دسته ها
شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳

مراکز خرید دیدنی و جالب در پوکت تایلند

  • سمیه نیک فرجام
  • ۲۳ تیر ۱۳۹۷
  • ۰

پوکت از مناطق گردشگری در آسیا است که برای ایرانیان بسیار جذاب و جالب است این شهر دارای سواحل زیبایی است که این منطقه را برای گردشگران دیدنی کرده است.

پوکت تایلند دارای مراکز خرید متعددی است که با گشت و گزار در آن متوجه گذر زمان نخواهید شد برای آشنایی بیشتر این مراکز خرید در ادامه همراه ما باشید.

   مرکز خرید پوکت

۱- جانگسیلون:

این مرکز خرید در ساحل پاتونگ قرار گرفته است و فروشگاه های زنجیره ای متعددی دارد در این مرکز خرید کافی شاپ ها، رستوران ها و فروشگاه خرید مختلفی وجود دارد که همه امکانات را برای توریست ها فراهم می کند.

مرکز خرید پوکت

۲- بازار پوکت:

این بازار در آخر هفته برپا می شود و انواع مواد غذایی با قیمت هایی مناسب در این بازار عرضه می شود این بازار محلی توسط مردم شهر برپا یم شود و محل خوبی برای کسب درآمد آنان است.

مرکز خرید پوکت

۳- سنترال فستیوال:

در غرب این شهر این مرکز خرید قرار دارد که دارای دو مجتمع تجاری است و انواع برندها با محصولات گوناگون در این مرکز خرید به فروش می روند همچنین در این مرکز خرید می توان غذاهای خوشمزه محلی را خریداری کرد.

  •  آرون گروپس

مرکز خرید پوکت

۴- چیلوا:

این مرکز خرید به شکل غرفه ای اشت و در آن غرفه های مختلف لباس، خوراکی و اشیاء دیدنی وجود دارد که برای توریست ها در نظر گرفته شده است این بازار از بازارهای شبانه این منطقه است.

مرکز خرید پوکت

۵- واکینگ استریت:

این بازار از بازارهای قدیمی است و به صورت هفتگی برگزار می شود این بازار در یکی از جاده های زیبا در تالانگ قرار دارد و فقط در عصر می توانید به این مرکز خرید و بازار محلی مراجعه کنید.

مرکز خرید پوکت

۶- بانزان:

این بازار دارای ظاهر مدرن است و طراحی به روزی برای آن در نظر گرفته شده است این بازار نیز از بازارهای محلی این منطقه محسوب می شود و دارای کالا با جنس مناسب است.

مرکز خرید پوکت

۷- صنایع دستی:

از فروشگاه ها و مراکز خرید در این شهر می توان به مرکز خرید صنایع دستی اشاره کرد که اشیاء دیدنی با ساخت دست به مشتریان ارائه می شود و بسیار برای گردشگران جالب است.

مرکز خرید پوکت

۸- جیم تامپسون:

در این مرکز خرید که توسط یک فرد آمریکایی به نام جیم تامپیون راه اندازی شده است می توان صنایع مختلف ابریشمی را به مشتری عرضه کرد در این فروشگاه لباس های مختلف ابریشمی به فروش می رسد.

مرکز خرید پوکت

۹- معبد کارون:

نمای این بازار همانند معبد است و دارای مساحت زیادی است این مرکز دارای فروش انواع محصولات خوراکی است برای انتخاب سوغاتی های خحاص و دوست داشتنی می توانید به این مرکز خرید مراجعه کنید.

 

مرکز خرید پوکت

۱۰- پریمیوم اوتلت:

این مرکز خرید دارای طراحی همانند دهکده است و این طراحی موجب شده تا این مراکز خرید بسیار دیدنی و پرطرفدار باشند در این مرکز خرید می توان محصولات مختلف با برندهای محبوب را تهیه کرد.

مرکز خرید پوکت

۱۱- لایم لایت: مرکز خرید پوکت

در این مرکز خرید بزرگ امکانات مختلفی در اختیار مشـتریان قرار می گیرد و در فضای داخلی آن هوای مطبوع و خوبی وجود دارد که در فصول مختلف سال بسیار مناسب است.

مرکز خرید پوکت

۱۲- بنانا لاک:

این مرکز خرید در ساحا پاتونگ واقع شده است و در شـب نمایی بسبار زیبا دارد که توجه بسیاری را به سمت خود می کشاند این مجتمع دارای سه طبقه است و رستوران های مجزا دارد.

 

منبع : آرگا

مطالب مرتبط
مطالب داغ
همچنین ببینید
مشاهده دیدگاه های این مطلب
دیدگاه های مطلب
۰ دیدگاه برای این نوشته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *