دسته ها
سه شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲

ورزشکاران پر درآمد جهان چه کسانی هستند؟

  • سمیه نیک فرجام
  • ۱ تیر ۱۳۹۷
  • ۰

بیشتر ورزشکاران در سطح جهان در کنار قراردارهای هنگفتی که با باشگاه های معتبر دارند بیزنس ها و فعالیت های خاص خود را دارند که از طریق آن کسب درآمد می کنند.

این روزها بیشتر افراد محبوب از جمله ورزشکاران با استفاده از شهرت و محبوبیت خود فعالیت های دیگری در کنار حرفه ورزشی خود دارند که سرمایه زیادی را برای آنها به همراه دارد.

در این بخش با ورزشکاران محبوب در سطح جهان آشنا می شوید که علاوه بر حرفه ورزشی خود سرمایه گذاری های دیگری نیز انجام می دهند و برای بیشتر شما این سؤال پیش می آید که چه فعالیتی را دنبال می کنند؟

ورزشکاران پر درآمد

1- فلوید می ودر:

این ورزشکار در حرفه بوکس بسیار محبوب است و علاوه بر این حرفه ورزشی در زمینه ساعت سازی با برندهای معتبر  مشغول به فعالیت می باشد و در آمد تخمینی او 285 میلیون دلار است.

ورزشکاران پر درآمد

2- لیونل مسی:

این فوتبالیست با سابقه در لیگ ها و باشگاه های معتبر جهان مشغول به فعالیت است و درآمد او 111 میلیون دلار است و با شرکت های معتبر جهان در زمینه تولید گوشی، خودرو کفش و سایر برندها وارد همکاری و قراردادهای هنگفت شده است.

ورزشکاران پر درآمد

  •  آرون گروپس
  •  مبل و میز

3- کریستیانو رونالدو:

این فوتبالیت محبوب در حرفه خود به خوبی درخیده است و جوایز مختلف و با ارزشی دریافت کرده است و قراردادهای مهمی با شرکت های هربالایف، توریستر و برندهای معتبر پوشاک و کفش منعقد کرده است.در آمد این بازیکن 108 میلیون دلار محاسبه شده است.

ورزشکاران پر درآمد

4- کانر مک گرگور:

این ورزکار در زمینه حرفه رزمی کاری فعالیت می کند و درآمد او 99 میلیون دلار است از جمله قراردادهای مهم او می توان به قرارداد با شرکت برگر کینگ و مانستر انرژی اشاره کرد.

ورزشکاران پر درآمد

5- نیمار:

این فوتبالیست سوپر استار در تیم های معتبر و باشگاه های محبوب جهان بازی می کند و با شرکت های ژیلت، نایکی و مک دونالدز وارد همکاری شده است درآمد این بازیکن 90 میلیون دلار در نظر گرفته شده است.

ورزشکاران پر درآمد

6- لبران جیمز:

از ورزشکاران ثروتمند رد حرفه بسکتبال می توان به لبران جیمز اشاره کرد که دارای درآمد 85/5 میلیون دلار است و با کوکاکولا، نایکی، اینتل و کیاموتورز قراردادهای مهمی را منعقد کرده است

ورزشکاران پر درآمد

7- راجرز فدر:

این تنیس باز حرفه ای دارای درآمد 77/2 میلیون دلار است و از سرمایه گذاری های مهم او می توان به قرارداد با شرکت مرسدس بنز، نایکی، رولکس و ویلسون اشاره کرد.

ورزشکاران پر درآمد

8- استفن کری:

این بازیکن جوان در زمینه بسکتبال مشغول به فعالیت است و درآمد او 76/9 میلیون دلار است او دارای قرار دادهای مهمی با شرکت ویوو، بریتا، آندر آرمور، و سونی دارد و در حرفه خود گران ترین قراردادها را به خود اختصاص داده است.

ورزشکاران پر درآمد

9- مت ریان:

حرفه مت ریان فوتبال آمریکایی است و دارای درآمد 67/3 میلیون دلار است از قراردادهای مهم این بازیکن می توان به برندهای نایکی، ارلاینز، مرسدس بنز و گیترید اشاره کرد.

ورزشکاران پر درآمد

10- متیو استفورد:

متیو نیز در حرفه فوتبال آمریکایی فعالیت می کند و قرادادهای او با برندهای نایکی، بلوکراس و پیسی کو بوده است این بازیکن سرمایه ای 59/5 میلیون دلاری دارد.

 

منبع : آرگا


مطالب مرتبط
مطالب داغ
همچنین ببینید
مشاهده دیدگاه های این مطلب
دیدگاه های مطلب
۰ دیدگاه برای این نوشته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *