دسته ها
سه شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲

معرفی مکان های دیدنی سوئیس که برای گردشگران ایرانی جذاب تر هستند

  • فاطمه میرزایی
  • ۲۵ تیر ۱۳۹۷
  • ۰

سوئیس از جمله کشورهایی است که همه شهرهای آن دیدنی می باشد، قله های همیشه برفی، دریاچه های به رنگ آبی فیروزه که از شدت زلال بودن مانند آینه به نظر می رسند، یخچال های طبیعی ،چشم انداز های زیبا و… همه این موارد سوئیس را به کشوری رؤیایی و شگفت انگیز تبدیل کرده است. در اینجا چند مورد از مکان های دیدنی سوئیس را به شما معرفی می کنیم.

کشور سوئیس دارای جادبه های گردشگری بی نظیری است که سالانه گردشگران زیادی را به سوی خود جلب می کند. از آنجا که سوئیس کشور گرانی است بنابراین امکان سفر به آن برای همه، میسر نیست. در این مطلب فهرستی از مکان های دیدنی سوئیس قرار داده شده است تا ضمن آشنایی با این کشور زیبا از دیدن تصاویر اعجاب انگیز آن لذت ببرید.

اماکن گردشگری سوئیس

آشنایی با جاذبه های گردشگری و مکان های دیدنی و تفریحی هر شهر یا کشور برای ما جذاب است، از این رو در صورتی که حتی نتوانیم به نقاط مختلف سفر نماییم، می توانیم از تماشای تصاویر آن مناطق لذت ببریم. در مطالب قبل مجله آرگا به معرفی جاذبه های دیدنی شهر تورنتو کانادا، مناطق گردشگری آمریکا و اروپا، مکان های دیدنی ترکیه، عکس های زیبا از کلیساهای پاریس و… پرداختیم که مورد توجه شما دوستان قرار گرفت. حال به معرفی مکان های دیدنی سوئیس می پردازیم که یکی از زیباترین کشورهای توریستی محسوب می گردد.

مکان های دیدنی سوئیس

سوئیس کشوری دارای زیبایی های طبیعی است که با ساعت ها، شکلات ها، و پنیرهایش مشهور است و همچنین محبوبیت زیادی به خاطر بی طرف بودنش از نظر سیاسی دارد. در سوئیس زبانی با اسم زبان سوئیسی وجود ندارد در واقع این کشور سه زبان ملی رسمی دارد؛ گردشگران بسته به هر منطقه سوئیس به زبان آلمانی، ایتالیایی و فرانسوی صحبت می کنند. شهرهای معروف و دیدنی زوریخ، ژنو و برن با آن ساختمانهای قرون وسطایی که در دل خود جا داده، همراه با مناظر و چشم انداز های طبیعی این کشور را در رده کشورهای گردشگری پر طرفدار قرار داده است در این مطلب به معرفی اماکن دیدنی سوئیس که برای گردشگران ایرانی جذاب تر هستند پرداخته ایم که پیشنهاد می دهیم دیدن آن را به هیچ عنوان از دست ندهید.

مکان های جذاب و دیدنی سوئیستصویری از هوای پاک و طبیعت بی نظیر سوئیس

برن: پایتخت سوئیس برن می باشد. از ویژگی های دیدنی این شهر می توان به خیابانهای سنگ فرش شده آن، برج های ساعت، فواره ها، خانه های قدیمی با سقف های قرمز، موزه ها، رستوران ها و پارک های متعدد اشاره کرد؛ استادیوم هاکی روی یخ دومین ورزشگاه بزرگ اروپاست که در این شهر قرار دارد.

  •  آرون گروپس
  •  مبل و میز

کشور سوئیس و مکان های دیدنی آنمعماری زیبای کشور سوئیس

ژنو: ژنو دومین شهر پر جمعیت و سومین شهر بزرگ سوئیس است و در واقع یک شهر بین المللی محسوب می شود. مردم این شهر به زبانهای فرانسوی، آلمانی، ایتالیایی، اسپانیایی و انگلیسی صحبت می کنند یکی دیگر از مکان های دیدنی سوئیس فواره زیبای این شهر است که از جمله فواره های بزرگ جهان به شمار می رود.

اماکن دیدنی سوئیسفواره زیبایی در شهر ژنو

دیدنی های کشور سوئیسسازمان ملل در ژنو سوئیس

زوریخ: زوریخ بهترین شهر دنیا از نظر کیفیت زندگی است و در عین حال گران قیمت ترین شهر جهان نیز شناخته می شود. این شهر قطب اقتصادی سوئیس است که چهارمین بورس بزرگ جهان را در اختیار دارد.

مکان های دیدنی و رویایی سوئیسمکان های دیدنی سوئیس
زرمات (Zermatt) : زرمات از مشهورترین مکان های گردشگری سوئیس است که به خاطر طبیعت زیبا و بی نظیر و کوه بلند ماترهورن (Matterhorn) مشهور است. در منطقه زرمات در کانتون وله (Valais) هیچ ماشینی تردد نمی کند. منطقه اسکی زرمات، امکانات اسکی در تابستان را فراهم می کند و مرتفع ترین ایستگاه راه آهن کوهستانی اروپا در این شهر قرار دارد.
مکانهای تفریحی سوئیسایستگاه راه آهن زیبای کشور سوئیس در دل کوه
بازل:بازل سومین شهر پر جمعیت جهان است و در نقطه ای قرار دارد که مرزهای سوئیس، آلمان و فرانسه در آنجا به هم می رسند. از جاذبه های دیدنی این شهر  موزه های هنر مدرن، معماری معاصر و کارناوال هایی که همه ساله برگزار می شود می توان اشاره کرد. رود زیبای راین Rhine شهر بازل جریان دارد که این شهر را به دو قسمت بازل کوچک و بازل بزرگ تقسیم کرده است.
جاذبه های دیدنی شهر سوئیسمنطقه تفریحی و گردشگری کشور سوئیس
عکس مکان های گردشگری سوئیساماکن گردشگری کشور سوئیس
مکان های دیدنی سوئیسکشور سوئیس یکی از قطب های اقتصادی جهان
مکان های بکر کشور سوئیسطبیعت اعجاب انگیز سوئیس
مکان های دیدنی سوئیسمناطق گردشگری کشور سوئیس
مکان های دیدنی کشور سوئیسدریاچه ای زیبا در سوئیس
  جاذبه های زیبای سوئیسمناظر دیدنی و بکر در کشور سوئیس
عکسهایی از مکان های گردشگری سوئیساماکن زیبای کشور سوئیس
مکان های گردشگری سوئیسآبشار دیدنی کشور سوئیس
 مکان های تفریحی کشور سوئیستصویری رویایی از کشور سوئیس
مکانهای تفریحی گردشگری سوئیسهوای پاک و روح نواز در سوئیس
مکان های شگفت انگیز سوئیسبرجهای زیبای کشور سوئیس
مکان های گردشگری و تفریحی سوئیسمکانهای دیدنی سوئیس
زیبایی های کشور سوئیسمکانهای تفریحی و زیبا در سوئیس
مکان های گردشگری و بی نظیر سویئیسنمایی از کشور گردشگری سوئیس
سوئیس و مکان های دیدنی آناماکن تفریحی و گردشگری زیبا در سوئیس
اماکن زیبای کشور سوئیس     تصویری رویایی از اماکن تفریحی سوئیس
مکان های دیدنی سوئیسنمایی فوق العاده زیبا از مکان های تفریحی و زیبای سوئیس
 برای کسانی که از تماشای مناظر طبیعی لذت می برند سفر به این کشور پیشنهاد فوق العاده ای است زیرا این کشور با مناظر بکر و بی نظیرش مانند بهشت می ماند. ضمن اینکه امیدواریم از تماشای تصاویر مکان های دیدنی سوئیس لذت برده باشید، از شما عزیزان دعوت می نماییم در بخش جهان گردی مجله آرگا از با دیگر مناطق خاص و شگفت انگیز دنیا آشنا شوید.

منبع : آرگا


مطالب مرتبط
مطالب داغ
همچنین ببینید
مشاهده دیدگاه های این مطلب
دیدگاه های مطلب
۰ دیدگاه برای این نوشته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *