دسته ها
سه شنبه ۲۸ فروردین ۱۴۰۳

عطرهای برند و خاصی که در فصل تابستان برای خانم ها پیشنهاد می شوند

  • سمیه نیک فرجام
  • ۱۰ تیر ۱۳۹۷
  • ۰

عطرها بر اساس فصل، جنسیت و سن در دسته ها و انواع مختلفی جای می گیرند بیشتر خانم ها برای انتخاب عطر به دنبال بوی شیرین می روند اما آیا این بو برای تمام فصول سال مناسب است؟

انتخاب عطر امری سلیقه ای است اما می توان بر اساس شواهد حد میانگینی برای آن در نظر گرفت در فصل زمستان بیشتر از عطرهای گرم و شیرین و در فصل تابستان از عطرهای خنک و تلخ استفاده می شود. 

معرفی عطرهای برند و خاص

استفاده از عطرهای خنک در فصل تابستان نه تنها بوی خوبی را بر بوی بدن شما و لباستان ایجاد می کند بلکه حس خوب و سر زندگی را به شما می دهد این دسته از عطرها در فصل تابستان احساس خنکی را به شما می دهند.

اما عطرها دارای تنوع زیادی هستند و در هر دسته انواعی دارند که موجب سخت شدن انتخاب، به ویژه برای خانم ها می شود ما در اینجا کار شما را آسان کرده ایم و دسته ای از عطرها با برندهای خاص که برای افراد با سلیقه خاص در نظر گرفته شده اند را در اختیارتان قرار داه ایم.

عطرهای برند و خاص

۱-Velvet Haze :

این عطر طرفداران زیادی در میان خانم ها دارد و ترکیبی از اسانس های معطر نارگیل، شکلات، برگ پچولی و مشک وحشی است که رایحه ای بی نظیر و خوش را به شما می دهد.

عطرهای برند و خاص

۲- Kilian Love the Way :

ترکیبات اسانس ترنج، بهار نارنج، نارگیل و یاس بوی و عطر متفاوتی را ایجاد کرده است این عطر برند برای افرادی که از دسته عطرهای خنک استفاده می کنند مناسب و انتخابی جذاب و خاص خواهد بود.

  •  آرون گروپس

عطرهای برند و خاص

۳-Marc Jacobs Decadence :

از جمله عطرهای دیگر تابستانی و خنک می توان این عطر را نام برد و می تواند پیشنهادی خاص برای شما باشد ترکیبات عنبر، یاس و تمشک عطری مطبوع و مناسب برای فضاهای رسمی را به شما می دهد.

عطرهای برند و خاص

۴- Elizabeth James Nirvana:

در یک مهمانی شبانه برای کامل تر شدن می توانید از این عطر استفاده کنید ترکیبات بلوط و عطر وانیل بوی بی نظیری را به دست آورده است این عطر بسیار خاص و دوست داشتنی است.

عطرهای برند و خاص

۵- Jo Malone English Oak  Hazelnut:

از عطرهای محبوب دیگر می توان این عطر را نام برد ترکیبی از بوی درختان جنگلی و سبز با رایحه ای باور نکردنی موجب شده است تا این عطر طرفداران خاص خود را داشته باشد.

عطرهای برند و خاص

۶- Este Lauder Bronze Goddess:

این عطر بیشتر مورد استقبال دختران جوان است و بسیار خاص و متنوع است این عطر به شما پرستیژ خاصی می دهد و توجه همه را به سمت شما می کشاند.

عطرهای برند و خاص

۷- Kilian Moonlight in Heaven:

برنج سفید و نارگیل از جمله ترکیبات اصلی در این عطر هستند که تا کنون بوی آن را استشمام نکرده اید این عطر دارای ماندگاری مناسب و بسیار بالایی است.

عطرهای برند و خاص

۸- Aerin Lauder Hibiscus Palm :

زنجبیل، شیر نارگیل، وانیل و بهار نارنج در ترکیبات این عطر دیده می شود این عطر را می توان یک عطر استوایی با بویی تابستانه و خاص در نظر گرفت که متنوع و جالب است.

عطرهای برند و خاص

۹- Gucci Bloom:

این عطر از ترکیب گل های معطر یاس سفید ساخته شده است که یکی از عطرهای برند و خاص است که برای خانم ها انتخابی مناسب و جدید است استفاده از این عطر شما را به شدت ترغیب خواهد کرد و نظر بسیاری را به سمت شما می کشاند.

عطرهای برند و خاص

۱۰-Michael Kors Sexy Ruby :

اگر شما علاقه مند به ترکیبی از بوی میوه های مختلف هستید می توانید این عطر را انتخاب کنید عطر بی نظیر میوه های هلو، گل رز، تمشک و چوب کشمیر در این عطر جلب توجه می کند.

منبع : آرگا

مطالب مرتبط
مطالب داغ
همچنین ببینید
مشاهده دیدگاه های این مطلب
دیدگاه های مطلب
۰ دیدگاه برای این نوشته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *