دسته ها
جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳

کدام تبلت ها با نسخه اندروید دارای بهترین قابلیت ها هستند؟

  • سمیه نیک فرجام
  • ۱۲ تیر ۱۳۹۷
  • ۰

با وجود به روزتر شدن گوشی های هوشمند استفاده از تبلت ها بسیار کمتر شده است بنابراین برای طراحان آن بالا بردن کیفیت و به روز کردن نسخه های نرم افزاری آن دارای اهمیت است.

برندهای معتبری در زمیه تولید و طراحی تبلت فعالیت می کنند که در ادامه با برخی از این برندها و نمونه های طراحی شده تبلت های اندرویدی آشنا می شوید.

 

تبلت ها با نسخه اندروید

تبلت ها با نسخه اندروید

سامسونگ گلکسی Tab S3:

این تبلت دارای نمایشگر ۹.۷ اینچ سوپر اولد است و ۴ بلندگو در آن طراحی شده است پردازنده این تبلت ۸۲۰ اسنپدراگون با ۳۲ گیگابلیت حافظه داخلی و ۴ گیگ رم است قابلیت دوربین این تبلت بالا بوده و دوربین اصلی آن ۱۳ مگاپیکسل است.

 تبلت ها با نسخه اندروید

هواوی مدیاپد M5:

این نسخه اندرویدی دارای نمایشگر ۱۰.۸ اینچ است و از رزولوشن ۱۶۰۰ در ۲۵۶۰ برخوردار است حافظه داخلی این تبلت ۱۲۸ گیگابت در نظر گرفته شده است و با دوربین ۱۳ مگاپیکسلی و ۸ مگاپیکسلی طراحی شده است.

  •  آرون گروپس

تبلت ها با نسخه اندروید

گوگل پیکسل C:

قابلیت پردازشی ۴ هسته ای و رزولوشن ۱۸۰۰ در ۲۵۶۰ پیکسل در این تبلت در نظر گرفته شده است نمایشگر این تبلت ۱۰.۲ اینچ با دوربین ۸ پیکسل و ۲ پیکسل است.

تبلت ها با نسخه اندروید

لنوو یوگا بوک:

این دستگاه جذاب دارای ۴ گیگ رم و ۶۴ گیگابایت حافظه داخلی است و از پردازنده ۴ هسته ای برخوردار است قابلیت رزولوشن این تبلت ۱۲۰۰ در ۱۹۲۰ پیکسل است.

تبلت ها با نسخه اندروید

منبع : آرگا

مطالب مرتبط
مطالب داغ
همچنین ببینید
مشاهده دیدگاه های این مطلب
دیدگاه های مطلب
۰ دیدگاه برای این نوشته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *