دسته ها
جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳

چه رنگ هایی را در سال ۲۰۱۹ برای دکوراسیون منزل به کار بگیریم؟

  • سمیه نیک فرجام
  • ۹ تیر ۱۳۹۷
  • ۰

همانطور که می دانید هر سال رنگ مخصوص به خود را دارد که در دنیای مد و دکوراسیون بسیار دارای اهمیت است و به آن توجه می شود حال باید دید رنگ مختص برای سال ۲۰۱۹ چه رنگی می تواند باشد؟

با وجود اینکه چند ماه تا رسیدن سال ۲۰۱۹ فرصت داریم اما شاید برای بیشتر شما جالب باشد که چه رنگی در سال ۲۰۱۹ ارائه می شود.

کمپانی هایی در زمینه تولید رنگ فعالیت می کنند با توجه به برخی از شواهد احتمال داده اند که در سال ۲۰۱۹ از چه رنگ هایی استفاده خواهد شد.

 

کمپانی شروین ویلیامز از کمپانی های معروفی است که پیش بینی هایی برای رنگ سال ۲۰۱۹ کرده است و چند رنگ برای طراحی ها دکوراسیون در این سال ارائه داده است.

 

رنگ های سال 2019

در ترکیب رنگ که توسط این کمپانی ارائه شده است خاکستری متمایل به قهوه ای و از طیف رنگی قرمز تا بژ خاکستری و رنگ های خنثی کننده نیز استفاده شده است.

  •  آرون گروپس

رنگ های سال 2019

رنگ های کلاسیکی که در این طراحی ها به کار رفته شده است حس خوبی را به مخاطب القا می کند و افراد خوش سلیقه را به سمت خود جذب می کند.

رنگ های سال 2019

همچنین در ترکب رنگی دیگری از طیف های رنگ آبی استفاده شده است که معنویت خاصی را در فضا ایجاد کرده است و با دنیای تکنولوژی در ارتباط است.

رنگ های سال 2019

در نوعی دیگر از این ترکیب رنگ رنگ های گیاهی و گلخانه ای را مشاهده می کنید که شادبی بیشتری را درفضا ایجاد کرده است و بسیار جلب توجه می کند.

رنگ های سال 2019

سبکی دیگر از رنگ بندی ارائه شده توسط این کمپانی، ترکیبی ازا رنگ های گرم و زمینی را در خود جای داده است که فضای صحرا را برای شما تداعی می کند.

رنگ های سال 2019

ترکیب رنگ های شاد در این طراحی بسیار جلب توجه می کند و فرصت مناسبی برای خوب بودن و شاد زیستن را برای شما مهیا می کند.

 

منبع : آرگا

مطالب مرتبط
مطالب داغ
همچنین ببینید
مشاهده دیدگاه های این مطلب
دیدگاه های مطلب
۰ دیدگاه برای این نوشته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *