دسته ها
پنج شنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳

کدام خودروهای برقی بیشترین فروش را در آمریکا داشته اند؟

  • زهره امامی
  • ۱۶ تیر ۱۳۹۷
  • ۰

فهرستی که در ادامه مشاهده می کنید لیست خودروهای برقی پرفروش از آغاز سال ۲۰۱۸ تا به امروز در کشور آمریکا می باشد.

طبقه بندی لیست های زیر بر اساس بیش ترین فروش در ۶ ماه اخیر صورت گرفته است.

۱- تسلا مدل ۳

قیمت پایه این خودرو ۳۵ هزار دلار است. آمار فروش این خودرو اخیرا به ۱۸ هزار و ۳۰۵ دستگاه رسیده است. شرکت تسلا به تتزگی در یک هفته موفق به تولید ۵ هزار دستگاه مدل ۳ شد.

آمار فروش خودروهای برقی در آمریکا

۲- تویوتا پریوس پرایم

قیمت پایه این دستگاه ۲۷ هزار و ۳۰۰ دلار است و مدل فول آن ۳۳ هزار و ۳۰۰ دلار قیمت گذاری شده است. آمریکایی‌ ها در شش ماه گذشته تعداد ۱۲ هزار و ۱۸ دستگاه تویوتا پریوس خریداری کرده اند.

آمار فروش خودروهای برقی در آمریکا

۳- تسلا مدل S

مدل پایه این محصول ۷۴هزار و ۵۰۰ دلار و مدل فول آن ۱۳۵ هزار دلار تعیین شده است. ۸ هزار و ۷۰ دستگاه خودروی تسلا طی شش ماه اخیر توسط آمریکایی ها خریداری شده است.

  •  مبل و میز
  •  آرون گروپس

آمار فروش خودروهای برقی در آمریکا

۴- تسلا مدل X

مدل پایه این خودروی با کیفیت ۷۹ هزار و ۵۰۰ دلار و مدل فول آن ۱۴۰ هزار دلار برآورد قیمت شده است. این خودرو در بین آمریکایی ها ۶ هزار و ۹۷۵ خریدار داشته است که نشان گر فروش بالی این محصول می باشد.

آمار فروش خودروهای برقی در آمریکا

۵- شورولت بولت

۳۷ هزار و ۴۹۵ دلار قیمت مدل پایه خودروی پایه شورولت و ۴۱ هزار و ۷۸۰ دلار قیمت مدل فول این محصول می باشد. سال گذشته  ۴۰۰ دستگاه از این خودرو طی دو ساعت به فروش رسید. آمار فروش این خودرو در شش ماه اخیر به ۶ هزار و ۷۷۵ دستگاه رسیده است.

آمار فروش خودروهای برقی در آمریکا

۶- شورولت ولت

قیمت پایه ای مدل۴۳ هزار و ۹۵ دلار و قیمت مدل پیشرفته تر آن ۳۸ هزار و ۴۴۵ دلار می باشد. در مجموع ۶ هزار و ۴۷۸ آمریکایی از این مدل خودرو در شش ماه گذشته خریداری کردند.

آمار فروش خودروهای برقی در آمریکا

۷- نیسان لیف

۵ هزار و ۲۹۲ دستگاه از این نوع خودرو در سال ۲۰۱۸ به فروش رسیده است. قیمت مدل پایه آن ۲۹ هزار و ۹۹۰ دلار و قیمت مدل دیگر این خودرو ۳۶ هزار و ۲۰۰ دلار می باشد.

آمار فروش خودروهای برقی در آمریکا

۸- هوندا کلاریتی پلاگین هیبرید

در شش ماه اخیر ۵ هزار و ۲۲۵ دستگاه هوندا کلاریتی توسط آمریکایی ها خریداری شد. قیمت مدل پایه این خودرو ۳۳ هزار و ۴۰۰ دلار برآورد شده است.

آمار فروش خودروهای برقی در آمریکا

۹- فورد فیوژن انرژی

۳ هزار و ۶۹۸ دستگاه از فورد فیوژن در سال ۲۰۱۸ به فروش رسیده است. دو مدل پایه و فول این خودرو به ترتیب ۳۱ هزار و ۴۰۰ دلار و ۳۹ هزار و ۴۰۰ دلار قیمت گذاری شده است.

آمار فروش خودروهای برقی در آمریکا

۱۰- بی‌ ام‌ و i3

۴۴ هزار و ۴۵۰ دلار قیمت مدل پایه این خودرو می باشد و ۵۱ هزار و ۵۰۰ دلار قیمت مدل فول این اتومبیل است که برآورد شده است. این خودرو تا کنون ۲ هزار و ۹۲۴ دستگاه فروش داشته است.   آمار فروش خودروهای برقی در آمریکا

منبع : آرگا


مطالب مرتبط
مطالب داغ
همچنین ببینید
مشاهده دیدگاه های این مطلب
دیدگاه های مطلب
۰ دیدگاه برای این نوشته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *