دسته ها
سه شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲

بیوگرافی سام درخشانی و عکس های جذاب با همسرش

  • فاطمه میرزایی
  • ۸ خرداد ۱۴۰۰
  • ۰

سام درخشانی از بازیگران خوش چهره و معروف تلویزیون و سینما می باشد که تا کنون در فیلم ها و سریال های زیادی ایفای نقش کرده است. در این مطلب با بیوگرافی سام درخشانی و عکس های دیدنی وی با همسرش بیشتر آشنا می شوید.

در این مقاله با بیوگرافی سام درخشانی آشنا می شوید، وی یکی از بازیگران موفق تلویزیون و سینما می باشد که اخیرا حضور پر رنگی در سینما داشته است. در ادامه همراه ما باشید و از بیوگرافی و عکس های جدید این بازیگر دیدن نمایید.

بیوگرافی جدید سام درخشانیعکسی جالب و زیبا از سام درخشانی و همسرش

بیوگرافی سام درخشانی

در بیوگرافی سام درخشانی آمده است که وی متولد ۳۱ تیر ۱۳۵۴ تهران است. او مدرک تحصیلی علوم تجربی را دارد و دانشجوی انصرافی رشته تئاتر است. سام درخشانی از دانش آموختگان کارگاه آموزشی استاد سمندریان می باشد و در سال ۱۳۷۸ با مجموعه تلویزیونی شب زدگان وارد دنیای بازیگری شد، سام درخشانی در مجموعه های تلویزیونی زیادی از جمله بهشت آبی، همسفر، خانه پدری، دلباخته، سالهای برف و بنفشه، ما چند نفر، نابرده رنج، هشت و نیم دقیقه و… نقش آفرینی کرده است. وی هم اکنون فیلم سینمایی دشمن زن را بر روی پرده سینماها دارد، که در این فیلم با بازیگرانی چون: بهاره کیان افشار، بهرنگ توفیقی، گوهر خیراندیش، الناز حبیبی و… همبازی می باشد.

بیوگرافی بازیگر فیلم گسل

ماجرای ازدواج و زندگی شخصی سام درخشانی

در بیوگرافی سام درخشانی می خوانید که وی یک برادر و یک خواهر دارد و متاهل می باشد. همسر سام درخشانی عسل امیر پور نام دارد وی متولد ۱۳۶۲ و مربی بدنسازی است. هم اکنون این زوج دارای دو فرزند دختر و پسر می باشند.

سام درخشانی و بیوگرافی اوعکس زیبای سام درخشانی و همسرش

  •  مبل و میز
  •  آرون گروپس

سام درخشانی در مورد چگونگی آشنایی و ازدواج با همسرش می گوید: من و عسل یک دوست خانوادگی مشترک داشتیم که ما را برای یک مهمانی خانوادگی دعوت کرد و در آنجا با عسل آشنا شدم، این آشنایی ادامه پیدا کرد؛ بعد از رفت و آمد خانواده ها و شناخت نسبت به اخلاق و روحیات یکدیگر در نهایت باهم ازدواج کردیم. در ادامه این مطلب عکس هایی از مراسم عقد و نامزدی این بازیگر خوش چهره و موفق تلویزیون ملاحظه می نمایید.

بیوگرافی جالب سام درخشانی

بیوگرافی و عکسهای سام درخشانی و همسرش

بیوگرافی و عکس ازدواج سام درخشانی

بیوگرافی و زنگینامه سام درخشانیعکسهایی از مراسم ازدواج سام درخشانی

نام فرزندان سام درخشانی

سام درخشانی و عسل امیرپور در ابتدا و در آذر ۹۶ صاحب یک فرزند دختر به نام برکه شدند؛ سام درخشانی علاقه زیادی به دخترش دارد و حتی قبل از ازدواجش همیشه آرزو داشت، دختری چشم رنگی با موهای فرفری داشته باشد. همچنین آنها در مهر ۹۹ صاحب فرزندی پسر شدند که نامش را برسام نامیدند.

تصاویر جدید سام درخشانی

سام درخشانی مانند خیلی از همکارانش در کنار بازیگری به حرفه دیگری نیز مشغول است، وی یک رستوران به اسم خونه را می گرداند این مکان می تواند پاتوق خوبی برای دوستان و همکارانش باشد.

بیوگرافی سام درخشانیعکس سام درخشانی در کنار همکارانش

 همانطور که می دانید پیرامون زندگی شخصی اکثر هنرمندان همواره شایعاتی وجود دارد که گاهی خود آنها در ایجاد این شایعات مقصر شناخته می شوند، سام درخشانی نیز از این حیث مستثنی نیست، زمانی که وی به همراه بازیگران حامی تیم ملی فوتبال در جام جهانی به برزیل سفر کرده بودند؛ شایعه ازدواجش با نرگس محمدی بر سر زبان ها افتاد اما بعد از مدتی با انتشار خبر ازدواج این بازیگر با عسل امیر پور این شایعه تکذیب شد.

بیوگرافی و زندگینامه سام درخشانی

بیوگرافی سام درخشانیسام درخشانی در برزیل

مجموعه های تلویزیونی سام درخشانی

شب زدگان (۱۳۷۸)، طلسم طلایی (۱۳۷۸)، با من بمان (۱۳۷۹)، همسفر (۱۳۷۹)، خانه پدری (۱۳۸۰)، بهشت آبی(۱۳۸۰)، دریایی ها (۱۳۸۱)، روزهای اعتراض (۱۳۸۴)، ما چند نفر (۱۳۸۵)، سال های برف و بنفشه (۱۳۸۵)،ساعات نا امیدی (۱۳۸۶)، به نام گل سرخ (۱۳۸۶)، ساعت شنی (۱۳۸۶)، عروس زندان (۱۳۸۶)، ردپایی در بزرگراه (۱۳۸۷)، راه نیرنگ (۱۳۸۷)،عروس برفی (۱۳۸۷)، آنجا که زاده شده ام (۱۳۸۷)، روزهای زیبا (۱۳۸۷)، در چشم باد (۱۳۸۸)، تکیه بر خورشید (۱۳۸۸)، خسته دلان (۱۳۸۸)، دارا و ندار (۱۳۸۹)، نابرده رنج (۱۳۹۰)، راستش را بگو (۱۳۹۱)، پژمان (۱۳۹۲)، ماتادور (۱۳۹۲)، آوای باران (۱۳۹۲)، همه چیز آنجاست (۱۳۹۲)، پشت بام تهران (۱۳۹۴)، زاویه هفتم (۱۳۹۴)، هشت و نیم دقیقه (۱۳۹۵)، گسل (۱۳۹۶). در نمایش خانگی : شام ایرانی (سروش صحت)، خوب بد جلف ۱۳۹۹ (محسن چگینی)، شب های مافیا (سعید ابوطالب)، ملکه گدایان

زندگینامه کامل سام درخشانیسام درخشانی در سریال سالهای برف و بنفشه

فیلم های سینمایی

دلباخته ۱۳۷۹ (خسرو معصومی)، آغاز دوم ۱۳۸۲ (مهشید افشار زاده)، خانه ای در شن ۱۳۸۲ (اردشیر افشین راد)، جدا افتاده ۱۳۸۳(داوود موثقی)، شهر آشوب ۱۳۸۴ (یدالله صمدی)، صحنه جرم، ورود ممنوع ۱۳۸۴ (ابراهیم شیبانی)، نطفه شوم ۱۳۸۷ (کریم آتشی)، شکار روباه ۱۳۸۷ (مجید جوانمرد)، دلواپسی ۱۳۸۷ (بهمن گودرزی)، سرسپرده ۱۳۸۹ (بهمن گودرزی)، مسیر روشن ۱۳۹۱ (حسن آخوند پور)، خوب، بد، جلف ۱۳۹۴ (پیمان قاسم خانی)، خجالت نکش ۱۳۹۶ (رضا مقصودی)، تگزاس ۱۳۹۶ (مسعود اطیابی)، دشمن زن ۱۳۹۶ (کریم امینی)، تخته گاز ۱۳۹۷ (محمد آهنگرانی)، پاستاریونی ۱۳۹۷ (سهیل موفق)، تگزاس ۲ ( مسعود اطیابی، ۱۳۹۷)، پالتو شتری ۱۳۹۷ (علی میرزایی)، خوب بد جلف ۲ (پیمان قاسم خانی، ۱۳۹۷)، نیلگون ۱۳۹۸ (حسین سهیلی زاده)، مرده خور ۱۳۹۸ (صادق دقیقی)، تگزاس ۳ (مسعود اطیابی، ۱۴۰۰)

زندگینامه و بیوگرافی کامل سام درخشانی سام درخشانی و پژمان جمشیدی

بعد از مطالعه مطالب بالا از زندگی سام درخشانی می توانید عکس های جذاب بیشتری از این بازیگر پرکار تلویزیون و سینما و همسرش مشاهده نمایید.

بیوگرافی دیده نشده از سام درخشانیسام درخشانی و عسل امیرپور

همه چیز در مورد سام درخشانیعکس کودکی سام درخشانی

بیوگرافی در مورد سام درخشانیسام درخشانی و دخترش برکه

بیوگرافی درباره سام درخشانیعکس بارداری همسر سام درخشانی

بیوگرافی و سرگذشت سام درخشانیعکس جالب سام درخشانی

بیوگرافی در مورد سام درخشانی به همراه عکسعکس همسر سام درخشانی

زندگینامه سام درخشانیعکس جالب از سام درخشانی

زندگی نوشته سام درخشانیسام درخشانی و پژمان بازغی به همراه همسرانشان

سرگذشت سام درخشانیسام درخشانی در کنار مادر و همسرش

بیوگرافی بازیگر فیلم تگزاسسام درخشانی در رستوران خودش

  بیوگرافی کامل سام درخشانی به همراه عکسعکس جدید سام درخشانی

بیوگرافی کامل سام درخشانیسام درخشانی در پشت صحنه یک سریال

زندگینامه جامع سام درخشانیعکس آتلیه ای سام درخشانی و همسرش

بیوگرافی سام درخشانیسام درخشانی در کنار حامد بهداد و پژمان بازغی

بیوگرافی و عکسهای سام درخشانیسام درخشانی در ترکیب تیم فوتبال هنرمندان

بیوگرافی و عکس سام درخشانی  حضور سام درخشانی در خندوانه

رفاقت سام درخشانی و پژمان جمشیدی

این دو بازیگر محبوب و دوست داشتنی سالهاست با یکدیگر رفاقت دارند و جدا از همکاری های مشترک زیادی که در سینما و تلویزیون با یکدیگر داشته اند، در خارج از عالم هنر نیز ارتباط خانوادگی نزدیکی با یکدیگر دارند، اخیرا حضور این دو نفر با هم در برنامه هم رفیق با اجرای شهاب حسینی لحظات شاد و زیبایی به وجود آورد و سام درخشانی در قسمتی از مصاحبه اش در این برنامه گفت که دوست دارد، پژمان هم ازدواج کند تا ارتباط خانوادگی آنها با یکدیگر ادامه داشته باشد.

زندگی نامه جالب سام درخشانی

عکسهای جدیدتری از سام درخشانی و خانواده اش

در ادامه زندگینامه خواندنی سام درخشانی، در اینجا مجموعه تصاویر جدیدتری از سام درخشانی بازیگر محبوب و شناخته شده تلویزیون و سینمای کشورمان را در کنار اعضای خانواده اش و نیز در جمع های دوستانه شان به اشتراک گذاشته ایم که امیدواریم مورد توجه علاقمندان و دوستداران وی قرار گیرد.

زندگی نامه درباره سام درخشانی

زندگی نامه متفاوت سام درخشانی

زندگی نامه کامل سام درخشانی

عکس و بیوگرافی سام درخشانی

زندگی نامه جذاب سام درخشانی

زندگی نامه سام درخشانی

آشنایی با بیوگرافی سام درخشانی

شرح حال سام درخشانی

گالری عکسهای سام درخشانی

سرگذشت سام درخشانی

زندگی نوشته سام درخشانی

جدیدترین بیوگرافی سام درخشانی

زندگی نامه خواندنی سام درخشانی

امیدوارم از بیوگرافی سام درخشانی و  تماشای عکسهای زیبا و جذاب وی با همسرش لذت برده باشید. در صورت تمایل می توانید با کلیک بر روی قسمت عکس بازیگران از جدیدترین عکس ها و بیوگرافی بازیگران مورد علاقه خود دیدن نمایید.

منبع : آرگا


مطالب مرتبط
مطالب داغ
همچنین ببینید
مشاهده دیدگاه های این مطلب
دیدگاه های مطلب
۰ دیدگاه برای این نوشته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *