دسته ها
جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳

طبیعت زیبای کهکیلویه و بویر احمد را بیشتر بشناسید!

  • سمیه نیک فرجام
  • ۱۱ تیر ۱۳۹۷
  • ۰

کهکیلویه و بویر احمد در شرق ایران قرار دارد و دارای آب و هوایی گرم است برای سفر به این منطقه باید فصل بهار را انتخاب کنید تا از آب و هوای بی نظیر آن استفاده کنید.

طبیعت بکر کوه های دنا این منطقه را برای گردشگران بسیار جذاب و دیدنی کرده است دشت هایی که در اطراف این منطقه قرار دارند با جنگل های انبوه بهشت روی زمین را ترسیم می کنند.

   طبیعت زیبای کهکیلویه و بویر احمد  طبیعت زیبای کهکیلویه و بویر احمد

برای سفر به این منطقه باید از شهرهای دیدنی دیگر ایران عبور کنید شهرهای تاریخی مانند اصفهان، شیراز، بوشهر و اهواز که خود طبیعتی زیبا دارند و بسیار دیدنی هستند.

طبیعت زیبای کهکیلویه و بویر احمد

برای اقامت در شهرهای مختلف این استان برای گردشگران به راحتی امکان پذیر است و می توانید شهرهای یاسوج، دهدشت، سی سخت و دو گنبدان را برای اقامت خود در نظر بگیرید.

طبیعت زیبای کهکیلویه و بویر احمد

شهر سی سخت:

این شهر دارای آب و هوایی خنک تر است و در دامنه کوه زیبای دنا قرار گرفته است و دارای طبیعتی جذاب است برای سفر به این شهر باید از سمیرم و پاتاوه عبور کیند.

  •  مبل و میز
  •  آرون گروپس

طبیعت زیبای کهکیلویه و بویر احمد

چشمه میشی:

این چشمه در منطقه کوه گل قرار گرفته است آب خنک این چشمه و طبیعی بودن آن برای بسیاری از گردشگران جذابیت دارد در گوشه و کنار این منطقه گیاهان دارویی و خوراکی طبیعی وجود دارند که برای بدن بسیار مفید است.

طبیعت زیبای کهکیلویه و بویر احمد

دریاچه کوه گُل:

در انتهای چشمه میشی می توانید کوه گل را مشاهده کنید که که در یک مسیر خاکی قرار گرفته است و دور تا دور این دریاچه را گل های کوهی پوشانده اند عمق این دریاچه ۱۵ متر است.

طبیعت زیبای کهکیلویه و بویر احمد

آبشار کوه گُل:

این آبشار در مسیر کوه گل قرار گرفته است دارای صخره هایی زیبا است شکاف موجود در این صخره و آبشار آن توجه بسیاری از گردشگران را به سمت خود می کشاند و آنان را متحیر میکند.

منبع : آرگا


مطالب مرتبط
مطالب داغ
همچنین ببینید
مشاهده دیدگاه های این مطلب
دیدگاه های مطلب
۰ دیدگاه برای این نوشته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *