دسته ها
جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳

خودشناسی بر اساس تست شخصیت طول انگشت دست

  • سمانه عقیقی
  • ۱۴ مرداد ۱۳۹۴
  • ۰

طول انگشت دست هر فرد ویژگی های فردی و تربیتی را می تواند آشکار کند. تست شخصیت طول انگشت دست بر اساس اندازه انگشت اشاره و انگشت حلقه می باشد که ۳ نوع شخصیت از این آزمون خودشناسی نتیجه می شود.

خودشناسی براساس تست شخصیت طول انگشت دست، ویژگی های درونی و ذاتی افراد را در مقابل ویژگی های شخصی و تربیتی آشکار می کند. اندازه ی انگشت اشاره و انگشت حلقه به میزان هورمون های جنسی بستگی دارند. در مطالعات انجام شده ، به طور میانگین در مردان انگشت حلقه شان بلند تر از انگشت اشاره آن ها است؛ و در زنان به طور میانگین انگشت اشاره بلند تر از انگشت حلقه است.

تست شخصیت طول انگشت دست

آیا می دانید طول انگشتان دست می تواند راز شخصیت شما را آشکار کند. این تست شخصیت طول انگشتان دست بر خلاف تست های غیر واقعی است. رایج ترین وضعیت انگشتان دست را به شما را یه می دهیم.۳ نوع شخصیت براساس طول انگشت شست وجود دارد. کاری که شما باید انجام بدهید این است که دست چپ خود را در مقابل خود بگذارید و آن شخصیتی که مربوط به شما است را پیدا کنید. با توجه به شکل زیر در مورد هر شخصیت توضیح داده می شود. واقعا می خواهیم این را بدانید ویژگی های ارایه شده مطابق با شخصیت شما است .

تست شخصیت طول انگشت دست

در این تست شخصیت قد انگشت دست، سه انگشت میانی دست مورد توجه است.

A ) جذاب اما یک فرد عملگرا می باشد.

در این نوع مدل دست، انگشت حلقه بلندتر از انگشت اشاره است؛ این افراد در ظاهر زیبا هستند. غیر قابل تحمل و همچنین پرخاشگر و قاطع و برای آن ها هیچ مشکلی نیست که در معرض خطر قرار بگیرند و همچنین حل کننده عالی مشکلات هستند.

B ) خودبین و مغرور و متکبر

  •  مبل و میز
  •  آرون گروپس

در این نوع مدل دست، انگشت اشاره بلندتر از انگشت حلقه است. شما میتوانید آن ها را انسان هایی مغرور بدانید که اعتماد به نفس بالایی دارند. آن ها هدف گرا هستند و آشفتگی را دوست ندارند.قدرت درک بالایی دارند اما اغلب کسی آن ها را درک نمی کند. اما آن ها قطعا جزء کسانی نیستند که در اولین گام وارد روابط می شوند.

c ) صلح جو و صلح طلب

 در این نوع مدل دست، قد انگشت اشاره و انگشت حلقه یکسان است. این افراد دارای قدرت سازگاری خوبی هستند و سعی می کنند خود را با همه افراد وقف دهند. آن ها همیشه از درگیری جلوگیری می کنند و زیرا احساس ناراحتی از درگیری می کنند.تمایل دارند در یک رابطه وفادار بمانند.

خودشناسی براساس این تست شخصیت که با توجه به اندازه ۳ انگشت میانی است بسیار جالب است ، می توانید برای پی بردن به ویژگی های اطرافیانتان در هنگام دست دادن ، به انگشت دست هایشان دقت کنید.

منبع : آرگا


مطالب مرتبط
مطالب داغ
همچنین ببینید
مشاهده دیدگاه های این مطلب
دیدگاه های مطلب
۰ دیدگاه برای این نوشته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *