محل اقامتگاه استفاده کنید، همچنین می توانید از طریق این سایت ها هتل های مناسب با امکانات رفاهی را در اختیار داشته باشید.

مناطق اسطوره ای آلمان

میانگین متوسط هزینه برای رزرو هتل ها در آلمان ۵۰ یورو برای یک شب اقامت در هتل است و هزینه اقامت در متل ها به ازای هر شب ۱۰ تا ۳۰ یورو می باشد.

منطقه ای بی نظیر از آلمان

آلمان کشور غذاهای مختلف و خوشمزه است بنابراین برای برای تهیه غذا نیازی به پرداخت مبالغ زیاد نیست و با میانگین ۲ تا ۴ یورو می توانید غذا خریداری کنید. در شهر برای حمل و نقل های درون شهری می توانید از مترو و قطارهای شهری استفاده کنید.

  •  آرون گروپس
  •  مبل و میز

آلمان و دیدنی های جذاب

شهرهای گردشگری آلمان این امکانات مهم و رفاهی را در اختیار توریستان قرار می دهند و در گوشه کنار آن می توان جاذبه های گردشگری زیادی را نظاره گر بود.

مناطق سرسبز آلمان

شهر برلین از مهم ترین شهرهای توریستی آلمان و جاذبه های مدرن و قدیم زیادی که توجه بسیاری از گردشگران را به سوی خود می کشاند. از دیدنیهای آلمان می توان به رودخانه کنستانس، جنگل سیاه، مونیخ، پارک ملی برشتسگادن، کلن، درسدن، تری یر و قلعه ها و کلیساها با معماری های زیبا اشاره کرد، در ادامه ضمن مشاهده تصاویری از مکان های تماشایی آلمان با چند بنای تاریخی این کشور بیشتر آشنا می شوید.

بنای تاریخی نبرد ملت ها در لامپزیگ آلمان

لامپزیک مهمترین شهر ساکسونی است، ضمن اینکه بنای نبرد ملت ها که یکی از بناهای تاریخی بزرگ و برجسته اروپا می باشد در این مکان واقع شده است و این بنا (نبرد ملت ها) یادبودی از نبرد لایپزیک در جنگ های ناپلئون می باشد، جالب است بدانید که در این نبرد که در سال ۱۸۱۳ میلادی اتفاق افتاد، بیش از صد نفر جان خود را از دست دادند و بنای یادبود آن در سال ۱۹۱۳ رونمایی شد، در حال حاظر این بنا تبدیل به موزه شده و آثار به نمایش در آمده در این مکان در مورد نبرد لایپزیگ و جنگ های ناپلئون می باشد.

دیدنی های آلمان +تصاویر

تالار قدیمی شهر بامبرگ آلمان

این شهر تاریخی در استان باواریا واقع شده و دارای تعداد زیادی بنا با معماری برجسته می باشد؛ از جمله بناهای مهم و دیدنی این شهر می توان به آلتس رایتوس یا تالار قدیمی شهر اشاره کرد.

مکان های دیدنی آلمان

آلتوس رایتوس یا تالار قدیمی که در مکانی دور از شهر واقع شده است، بر روی پُلی که بر روی رود Regnitz واقع شده و در داخل این تالار قدیمی از نقاشی های دیواری برجسته ای استفاده شده است.

کوه های هارز آلمان

این رشته کوه ها از جمله بلند ترین کوه ها در آلمان می باشند و در منطقه ای دارای خانه های سنتی زیبا و منظره های دیدنی، قله های پوشیده از برف و رودخانه های آرام واقع شده اند.

دیدنیهای آلمان

این کوه ها به دلیل حضور تعداد کم توریست ها در این منطقه، همچنان بکر  و کم رفت و آمد می باشد، از این رو برای صعود به قله مرتفع آن، کوهپیمایی، سوار شدن به قطار بخار قدیمی و دیدن منظره های زیبا با عبور از میان کوه ها و دره های دیدنی بسیار شگفت انگیز و جذاب می باشد.

بناهای دیدنی در آلمان دیدنیهای کشور آلمان

کلیسای آلمان عکس زیبا از آلمان

رودخانه ای رد آلمان عکس دیدنی آلمان

مناظر جالب در آلمان منطقه توریستی آلمان

شهری از کشور آلمان عکس زیبا از آلمان

طبیعت سرسبز آلمان تصویری دیدنی از آلمان

مکان های دیدنی آلمان ساختمان های بلند کشور آلمان

دیدنی های آلمان کدام اند؟

حال که با دیدنی های آلمان آشنا شدید، به شما عزیزان پیشنهاد می دهیم با مراجعه به بخش جهانگردی مجله آرگا از دیگر مطالب ارائه شده برای معرفی کشورها و شهرهای مختلف دنیا دیدن نموده و از تماشای تصاویر دلچسب و زیبای هر یک لذت ببرید.

منبع : آرگا


مطالب مرتبط
مطالب داغ
همچنین ببینید
مشاهده دیدگاه های این مطلب
دیدگاه های مطلب
۰ دیدگاه برای این نوشته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *