دسته ها
پنج شنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳

رونمایی سونی از دوربینی با لنز ۴۰۰ میلی متری سوپر تله و قیمت ۱۲ هزار دلار

  • سمیه نیک فرجام
  • ۱۳ تیر ۱۳۹۷
  • ۰

سونی با استفاده از لنز جدید در طراحی دوربین خود، جذابیت های زیادی را در زمینه حرفه عکاسی برای این هنرمندان ایجاد کرده است که با قیمت مناسبی نیز عرضه می شود.

لنز به کار برده شده در دوربین جدید سونی سوپر تله ۴۰۰ میلی متری است که با قیمت ۱۲۰۰ هزار دلار وارد بازار می شود از ویژگی مهم این لنز دوربین باید به بالا بودن کیفیت و دقت آن اشاره کرد.

رونمایی سونی از دوربین

این لنز با وزنی کمتر از سایر لنزها طراحی شده است و بسیار سبک است با استفاده از این دوربین می توانید بدون استفاده از سه پایه های عکاسی تصاویر خود را به ثبت برسانید.

رونمایی سونی از دوربین

بسیاری از عکاسان از این لنز برای تصویر برداری در حیات وحش استفاده می کنند زیرا این لنز می تواند ۵ برابر سایر لنزها بر روی تصویر دقت داشته باشد و آن را با کیفیت بالا ثبت کند.

طراحان این دوربین فیلترهای ۴۰.۵ میلی متر را در قسمت لنز این دوربین در نظر گرفته اند این طراحان قصد دارند تا از فیلترهای پولاریزه در این دوربین استفاده کنند.

رونمایی سونی از دوربین

  •  مبل و میز
  •  آرون گروپس

کلیدهایی که برای آیکون های مختلف در این دوربین در نظر گرفته شده اند امکان کنترل میزان فوکوس تصویری را فراهم می کنند سونی نسخه های دیگری از این دوربین را نیز طراحی کرده است.

منبع : آرگا


مطالب مرتبط
مطالب داغ
همچنین ببینید
مشاهده دیدگاه های این مطلب
دیدگاه های مطلب
۰ دیدگاه برای این نوشته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *