دسته ها
شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳

شرکت تسلا قصد اخراج 4 هزار نفر از نیروهای خود را دارد

  • زهره امامی
  • ۲۵ خرداد ۱۳۹۷
  • ۰

شرکت خودروسازی تسلا قصد دارد خودرویی بهتر با سود مالی بالاتر وارد بازار کند. برای همین منظور قصد اخراج 4 هزار نفر از کارکنان خود را دارد.

ماسک مدیر عامل شرکت تسلا در این زمینه گفت:

تسلا در طول چند سال گذشته رشد و تکامل سریعی داشته که نتیجه‌ی آن، وجود چند نفر در برخی عنوان‌های شغلی بوده است. این نیروی مازاد در گذشته منطقی بود؛ اما توجیه این میزان در شرایط فعلی مشکل است. برای کاهش هزینه‌ها و سودآوری، تصمیم سخت تعدیل ۹ درصد از کارکنان خود را در مجموعه‌ی تسلا گرفته‌ایم. تعدیل نیرو تقریباً فقط در مجموعه‌ کارکنان با حقوق ثابت انجام شده است و نیروهای بخش خط تولید تسلا شامل این تصمیم نیستند؛ بنابراین این اقدام در دست‌یابی به هدف تعیین‌شده در تولید مدل 3 تأثیرگذار نخواهد بود.

شرکت خودروسازی تسلا

وی در رابطه با هدف اصلی شرکت که سودآوری نیست افزود:

انگیزه‌ی ما، مأموریت سرعت بخشیدن به استفاده از انرژی ثابت و پاک است؛ اما تا وقتی که توانایی کسب درآمد ثابت نشان ندهیم، هیچوقت به پایان این مأموریت دست نخواهیم یافت. مشکل سوددهی، نقدی منصفانه و معتبر به مجموعه‌ی تسلا از زمان تأسیس تا به‌امروز است.

شرکت خودروسازی تسلا

  •  آرون گروپس

ماسک درباره مشکلات و موانع موجود برای تولید مدل جدید و بهتر اعلام کرد:

ما شرکتی کوچک در یکی از سرسخت‌ترین و رقابتی‌ترین صنایع کره‌ی زمین هستیم که صرفاً دوام آوردن و پیشرفت اندک تدریجی نوعی پیروزی محسوب می‌شود. با وجود اندازه‌ی کوچک، تسلا تا به‌اینجای کار هم نقش بزرگی در پیشرفت صنعت خودروسازی به‌ سوی حمل و نقل الکتریکی و صنایع انرژی به‌ سمت تولید و ذخیره‌سازی نیروی پایا داشته است.

 شرکت خودروسازی تسلا

منبع : آرگا

مطالب مرتبط
مطالب داغ
همچنین ببینید
مشاهده دیدگاه های این مطلب
دیدگاه های مطلب
۰ دیدگاه برای این نوشته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *