دسته ها
جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳

تصاویر و نکته های شینیون موهای کوتاه با متدهای روز

  • ندا خوشرو
  • ۱۷ آبان ۱۳۹۴
  • ۰

بر خلاف تصور اکثرخانوم ها می توان موهای کوتاه را نیز به صورت زیبا شینیون کرد در این مطلب ما انواع مختلف شینیون موهای کوتاه همراه با متد های روز در اختیار شما قرار داده ایم لطفا تا پایان مطلب با ما همراه باشید.

معمولا تصور همه این است که اگر مو های کوتاهی داشته باشند نمی توانند از مدل های زیبا و جذاب برای آرایش موی کوتاه استفاده کنند. مو های کوتاه را هم می توان به صورت خیلی زیبا آرایش کرد. بعضی از خانوم ها ترجیح می دهند تا مو های خودشان در شینیون مورد استفاده قرار بگیرد و نمی خواهند که از گیس های مصنوعی استفاده کنند.اگر مو های شما کوتاه هم باشد باز هم قادرخواهید بود تا از مو های خودتان در شینیون استفاده کنید. در این مطلب مدل های شینیون موهای کوتاه با جدیدترین متدها را در اختیار شما گذاشته ایم که امیدواریم بتوانید با نکاتی که در ادامه گفته شده مناسب ترین مدل مو را انتخاب نمایید.

شینیون مناسب برای موهای کوتاه

شینیون مو های کوتاه فشن

در مدل مو های بسیار کوتاه می توان از مدل شینیون فشن مو استفاده کرد . بهتر است در این مدل موها از رنگ بسیار مناسبی استفاده کرد تا مدل مو بسیار زیباتر دیده شود.

آرایش مدل موی فشن شینیون موهای کوتاه فشن شینیون ساده برای موهای کوتاهشینیون مو دخترانه شینیون مو با رنگ روشن و فرق کج
مدل زیبای مدل مو فشن دخترانه

مدل آرایش مو  کوتاه با اضافه کردن مو های مصنوعی

در این روش مو های مصنوعی را می توان به موی سر اضافه کرد تا بتوان موها را بصورت زیباتر فرم داد توجه داشته باشید که حتما رنگ مو های مصنوعی با رنگ مو خودتان مطابقت داشته باشد.

مدل آرایش جذاب مو ایده ال ترین مدل مو کوتاهآرایش مو کوتاه 2016

شینیون مو های کوتاه به صورت فر

مدل های زیر مدل شنیون موهای کوتاه است که بهتر است برای جلوه بهتر موها و زیبا ترشدن شینیون مو از فر استفاده کنیم.

  •  آرون گروپس

 

شینیون مو کوتاه رنگ شدهشینیون مو 2016شینیون بسیار زیبا موهای کوتاه

بکار بردن وسایل تزیینی در شینیون مو های کوتاه

برای زیباتر شدن آرایش مو کوتاه می توان از وسایل تزیینی و بافت مو تزیینی در مدل مو استفاده کرد . توجه داشته باشید که وسایل تزیینی مو یا بافت مو باید در جای مناسبی قرار گیرد.

شینیون مو کوتاه بسیار زیبا و سادهشینیون مو کوتاه با مدلی زیباآرایش زیبا و جذاب مو کوتاه 2016شینیون مو کوتاه با رنگ مناسبشینیون بسیار جذاب موهای کوتاه

نکات کلیدی در شینیون مو های کوتاه

مدل شینیون مو در آرایش و زیبایی نقش بسزایی دارد و اگر از شینیون مو های مناسب استفاده شود جلوه آرایش بر روی صورت بیشتر خواهد شد.
برای شینیون مو های کوتاه می توان از موی مصنوعی و پروتز استفاده کرد. باید در نظر داشته باشید که رنگ مو های مصنوعی با رنگ موی خودتان مطابقت داشته باشد تا بتوانید شینیون ایده آلی را داشته باشید.
از کلاه گیس کامل نیز می توان برای شینیون موی کوتاه استفاده کرد که بعد از ثابت کردن بر روی سر می توان به آن فرم داد.
یکی دیگر از روشهای شینیون موی کوتاه استفاده از اکستنشن مو می باشد که می توان مو های مصنوعی همرنگ با موی سر را توسط رینگ به مو های پشت سر و جلو سر اضافه کرد و یا می توان در اکستشن , مو های مصنوعی را  به موی سر چسباند و یا دور موی سر پیچید.

شینیون موهای کوتاه
در شینیون مو رنگ مو نیز تاثیر بسیار زیادی در زیبایی مو دارد.
در شینیون مو دیده نشدن سنجاق مو بسیار مهم است و باید از تعداد سنجاق کمی استفاده شود.
در شینیون باید از محصولات فرم دهنده مانند اسپری مو ,کرم و ژل مو و چسب های مو استفاده کرد.

پوش دادن مو در شینیون

در شینیون موهای کوتاه بهتر است برا نشان دادن حجم بیشتر موها , آن ها را پوش دهید و بعد از پوش دادن مو باید قسمت پوش داده شده مرتب شود و  بعد از مرتب کردن موها به آن ها اسپری مو بزنید.

مدل های زیبا و بسیار جذاب شینیون مو های کوتاه را در این مقاله مشاهده کردید امیدواریم که با این مدل موها بتوانید مناسب ترین و زیباترین مدل مو را برای خودتان انتخاب کنبد برای دیدن مدل های بیشتر شینیون مو لطفا کلیلک کنید.

منبع : آرگا

مطالب مرتبط
مطالب داغ
همچنین ببینید
مشاهده دیدگاه های این مطلب
دیدگاه های مطلب
۰ دیدگاه برای این نوشته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *