دسته ها
شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳

معرفی نسل جدید بی ام و X4

  • زهره امامی
  • ۱۲ تیر ۱۳۹۷
  • ۰

خودروی X4 کراس‌اور،شاسی‌بلند و دارای کوپه است. سایز متوسط (SAC) خودروی X4 چیزی در حدود ۲۰۰ هزار دستگاه فروخته است.

در ادامه این مقاله برای شما به معرفی نسل دوم خودروی X4 خواهیم پرداخت. این نسل از اتومبیل از پلتفرم  CLAR استفاده می کند.

خودروهای جدید X4

بین دو محور برای سرنشینان به اندازه ۲۷ میلی متر فضای بیش تر ایجاد شده است و ۵۰ کیلوگرم از وزن آن کم شده است. در کابین داخلی آن صندلی هایی با چرم ورناسکا تعبیه شده است. برای راننده فرمان اسپرت در نظر گرفته شده است. این خودرو دارای نمایشگر ۱۰.۳ اینچی است که امکان ایجاد سرگرمی را برای سرنشینانش فراهم کرده است.

خودروهای جدید X4

راهیاب ماهواره‌ای و سقف پانورامیک از دیگر ویژگی های این خودرو است. دیگر آپشن های خودروی X4 سیستم تهویه‌ ی مطبوع سه‌ گانه، سردکن صندلی، نورپردازی، آفتاب‌ گیر، رابط اپل کارپلی و وای-فای هات‌ اسپات با پشتیبانی حداکثر ۱۰ دستگاه می باشد که بسیار برای خریداران حائز اهمیت می باشد.

خودروهای جدید X4

  •  آرون گروپس

تیپ xDrive30i از این نسل ۲۴۸ اسب بخار قدرت دارد و تیپ M40i دارای قدرتی برابر ۳۵۵ اسب بخار می باشد. در این دو تیپ خودرو گیربکس ۸ سرعته اتوماتیک ZF  تعبیه شده است. این خودروی نسل جدید فرمان‌پذیری بی نظیری را در جاده‌ دارند. اکو پرو (Eco Pro)، نرم، اسپرت و اسپرت پلاس از انواع رانندگی با خودروی X4 می باشند.

خودروهای جدید X4

صدای اگزوز  در حالت های رانندگی اسپرت و اسپرت پلاس بلند می شود. سیستم DSC در این ماشین برای این تعبیه شده است که به هنگام ترمز شدید از انحراف بیشتر جلوگیری شود. قیمت دو تیپ معرفی شده از این خودرو بین ۵۰ تا ۷۰ هزار دلار براورد شده است.

منبع : آرگا

مطالب مرتبط
مطالب داغ
همچنین ببینید
مشاهده دیدگاه های این مطلب
دیدگاه های مطلب
۰ دیدگاه برای این نوشته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *