دسته ها
پنج شنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳

کدام عادت های روزانه در افراد موفق بیشتر دیده می شود؟

  • سمیه نیک فرجام
  • ۴ تیر ۱۳۹۷
  • ۰

بیشتر افراد موفق دارای عادت های مثبتی هستند که موجب به دست آوردن موفقیت در آنها شده است این عادت ها درطول روز و در برنامه ریزی روزانه این افراد جای می گیرد.

رفتارهایی در افراد موفق دیده می شود که در افراد معمولی نمی توان این رفتارها یا عادت ها را مشاهده کرد این عادت ها می توانند عادت های جسمانی یا عادت های روانی باشند.

       عادت های افراد موفق

۱- شروع روز با یک فعالیت چالش انگیز:

آن نودر به عنوان مدیر عامل یک شرکت روابط عمومی مشغول به کار است و در این زمینه یک فرد موفق است او بیان می کند که انجام دادن کارهای پیچیده در ساعات اول روز انرژی لازم برای انجام این کار را در اختیار فرد قرار می دهد اما موکول کردن آن به آخر وقت نه تنها موجب ایجاد استرس انجام ندادن این کار می شود بلکه انرژی انجام این کار را از شما سلب می کند.

عادت های افراد موفق

۲- همیشه به دنبال یادگیری هستند:

اریک دی روزنس تراوچ مدیر عامل بخشی از یک آژانس بازاریابی است و در استراتژی های خود به دنبال یادگیری در زمینه های مختلف است و اعتقاد دارد که انسان تا نهایت کمال و تکمیل شدن به طور پیوسته در حال یادگیری است.

۳- مراقبت از خود:

جیسون تافلر مدیر عامل شرکت تولیدی محصولات مدیتیشن است به اعتقاد او خود مراقبتی یکی از اصول رفتاری و عادت هایی است که باید در افراد موفق دیده شود جیسون بیان کرده است که در سالهای گذشته به دلیل فشار زیاد کاری تجربه بد و نزدیک به مرگ داشته است.

عادت های افراد موفق

  •  آرون گروپس
  •  مبل و میز

۴- تفکر مثبت در طول روز:

این موضوع بسیار مهم است که مثبت اندیشی در زندگی چگونه شما را به موفقیت نزدیک تر می کند؟ تفکرات مثبت محور و جهتی در سوی اهداف مثبت ایجاد خواهند کرد.

دیوید واچتل مدیر عامل شرکت سرویس آنلاین موفقیت های زیادی را در کارنامه خود به ثبت رسانده است او راز موفیقت خود را در مثبت اندیشی می داند به اعتقاد او افرادی که روز خود را با مثبت اندیشی آغاز می کنند بسیار موفق تر در کار خود عمل می کنند.

۵- تمرین آگاهی ذهن:

بن گلد سرمایه گذار یکی از شرکت های مهم است او بیان می کند که خود آگاهی ذهن نشان دهنده آگاهی فرد از وقایع و فعالیت های خود است و در برنامه روزانه خود می دانند که به سمت چه اهدافی در حال حرکت هستند.

عادت های افراد موفق

۶- بخش بندی ایمیل:

کارهایی که به وسیله ایمیل باید انجام شود را دسته بندی کنید این کار موجب می شود تا اتلاف وقت کمتری داشته باشید. تینا هی، مدیر عامل سایت رسانه ای برای انجام کارهای خود با ایمیل از روش های هایلایت کردن استفاده می کند.

۷- برنامه ریزی کردن:

اولوک کوهلی مدیر عامل شرکت نظافتی در سانفرانسیسکو است و یک استارتاپ است او در محیط کاری خود برنامه ریزی های بلند مدت و کوتاه مدتی دارد که که به پیشبرد اهداف سازمانی او کمک می کند.

عادت های افراد موفق

۸- فکر کردن بیش از حد به مشکل:

بررسی همه جانبه مشکل خود می تواند راه حل های زیادی را پیش روی شما قرار دهد در این مورد می توایند علت بروز مشکل و عوامل ایجاد کننده آن را بررسی کنید . به نتایج و راه حل های مفیدی دست پیدا کنید.

۹- دور کردن دستگاه دیجیتالی از فضای خواب:

آدام فینگرمن رئیس شرکت های طراحی اپلیکیشن های موبایل است و به گفته خود از دستگاه های دیجیتالی در فضای اتاق خواب به هیچ عنوان استفاده نمی کند.

عادت های افراد موفق

۱۰- آگاهی از روحیه گروه:

مدیرانی می توانند به موفقیت دست پیدا کنند که روحیه بالای تیم را حمایت کنند و برای آن اهمیت زیادی قائل شوند تیم هایی که روحیه خوبی دارند  به صورت گروهی اهداف تیمی را محقق می کنند.

 

عادت های افراد موفق

۱۱- پاسخ دادن به ایمیل ها:

بیشتر مدیران موفق در جهان به بازخوردها اهمیت زیادی می دهند کرتیس اسپارز بیان کرده است که در طول روز به ایمیل های زیادی پاسخ می دهد و دلیل آن استفاده از بازخوردها و پیدا کردن همکاران جدید است.

عادت های افراد موفق

۱۲- حضور فعال در جلسات:

جرمی میلک مدیر یک شرکت بازاریابی است او سعی می کند در بیشتر جلسات مفید شرکت داشته باشد و نظرات خود را در این جلسات بیان کند و در مقابل آن از نظر دیگران نیز استفاده کند.

عادت های افراد موفق

۱۳- توجه نکردن به اتفاقات کوچک:

بروکس پاول شرکت تولید کننده مکمل های دارویی را رهبری می کند او به مشکلات مالی که در ابتدای کار با آن رو به رو بوده است اشاره کرده است و با توجه نکردن به آن و ادامه مسیر به موفقیت های زیادی دست یافته است.

۱۴- برقرار کردن تماس تلفنی:

داشتن تماس های تلفنی می تواند حس بهتری را در شما ایجاد کند سارا اسنو رئیس شرکت بازار یابی نگهداری از کوکان این روش را روشی مؤثر می داند.

عادت های افراد موفق

۱۵ -وقت گذارنی با مشتری:

اگر احساس می کنید در طول روز خسته هستید می توایند ساعاتی را با مشتریان بگذرانید و در این مدت از نظرات آنان استفاده کنید. اشلی بلک فرد نویسنده ای است که گاهی اوقات وقت خود را صرف صحبت کردن با متقاضیان کتاب می کند.

۱۶- کنار گذاشتن مسائل کم اهمیت:

مسائل کم اهمیت که کمکی برای رسیدن به اهدافتان نمی کند را دور بریزید و و با گزینش اهداف دقیق و واضح خود را در می موفقیت و دست یابی به اهداف قرار دهید.

عادت های افراد موفق

۱۷- تفریح کردن:

تفریح از جمله عواملی است که در رسیدن به موفقیت بسیار مهم است و انرژی لازم برای دست یابی به اهداف را در شما ایجاد می کند.

عادت های افراد موفق

۱۸- هر فردی می تواند چیز جدیدی را به شما بیاموزد:

کریستوفر پرندرگست معتقد است که ارتباط با داشتن با هر فردی می تواند یک یادگیری جدید در زندگی شما باشد بنابراین گسترش دادن این روابط شما را فردی کامل تر خواهد کرد.

 

منبع : آرگا


مطالب مرتبط
مطالب داغ
همچنین ببینید
مشاهده دیدگاه های این مطلب
دیدگاه های مطلب
۰ دیدگاه برای این نوشته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *