دسته ها
جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳

مطالب جالب و خواندنی از همه چیز و همه جا

  • یلدا محمدی
  • ۱۰ آبان ۱۳۹۴
  • ۰

جدیدترین و به روزترین مطالب جالب و خواندنی به همراه عکس های زیبا و متنوع را در این مطلب مشاهده فرمایید و به مطالعه خواندنی ترین مطالب روز بپردازید.

آشنایی با مطالب جالب و خواندنی برای همه ما جذاب و هیجان انگیز است و ترجیح می دهیم با جدیدترین و به روز ترین مطالب خواندنی آشنا شویم و به مطالعه آنها بپردازیم. بر همین اساس در این مقاله مجموعه ایی جالب و جذاب از انواع مطالب خواندنی و عکس های جالب و قابل توجه را گردآوری نموده ایم که امیدواریم مورد پسند شما دوستان واقع شود. تا پایان با این مطالب جالب همراه ما باشید.

مجموعه مطالب جالب و خواندنی جدید به همراه عکس های جالب :

در این بخش می توانید جدیدترین و به روزترین مطالب جالب و خواندنی را ملاحظه نموده و از مطالعه آنها لذت ببرید.

تجربه 9 بار مرگ واقعی پسر جوان

این پسر انگلیسی 25 ساله تا به حال نه بار از مرگ حتمی نجات پیدا کرده است و چندین ایست قلبی، تصادف خطرناک، شکستگی گردن و دیگر مشکلات و بیماری ها را تجربه نموده و از همه آنها جان سالم به در برده است و همه پزشکان را غافلگیر نموده است.

عکس های خفن و جالب

عدد 12 روی پیشانی نوزاد تازه متولد شده

این کودک تازه متولد شده به نام هانروفن نیرک از شهر ژوهانسبورگ در آفریقای جنوبی از بعد از تولد روی پیشانی خود عدد 12 لاتین را دارد که به صورت ماه گرفتگی است. اما والدین این کودک هیچگونه نگرانی ندارند و معتقدند همانگونه که پزشک گفته این نوشته تا چند سال آینده از پیشانی کودک پاک می شود. این مورد یکی از موارد نادر و از دانستنی های شگفت انگیز است.

عکس کودک خفن

  •  مبل و میز
  •  آرون گروپس

اقدام احمقانه برای طوطی شدن

این مرد 56 ساله با ایجاد 50 سوراخ و 110 خالکوبی مختلف و همچنین بریدن گوش هایش تلاش دارد تا به طوطی خود شبیه شود و با این کار علاقه و وابستگی خود را به طوطی نشان دهد و به گونه ایی به طوطی ادای احترام کند. این عمل احمقانه مرد یکی از مطالب جالب و خواندنی برای مردم سراسر دنیاست که اغلب رسانه ها به آن می پردازند.

مردی طوطی نما

گوریل نابغه با قدرت تلکم با انسان ها

این گوریل نابغه می تواند بیش از هزار کلمه را به زبان اشاره بیان کند و همچنین قادر است 2000 کلمه انگلیسی را متوجه شود و به آنها پاسخ دهد. این گوریل تحت تعلیم است و مربی آن از توانایی و درک بالای گوریل راضی است.

مطالب جالب و خواندنی

جراحی پلاستیک برای زیبایی بیشتر حیوانات

در کره جنوبی اغلب جراحی پلاستیک را بر روی حیوانات خانگی مختلف برای زیباتر شدن انجام می دهند. این جراحی ها بیشتر شامل حالت چشم ها و گوش ها می شوند و به زیبایی بیشتر حیوانات کمک می کنند. ناگفته نماند که حمایت کنندگان حیوانات به شدت با این قضیه مخالف هستند.

عکس خفن و جالب

پاهای این مرد حکم کفش هایش را دارد

این مرد هشت سال پیش بدون هیچ دلیلی تصمیم می گیرد دیگر کفش نپوشد و از آن روز تا بحال کاملا مصمم و با اراده بوده است اما پاهای او به شدت سیاه و سفت شده و کف پاهای وی شبیه به چرم شده است. او قصد دارد تا آخر عمر از کفش استفاده نکند و پاهایش حکم کفش را برایش دارند. سرگذشت وی یکی از مطالب جالب و خواندنی است که رسانه های زیادی را به خود درگیر نموده است.

عکس مرد بدون کفش

گربه ای با چهار گوش

این گربه روسی روی سر خود چهار گوش دارد و این روزها عکس هایش توسط یک عکاس در شبکه های مختلف پخش شده است که باعث مشهور شدن این گربه چهار گوش شده است.

مطالب جالب و خفن

دختر شانزده ساله عجیب

این دختر شانزده ساله چینی به دلیل نوعی بیماری در بیمارستان بستری می شود و داروهایی را استفاده می کند که باعث می شود موهای ضخیمی در صورت و دیگر قسمت های بدنش وید و ظاهر او را کاملا شبیه به مردها کند. این مشکل این دختر شانزده ساله چینی به شدت افسرده و ناراحت نموده است.

مطالب جالب و خواندنی

ازدواج دختر 80 سانتی متری با پسر خوش استیل

آماندا دختری انگلیسی است که به دلیل بیماری قدی حدودی 80 سانتی متر دارد و نمی تواند روی پاهایش بایستد، با پسری سالم با قد بلند و خوش استیل ازدواج نمود و با این حرکت موضوع داغ همه رسانه های انگلستان شد. آماندا از این ازدواج بسار خرسند است و اظهار میکند زمانی که در کنار همسرش است حس می کند در بهشت است چرا که همسرش عاشقانه او را دوست دارد.

ازدواج دختر 80 سانتی متری

مجموعه ایی زیبا و متنوع از مطالب جالب و خواندنی را به همراه عکس های جالب و تماشایی آنها مشاهده نمودید. امیدواریم از خواندن این مطالب جالب لذت برده باشید. پیشنهاد می کنیم از دیگر مطاالب و نوشته های جذاب و جالب در بخش مطالب خواندنی دیدن فرمایید.

منبع : آرگا


مطالب مرتبط
مطالب داغ
همچنین ببینید
مشاهده دیدگاه های این مطلب
دیدگاه های مطلب
۰ دیدگاه برای این نوشته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *