دسته ها
جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳

مشخصات خودروی کیا سراتو ۲۰۱۸

  • زهره امامی
  • ۲۸ خرداد ۱۳۹۷
  • ۰

خودروی کیا سراتو ۲۰۱۸ از محصولات پرفروش شرکت کیا می باشد. سدان کوچک جدیدترین نسل این خودرو است که دارای تجهیزات بیش تری نسبت به نسل های قبل است.

خودروی کیا سراتو در سه مدل به بازار عرضه خواهند شد. مدل اول با نام سراتو S قیمتی معادل ۱۵ هزار و ۱۱۷ دلار دارد. مدل دوم این خودرو قیمتی برابر ۱۷ هزار و ۹۱۵ دلار و مدل سوم آن اسپرت پلاس، ۱۹ هزار و ۸۰۵ دلار قیمت گذاری شده است.

خودروی کیا سراتو جدید

این سه مدل دارای امکاناتی چون ترمز اضطراری خودکار، نمایشگر هشت اینچی، اپل کارپلی و اندروید اتو می باشند. طول این خودرو نسبت به خودروی نسل قبل ۸۰ میلی‌ متر و عرض آن  ۵ میلی‌ متر بزگتر می باشد. شاسی آن از فولاد دارای مقاوت بالا ساخته شده است. داشبورد داخلی آن پهن و افقی است و بالای آن یک نمایشگر مانند تبلت نصب شده است.

خودروی کیا سراتو جدید

صندلی های عقب این خودرو به صورت ۶۰:۴۰  تا می شوند و گذاشتن بار در آن راحت تر می شود. از دیگر ویژگی سراتو ۱۵۰ اسب بخار قدرت و ۱۹۲ نیوتون متر گشتاور آن می باشد. این خودرو در دو نوع دنده دستی و اتوماتیک طراحی شده است و در هر 100 کیلومتر 7.4 لیتر سوخت ترکیبی استفاده می کند.

خودروی کیا سراتو جدید  خودروی کیا سراتو جدید

  •  آرون گروپس
  •  مبل و میز

ناگفته نماند که تمامی محصولات شرکت کیا دارای گارانتی 5 ساله هستند. باید این سراتو 2018 که احتمالا در سال 2019 وارد ایران خواهد شد با چه قیمتی در ایران عرضه می گردد.

منبع : آرگا


مطالب مرتبط
مطالب داغ
همچنین ببینید
مشاهده دیدگاه های این مطلب
دیدگاه های مطلب
۰ دیدگاه برای این نوشته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *