دسته ها
سه شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲

یک همسر ایده آل از نظر مردان چه ویژگی هایی دارد؟

  • زهره امامی
  • ۲۵ تیر ۱۳۹۷
  • ۰

در ابتدای این مقاله بهتر است بگوییم که الویت با نیازها و خواسته های خودمان است. در کنار این خواسته ها باید به نیازهای همسرمان توجه کنیم و هرگز از آن ها غافل نشویم.

در زندگی مشترک بهتر است تغییر را از خودمان آغاز کنیم. بهتر است نیازهای همسرمان را بررسی کنیم و هر آن چه را وی آرزو دارد در حد توان برایش انجام دهیم.

روابط زوجین

سخت نگیرید و کمی خوش بگذرانید

بهتر است فارغ از درگیری ها و انجام چندین کار با هم صرفا برای این که از دیگران عقب نمانیم کمی خود را رها از مشکلات و مشغله ها کنیم و برخی از کارها را کنسل کرده و به خود خوش بگذرانیم. در این صورت احساس شادمانی شما حتما به همسرتان نیز منتقل خواهد شد.

خودتان باشید

هر کاری که واقعا از ته دل شادتان می کند را انجتم دهید. مثلا اگر با آرایش حس خوبی به شما دست می دهد همین کار را انجام دهید. البته نا گفته نماند بسیاری از مردان امروزی ظاهر طبیعی و خدادادی زن را بیش تر می پسندند.

خونسرد باشید و آرام

بهتر است به جای گوشزد کردن مدام به همسرتان یک بار این کار را انجام دهید و صبر کنید تا نتیجه را ببینید. مطمین باشید تکرار مداوم نتیجه نخواهد داد.

گاهی هم شما پیشقدم شوید

درست است که زن مظهر ناز است و مرد مظهر نیاز امنا بهتر است بدانید گاهی اوقات لازم است که شما خانم محترم برای خوشحال، غافلگیری، رابطه جنسی و یا هر نکته شادی آور دیگر پیش قدم شوید.

  •  آرون گروپس
  •  مبل و میز

در روابط جنسی کمی بی‌ پرواتر باشید

بهتر است به هنگام هم صحبتی با مرد زندگیتان توقع خود را از ارتباط جنسی بی پروا بیان کنید. لازم است خجالت را کنار بگذارید و راحت باشید. مطمین باشید مردان از این که از ارتباط جنسی اوج لذت و آرامش را داشته باشند بسیار خوشنود می شوند و احساس اقتدار به آن ها دست می دهد.

روابط زوجین

به زبان بیاورید که دوستش دارید و محبوب شماست

گاهی اوقات یادآوری خاطرات تلخ گذشته ممکن است مرد را دچار تردید در این مساله که آیا همسرم هنوز هم من را دوست دارد یا نه بکند. بهتر است هراز گاهی کلمات محبت آمیز را به وی بگویید و از ابراز احساسات غافل نشوید.

اجازه دهید بیشتر کمک‌ تان کند

گاهی اوقات با انجام برخی کارهای بی اهمیت مثل چیدن میز شام توسط همسرتان که باب سلیقه شما نیست ممکن است طوری برخورد کنید که شوهرتان دیگر انگیزه ای برای کمک کردن به شما را نداشته باشد. پس بهتر است به سلیقه و توانایی وی احترام بگذارید و او را تحسین کنید.

ماجراجویی‌ تان را بیشتر کنید

بهتر است گاهی اوقات دست از عادت های تکراری بردارید و پیشنهاد جدید همسرتان را مثلا برای تفریح اخر هفته در یک جای جدید بپذیرید.

تلاش‌ هایش را ببینید

همیشه از همسرتان ئبه خاطر کارهایی ک برای خوشنودی شما انجام می دهد قدردانی کنید. این کار موجب تشوی او به ادامه این رفتارها می شود. گاهی اوقات یادداشت های کوچک عاشقانه و قدردانی برای همسرتان در گوشه و کنار منزل قرار دهید و او را غافلگیر کنید.

توقعات غیر واقعی نداشته باشید

برخی از مردان فارغ از کارهای خارق العاده و رمانتیک عشقشان به همسرشان را به شیوه های گوناگون بیان می کنند. به طور مثال هستند مردانی که گل برای خانم خود نمی خرند اما در عوض کارهایی از قبیل سرویس اتومبیل خانم، تعویض لامپ های منزل و… را انجام می دهند. این کارها نیز به خودی خود یک شیوه از ابراز عشق است. بهتر است دقیق تر نگاه کنیم.

تلاش و توجه واگیر دارد

مطمین باشید تلاش هایی که برای بهبود روابط خود با همسرتان انجام می دهید بی نتیجه نمی ماند و او نیز به فکر تغییر مثبت در خود خواهد افتاد.

منبع : آرگا


مطالب مرتبط
مطالب داغ
همچنین ببینید
مشاهده دیدگاه های این مطلب
دیدگاه های مطلب
۰ دیدگاه برای این نوشته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *