دسته ها
جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳

آموزش تصویری پاک کردن اکانت تلگرام به صورت مرحله به مرحله

  • مرضیه شاکری
  • ۸ آبان ۱۳۹۴
  • ۰

در این مقاله مفید و کابردی قصد داریم تا آموزش هایی را در خصوص پاک کردن اکانت تلگرام به صورت مصور و تصویری و مرحله به مرحله برای شما عزیزان قرار دهیم. امیدواریم که مورد پسندتان قرار گیرد.

اگر از استفاده از تلگرام منصرف شده اید و می خواهید که اکانتتان را از روی این نرم افزار پاک کنید، با ما در این آموزش همراه باشید تا روش پاک کردن اکانت تلگرام را به صورت تصویری و مرحله به مرحله برایتان به نمایش بگذاریم.

آموزش مصور و گام به گام پاک کردن اکانت تلگرام :

تلگرام یک نرم افزار پیام رسان است که تنها بر روی تلفن های همراه با سیستم عامل اندروید و آی او اس قابل نصب است. افرادی که از این نرم افزار استفاده می کنند می توانند پیام ها ، تصاویر ، ویدئو و فایل های متنی خود را برای دیگران به اشتراک بگذارند و تبادل نظر کنند. این فایل ها برای تمامی افرادی که در تلگرام عضو هستند و شماره شما را دارند قابل دسترسی است. جالب است بدانید که تلگرام توسط دو برادر با نام های پاول دورف و نیکلای دورف وارد بازار شد. تلگرام توسط یک سازمان غیر انتفاعی آلمانی که به پاول دورف تعلق دارد، اداره می شود. با ادامه این مطلب همراه باشید تا نحوه پاک کردن اکانت تلگرام را برایتان آموزش دهیم.

نحوه پاک کردن اکانت تلگرام:

برای حذف و پاک کردن اکانت تلگرام باید ابتدا وارد سایت تلگرام به آدرس https://my.telegram.org/deactivate شوید و ادامه آموزش را دنبال کنید.

پس از آنکه وارد سایت حذف حساب کاربری تلگرام شدید، با تصویر زیر روبه رو می شوید که باید در قسمت Your Phone Number شماره تلفن همراه خود را به همراه کد +98 وارد کنید و گزینه Next را بزنید.

پاک کردن اکانت تلگرام مرحله اول

حال باید یک رمز عبور در مسنجر تلگرام شما آمده باشد که این رمز عبور را برای مرحله بعد لازم دارید. آن را در گوشه ای یادداشت کنید.

  •  آرون گروپس
  •  مبل و میز

پاک کردن اکانت تلگرام مرحله هفتم

هنگامی که از مرحله اول گزینه  Next را کلیک کردید وارد صفحه ای به شکل زیر خواهید شد که باید رمز عبوری که در مسنجر تلگرام شما بود را در قسمت password  وارد کنید. پس از اتمام کار روی گزینه Sign in کلیک کنید.

پاک کردن اکانت تلگرام مرحله دوم

در صفحه بعدی باید روی گزینه Deactivate account کلیک کنید.

پاک کردن اکانت تلگرام مرحله سوم

در صفحه بعد به شما اطلاع داده می شود که اگر اکانت تلگرامتان را پاک کنید، تمامی پیام ها و گروه ها و مخاطبان تلگرامتان پاک خواهد شد. در صورتی که قصد ادامه دارید، روی گزینه Done کلیک کنید.

پاک کردن اکانت تلگرام مرحله چهارم

در مرحله آخر با صفحه ای نظیر شکل زیر روبه رو خواهید شد که باید بر روی گزینه Yes, delete my account کلیک کنید.

پاک کردن اکانت تلگرام مرحله پنجم

در صورتی که مراحل را به درستی انجام داده باشید و اکانت شما با موفقیت پاک شده باشد باید با پیغام زیر روبه رو شوید.

پاک کردن اکانت تلگرام مرحله ششم

حال دیگر اکانت شما در پروفایل و حساب کاربری دوستانتان به شکل زیر نمایش داده می شود. اما پیغام هایی که برای دوستانتان ارسال کرده بودید در اکانت آنها پا برجاست و پاک نمی شود، مگر اینکه دوستان شما نیز اکانت تلگرام خود را حذف کنند.

پاک کردن اکانت تلگرام مرحله آخر*********************************

از اینکه در این آموزش همراه ما بودید کمال تشکر را داریم. امیدواریم که آموزش ما در خصوص پاک کردن اکانت تلگرام مفید بوده باشد. با ادامه آموزش ها در بخش دیجیتال همراه ما باشید.

منبع : آرگا


مطالب مرتبط
مطالب داغ
همچنین ببینید
مشاهده دیدگاه های این مطلب
دیدگاه های مطلب
۰ دیدگاه برای این نوشته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *