دسته ها
جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳

معرفی خدمات زواران در معرفی و رزرو هتل های مشهد

  • یلدا محمدی
  • ۲۱ تیر ۱۳۹۷
  • ۰

شهر مشهد برای مردم ایران یکی از مقاصد گردشگری زیارتی محسوب می شود. اگرچه در زمینه های تفریحی و سیاحتی و حتی تاریخی نیز این شهر دارای جاذبه های مهم و جذاب می باشد. یکی از نکات سفر به مشهد انتخاب هتل یا هتل آپارتمان مناسب خواهد بود. همانطور که میدانید شهر مشهد دارای بیشترین تعداد هتل و هتل آپارتمان در کشور می باشد ازینرو انتخاب هتل مناسب کمی دشوار می باشد.

وب سایت زواران به صورت تخصصی روی معرفی و رزرو هتل های شهر مشهد فعالیت میکند. این وبسایت دارای دسته بندی های مختلف برای هتل ها و هتل آپارتمان های مشهد بوده که کمک شایانی در انتخاب هتل برای زائرین امام هشتم (ع) می باشد.

معرفی و رزرو هتل های مشهد

هتل آپارتمان ارزان مشهد و هتل های قیمت مناسب

عامل مهم و تاثیر گذار بعدی که در انتخاب هتل و هتل آپارتمان در مشهد مهم می باشد قیمت رزرو هتل می باشد. در بخش هتل های ارزان مشهد لیست هتل های ارزان مشهد قرار گرفته است و همچنین در بخش  هتل آپارتمان ارزان مشهد لیست هتل آپارتمان های مشهد وجود دارد. این لیست بر اساس رضایمندی میهمانان آن هتل تنظیم شده است.

هتل آپارتمان نزدیک به حرم

نکته مهم دیگری که مسافران شهر مشهد در نظر دارند فاصله محل اقامت تا حرم امام هشتم (ع) می باشد. بدین منظور سامانه رزرواسیون هتل های مشهد زواران، هتل ها و هتل آپارتمان های مشهد را که فاصله بسیار کم تا حرم دراند و به اصطلاح نزدیک به حرم می باشند در دو بخش گردآوری نموده است. به طور مثال برای مشاهده هتل آپارتمان های نزدیک حرم از این بخش استفاده می گردد.

هتل های مشهد با کیفیت خوب

با مراجعه به قسمت هتل های خوب مشهد در سایت زواران می توانید لیستی از هتل های مشهد که از درجه کیفی خوبی برخوردار بوده و مشتری مدار هستند را مشاهده کنید. این هتل ها بر اساس نظرات مسافران و میهمانان این هتل ها دسته بندی و گردآوری شده است.

کیفیت غذا، خدمات میهمانداری، تمیزی و نحوه برخورد با میهمان از پارامترهایی بوده که دراین دسته بندی لحاظ گردیده است.

پرداخت رزرو فقط یک شب

امکان جالب دیگری که سایت زواران در رزرو هتل های مشهد دارا می باشد، امکان رزرو نهایی و قطعی هتل و هتل آپارتمان با پرداخت حق رزرو حدود یک شب است. شما پس از پرداخت بیعانه واچر نهایی رزرو را دریافت نموده و ما بقی مبلغ را هنگام ورود به هتل پرداخت می نمائید.

جستجو بر اساس امکانات هتل

امکان جستجو محدود به عوامل بالا نبوده و بر اساس سایر امکانات هتل امکان جستجو در سایت زواران وجود دارد. به طور مثال جستجو بر اساس وجود پارکینگ، آسانسور، نوع سرویس های بهداشتی، خواب دار بودن اتاق ها اینترنت و غذای هتل. برای استفاده از این امکانات از منوی سمت راست سایت می توانید استفاده کنید.

نماد اعتماد از وزارت صنعت معدن و تجارت

این وبسایت مزین به نماد اعتماد از مرکز توسعه تجارت الکترونیکی وزارت صنعت، معدن و تجارت می باشد. این نماد بالاترین مجوز فعالیت در حوزه وب و اینترنت است.

شماره های تماس و آدرس سایت زواران

برای مشاهده هتل های مشهد به سایت زواران به نشانی www.zavaran.com مراجعه کنید همچنین با شماره تماس ۰۵۱۹۱۰۰۸۰۸۸ می توانید تماس حاصل فرمائید.

منبع : آرگا


مطالب مرتبط
مطالب داغ
همچنین ببینید
مشاهده دیدگاه های این مطلب
دیدگاه های مطلب
۰ دیدگاه برای این نوشته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *