دسته ها
پنج شنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳

عکس هایی از مدلینگ های زشت دنیا

  • زهره امامی
  • ۲۱ تیر ۱۳۹۷
  • ۰

آن چه در ذهن همگان می گذرد این است که مدل باید فردی زیبا و جوان باشد. اما امروزه برخی از شرکت های تبلیغاتنی دیگر به این نکته توجه نمی کنند و بسیاری از مدلینگ های خود را از افراد با تناسب اندام نامناسب و چهره زشت انتخاب می کنند.

در این قسمت شما را برخی از مدل های زشت دنیا آشنا می کنیم. مانکن های زیر همگی غیر ایرانی هستند.

۱. LAURA O’GRADY

لورا مدلی ایرلندی از بچگی گوش های بزرگی داشت اما هرگز تصمیم به جراحی زیبایی گوش هایش نداشت. وی در حال حاضر مانکن است. او چهره نسبتا زیبایی دارد و هر کسی با دیدن وی اولین توجه ش به سمت گوش هایش متمرکز می شود.

مدلینگ های زشت

۲. CIERRA SKYE

سیرا اسکای برای برند مارک جاکوبز فعالیت می کند. وی بینی باریک و لب های غنچه ای زیبایی دارد اما در کل چهره اش برای کسی جذابیتی ندارد. با این حال باز هم توجه شرکت های تبلیغاتی را به خود جلب کرده است.

مدلینگ های زشت

۳. KELLY MITTENDORF

کلی میتندور ۲۳ سال سن دارد. چهره او خشن و پسرانه است. دهان گشاد، دندان های فاصله دار و چشم های باریک او به شدت زننده است با این حال باز هم اعتماد به نفس بالایی دارد.

  •  آرون گروپس

مدلینگ های زشت

۴. DAPHNE GROENEVELD

دافنه مانکن ۲۳ ساله اهل هلند است. نام او در ردیف عجیب ترین چهره ها قرار دارد. وی با طراحان مشهوری چون دیور، شنل، لویی ویتون، پرادا، مارک جاکوبز و ورساچه همکاری داشته است.

مدلینگ های زشت

۵. JULIA ZIMMER

جولیا اهل آلمان است و برای برندهای پرادا و ویوین وست‌ وود فعالیت می کند. وی از مدل های بسیار موفق است که طی چند ماه توانست به جایگاه بالایی در این زمینه راه یابد.

مدلینگ های زشت

۶. ALEK WEK

الک وک اهل سودان جنوبی  است اما در حال حاضر در انگلستان زندگی می کند. وی از ۱۸ سالگی وارد حرفه مدلینگ شد و خیلی زود همکاری خود را با برند مشهوری چون فورد آغاز کرد. داستان زندگی وی بسیار جذاب است به همین خاطر طراحان مد زیادی از وی درخواست همکاری می کنند.

مدلینگ های زشت

۷. IEKELIENE STANGE

وی هلندی است و علاوه بر چهره زشت شخصیت عجیبی نیز دارد. او تا کنون در در فشن شوهای مشهوری چون شنل، کریستین دیور و کنزو فعالیت داشته است.

مدلینگ های زشت

۸. LILY MCMENAMY

لیلی و مادرش هر دو مدلینگ می باشند. او نیز چهره جذابی ندارد اما از مانکن های مشهور به حساب می آید.

مدلینگ های زشت

۹. MOLLY BAIR

مولی بیر درباره خودش می گوید:

«من نمی فهمم چگونه دختری که همه عمرش ابروهای پیوسته داشته، عینک ته استکانی می زده و تی شرت های گشاد و راحت می پوشیده می تواند به صنعت مد و فشن راه یابد.»

مدلینگ های زشت

منبع : آرگا

مطالب مرتبط
مطالب داغ
همچنین ببینید
مشاهده دیدگاه های این مطلب
دیدگاه های مطلب
۰ دیدگاه برای این نوشته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *