دسته ها
جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳

مدل های جدید و شیک آرایش عروس اروپایی ۲۰۱۵

  • پرستو محمدی
  • ۱۵ مرداد ۱۳۹۴
  • ۰

عکس های جدید آرایش عروس اروپایی ۲۰۱۵ که دارای آرایش های زیبا و روز دنیا هستند را در این مطلب برای شما گردآوری کرده ایم. برای آشنایی با مدل های زیبای آرایش عروس اروپایی ما را تا پایان مطلب همراهی نمایید.

انتخاب نوع میکاپ یکی از دغدغه های مهم عروس خانم هاست امروزه سبک میکاپ عروس اروپایی بیشتر استفاده میشود و از میکاپ های غلیظ ایرانی جای خود را به میکاپ های ساده و کم رنگ اروپایی داده اند. در این پست بیش از بیست مدل جدید از میکاپ عروس اروپایی ۲۰۱۵ در اختیار شما قرار گرفته تا انتخاب راحتتری داشته باشید.

جدید ترین عکس های مدل آرایش عروس اروپایی ۲۰۱۵ :

آرایش های اروپایی نسبت به آرایش های ایرانی بسیار ساده تر و کم رنگ تر است. در این نوع آرایش بجای خط چشم های غلیظ و سایه های پر رنگ و طرح دار از خط چشم هایی باریک و درون پلک همراه با سایه ای کم رنگ استفاده می شود و این نوع آرایش بیشتر حکم گریم ساده ای برای پوشاندن عیب ها صورت را دارد و سعی اصلی آرایشگر بر این است که آرایش ساده تر و طبیعی تر جلوه کند.این آرایش ها در عین سادگی زیبایی خاصی دارند شاید از یکنواخت بودن آرایشتان در جشن هایتان راضی نباشید پس بهتر است برای متفاوت تر شدن سبک آرایشتان را عوض کنید. برای  آشنایی بیشتر با این سبک آرایش عکس های زیر را که از جدید ترین مدل های آرایش عروس اروپایی ۲۰۱۵ هستند را مشاهده کنید.

آرایش عروس اروپایی 2015

آرایش عروس اروپایی

مدل ارایش عروس اروپایی

آرایش جذاب عروس اروپایی

ارایش شیک و زیبا عروس اروپایی

  •  آرون گروپس
  •  مبل و میز

آرایش جدید عروس

عروس اروپایی

جدیدترین آرایش شیک و ساده اروپایی

آرایش عروس اروپایی

آرایش صورت به سبک اروپایی

آرایش شیک عروس اروپایی

آرایش عروس اروپایی

آرایش زیبا اروپایی

آرایش عروس اروپایی

آرایش ساده و شیک اروپایی

آرایش عروس اروپایی 2015

آرایش صورت به سبک اروپایی

شاید این مدل آرایش یکم ساده بنظر برسد اما خیلی از عروس خانم ها دوست دارند آرایشی ملایم و ساده داشته باشند تا چهره آنها طبیعی تر جلوه کند زیرا آرایش غلیظ چهره را مصنوعی نشان میدهد. امیدواریم از عکس های آرایش عروس اروپایی۲۰۱۵ برای انتخابی راحت و بهتر استفاده کرده باشید. با آرزوی خوشبختی…

منبع : آرگا


مطالب مرتبط
مطالب داغ
همچنین ببینید
مشاهده دیدگاه های این مطلب
دیدگاه های مطلب
۰ دیدگاه برای این نوشته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *