دسته ها
جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳

سفری دیگر به پاکستان و جاذبه های باور نکردنی آن

  • سمیه نیک فرجام
  • ۲۲ تیر ۱۳۹۷
  • ۰

سفر به پاکستان می تواند یک تجربه هیجان انگیز باشد در این کشور می توانید جاذبه های بسیاری را مشاهده کنید که بسیار عجیب و دیدنی هستند.

کشور پاکستان به دلیل جنگ های داخلی که دارد کمتر مورد توجه گردشگران بوده است و در کمتر مناطقی از آن می توان آرامش را احساس کرد در ادامه بیشتر با جاذبه های این کشور در گوشه و کنار آن آشنا خواهید شد.

سفری به پاکستان

     سفری به پاکستان        سفری به پاکستان

سفری به پاکستان

سفری به پاکستان

منطقه نالتار پاکستان با دره ای سر سبز

سفری به پاکستان

  •  آرون گروپس

طبیعتی از رودخانه منطقه نالتار در فصل زیبای پاییز

سفری به پاکستان

 

سفری به پاکستان

نالتار:

نالتار یکی از مناطق پاکستان است که کمتر شناخته شده است این منطقه جذاب و دیدنی در شهر گلگت قرار گرفته است و اطراف آن را کوه های سر به فلک کشیده پوشانده است. این منطقه دارای رودخانه هایی زلال و آب و هوای مطبوع است. این منطقه دارای زمین های کشاورزی است و مزارع سیب زمینی و گندم دارد.

سفری به پاکستان

سفری به پاکستان

 

دشت های این منطقه زرد گون و پوشیده از گونه های مختلف گل ها و گیاهان است گونه های درخت کاج سرتاسر این منطقه را پوشانده است از دریاچه های معروف این منطقه می توان به دریاچه سه گانه نالتار اشاره کرد.

سفری به پاکستان

این دریاچه ها از بزرگترین کوه های این منطقه سرازیر می شوند و در این مناطق می توان با کوهنوردی از طبیعت این مناظر بیشتر لذت برد همچنین می توان از جنگل های سر سبز و دیدنی این منطقه دیدن کرد.

سفری به پاکستان

اگر این کشور را برای مسافرت انتخاب کرده اید می توانید از امکانات رفاهی و اقامتی آن نیز به راحتی استفاده کنید هتل های منطقه نالتار چون به مناطق گردشگری این کشور نزدیک تر هستند محل مناسبی برای اقامت خواهند بود.

سفری به پاکستان

سفری به پاکستان

 

منبع : آرگا

مطالب مرتبط
مطالب داغ
همچنین ببینید
مشاهده دیدگاه های این مطلب
دیدگاه های مطلب
۰ دیدگاه برای این نوشته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *