دسته ها
سه شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲

معرفی انواع رنگ مو برای موی سفید و اصول رنگ کردن موهای سفید

  • ندا خوشرو
  • ۲۲ تیر ۱۳۹۷
  • ۰

انتخاب رنگ مو برای موهای سفید باید با دقت و احتیاط بیشتری انجام شود تا موها پس از رنگ شدن طبیعی و خوشرنگ تر به نظر برسند. در ادامه روش هایی برای رنگ کردن موی سفید و انواع رنگ موی مناسب برای موهای سفید را در اختیار شما همراهان عزیز و گرامی قرار داده ایم.

سفید شدن موها برای خانم ها معضل بزرگی است و با بالا رفتن سن تعداد موهای سفید افزایش پیدا می کنند. رنگ کردن موهای سفید باعث می شود تا شما ۱۰ سال جوان تر به نظر برسید. رنگ مو برای موهای سفید اگر بدرستی انتخاب شود شما چهره ای جوان تر و زیباتر پیدا خواهید بنابراین بهتر است خانم ها در انتخاب رنگ مو برای موهای سفید خود حساسیت و دقت لازم را به خرج دهند.

رنگ مو برای موی سفید

برای رنگ کردن موهای سفید رنگ موها و روش های مختلفی وجود دارد. در مطالب قبلی با روش هایی برای جلوگیری از سفید شدن موها و رنگ موی گیاهی برای موی سفید آشنا شدید در ادامه این مطلب انواع رنگ موی برای موهای سفید را در اختیار شما عزیزان قرار داده ایم که امیدواریم این رنگ موها مورد توجه تان قرار بگیرند.

رنگ موی زیبا برای موهای سفید

مردانساژ برای رنگ کردن موهای سفید

اگر موهای سفید شما رنگ نمی گیرد می توانید از روش مردانساژ استفاده کنید. مردانساژ به معنای باز کردن پولک های موهای سفید است. اگر کمتر از ۲۰ درصد موهای شما سفید است می توانید مقداری از اکسیدان شماره دو را روی تارهای سفید موهای خود قرار دهید و بعد از گذشت ۱۵ دقیقه نم اکسیدان را با کمک پنبه بگیرید و موهایتان را رنگ کنید.

شامپو شیمیایی برای رنگ کردن موهای سفید

اگر بیشتر از ۲۰ درصد از موهای شما سفید است و می خواهید از رنگ موی روشن برای رنگ کردن موهای خود استفاده کنید باید عمل شامپو شیمیایی را روی موهای خود انجام دهید. شامپو شیمیایی دکلره قوی است که از قسمت ریشه تا نوک موها زده می شود و مدت زمان مکث برای شامپو شیمیایی نباید بیشتر از ۲۰ دقیقه طول بکشد. برای استفاده از این روش باید یک پیمانه شامپو را با یک پیمانه پودر دکلره و یک پیمانه اکسیدان ۶ درصد مخلوط کنید سپس مخلوط شامپو شیمیایی را روی همه قسمت های موهای خود بزنید و به مدت ۱۵ دقیقه صبر کنید و در طول این مدت زمان موهایتان را ماساژ دهید و بعد از مدت زمان ذکر شده موها را آبکشی کنید و به خوبی خشک نمایید سپس رنگ مورد نظرتان را روی موها قرار دهید.

رنگ مو برای موهای سفید

استفاده از دانه مصنوعی برای رنگ کردن موهای سفید

۱ درجه روشن تر از رنگ مورد نظرتان را بدون اینکه با اکسیدان ترکیب کنید درون ظرفی غیر فلزی بریزید و مخلوط رنگ را به کمک برس رنگ روی موهایتان بزنید و به مدت ۱۰ دقیقه صبر کنید و بدون اینکه موهایتان را بشویید همان رنگ را با اکسیدن شماره یک ترکیب نماید و روی موهایتان بزنید و به مدت ۳۰ دقیقه صبر کنید. از روش دانه مصنوعی می توانید برای موهای مش و یا دکلره شده و موهایی که رنگ پذیری آن ها پایین است استفاده کنید.

  •  مبل و میز
  •  آرون گروپس

رنگ مو برای موهای سفید

موهایی که سفیدی با درصد بالایی دارند را قبل از رنگ کردن ابتدا به مدت ۱۰ دقیقه با مقداری اکسیدان ماساژ دهید سپس از رنگ موهای دائمی برای پوشاندن موهای سفید استفاده کنید. برای رنگ کردن موهایی سفید ابتدا رنگ موهای شماره ۴ و ۵ از گروه N را با یکدیگر ترکیب کنید همچنین می توانید رنگ موهای شماره ۳ و ۴ گروه M را با یکدیگر ترکیب کنید و اکسیدان ۹ درصد را به مخلوط رنگ مو اضافه کنید و موهایتان را به ۴ قسمت تقسیم کنید سپس با کمک ترکیب رنگ ها موهایتان را رنگ بزنید و به مدت ۴۵ تا ۶۰ دقیقه صبر کنید تا موهایتان به رنگ موی طبیعی و زیبایی برسد.

رنگ مو برای موهای سفید و بلند

برای رنگ کردن موهای سفید بهتر است از چه رنگ موهایی استفاده شود؟

۱. هر سری رنگ مو از ۱ تا ۹ که شما بایستنی از شماره ۴ یا ۵ استفاده نمایید. ۲. رنگ موی طبیعی ۳. رنگ موی زیتونی رنگ موی زیتونی ۴. رنگ موهای طلایی ۵. اکسیدان شماره ۱ یا اکسیدان ۶ درصد رنگ مو طلایی

نکات مهم برای رنگ کردن موهای سفید

  • در هنگام رنگ کردن موهای سفید پایه مو با رنگ مویی که انتخاب می کنید باید هماهنگ باشد. به عنوان مثال اگر موهای شما پایه ۷ را دارد باید بعد از عمل مردانساژ و یا شامپو شیمیایی موهایتان را با رنگ شماره ۷ رنگ بزنید.
  • برای رنگ کردن موهای سفید باید رنگ مو غلیظ باشد و با اکسیدان ۶ درصد تهیه شود و علاوه بر این بایستی موها را از قسمت جلوی سر رنگ بزنید زیرا سفیدی موها در این قسمت بیشتر است.
  • اگر موهای شما ۲۵ درصد از تارهایش سفید است باید از ۱/۴ رنگ اصلی بعلاوه ۳/۴ رنگ موی فانتزی به عنوان رنگ مو برای موهای سفید استفاده کنید.
  • اگر موهایتان دارای ۵۰ درصد تار سفید است باید از ۱/۲ رنگ اصلی بعلاوه ۱/۲ رنگ فانتزی به عنوان رنگ مو برای موهای سفید استفاده کنید.
  • اگر موهایتان دارای ۷۵ درصد تار سفید است باید از ۳/۴ رنگ اصلی بعلاوه ۱/۴ رنگ فانتزی به عنوان رنگ مو برای موهای سفید استفاده کنید.
  • اگر موهای شما ۲۰ درصد تار سفید دارد می توانید از انواع رنگ موی طبیعی و رنگ موی فانتزی برای رنگ کردن موهای خود استفاده کنید. رنگ مو برای موی سفید

در این مطلب با انواع رنگ مو برای موی سفید آشنا شدید که امیدواریم با کمک این روش ها بتوانید موهای سفیدتان را به راحتی در منزل رنگ کنید و زیباتر از همیشه به نظر برسید.

منبع : آرگا


مطالب مرتبط
مطالب داغ
همچنین ببینید
مشاهده دیدگاه های این مطلب
دیدگاه های مطلب
۰ دیدگاه برای این نوشته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *